Jompels en Foppies - op naar een vol schema!
maandag 21 september 2009 om 22:11
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Ik30Dec.0813/09/09Z
Duvel26Nov.0814/09/09D
Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.08
3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!
Murron31Aug.08
4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...
Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m
Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho
zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo
2:j - 7:m
Annika30Jan.09
15/06/10 4/11 VK
Momo32Sept.08
22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.
Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo
Erine25Dec.0828 okt
Mariss27Nov.08
24/11 gyn
Kath32Jan.093 nov
Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08
Poll31Nov.08
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Ik30Dec.0813/09/09Z
Duvel26Nov.0814/09/09D
Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.08
3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!
Murron31Aug.08
4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...
Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m
Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho
zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo
2:j - 7:m
Annika30Jan.09
15/06/10 4/11 VK
Momo32Sept.08
22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.
Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo
Erine25Dec.0828 okt
Mariss27Nov.08
24/11 gyn
Kath32Jan.093 nov
Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08
Poll31Nov.08
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
donderdag 22 oktober 2009 om 11:19
ik kom even in je topic sneaken Marriss, vind je wel goed he?
Wat ON-GE-LOOF-LIJK lief dat je dat berichtje hebt achtergelaten , wat lief!
Ik lees dat jij ook van de heel erg onregelmatige cycli hebt en dus nog geen pos. ovulatietest in handen gehad hebt. Ik weet helemaal hoe dat voelt en hoe dat gaat, begin je vol goede moed met testen en na een dag of 10 - 15 denk je; ach laat ook maar, het kost bakken met geld als je door blijft gaan.
Maaaarrrr er is hoop. Ik ben inmiddels aan de Clomid. Ik zie dat jij een afspraak bij de gyn hebt binnenkort? Bij mij was het PCO. De eerste dosis Clomid sloeg niet aan, de tweede eigenlijk ook niet maar op dag 30 dus mijn eerste ei ever
Man, wat er dan door je heen gaat
Dus het lijkt erop dat Clomid toch echt wel iets doet, alleen moet ik denk ik de driedubbele dosis hebben.
Meisje, ik hoop ontzettend dat er snel duidelijkheid komt en een goed plan. Ook jou is het zo gegund!
Wij hebben een motto: het komt goed, omdat het moet
En.. dat geldt natuurlijk voor alle andere meiden ook, met een leeg vakje!
*sluipt weer weg*
Wat ON-GE-LOOF-LIJK lief dat je dat berichtje hebt achtergelaten , wat lief!
Ik lees dat jij ook van de heel erg onregelmatige cycli hebt en dus nog geen pos. ovulatietest in handen gehad hebt. Ik weet helemaal hoe dat voelt en hoe dat gaat, begin je vol goede moed met testen en na een dag of 10 - 15 denk je; ach laat ook maar, het kost bakken met geld als je door blijft gaan.
Maaaarrrr er is hoop. Ik ben inmiddels aan de Clomid. Ik zie dat jij een afspraak bij de gyn hebt binnenkort? Bij mij was het PCO. De eerste dosis Clomid sloeg niet aan, de tweede eigenlijk ook niet maar op dag 30 dus mijn eerste ei ever
Man, wat er dan door je heen gaat
Dus het lijkt erop dat Clomid toch echt wel iets doet, alleen moet ik denk ik de driedubbele dosis hebben.
Meisje, ik hoop ontzettend dat er snel duidelijkheid komt en een goed plan. Ook jou is het zo gegund!
Wij hebben een motto: het komt goed, omdat het moet
En.. dat geldt natuurlijk voor alle andere meiden ook, met een leeg vakje!
*sluipt weer weg*

donderdag 22 oktober 2009 om 11:26
donderdag 22 oktober 2009 om 11:29
Nemo, wat lief dat je hier even langskomt! Ik neus af en toe ook op jullie topic, en ik heb echt met je te doen. Niet leuk om als enige nog niet zwanger te zijn. Maar ik ben superblij met je ei! (en dat rijmt ook nog eens ) !
Man vindt onze meeting ook wel grappig hoor. Hij vindt het wel fijn dat ik hier mijn frustraties kan delen, omdat in onze omgeving iedereen in 1 ronde zwanger raakt.
Moom, we hebben er 4 (!) dagen op rij opzitten. Daar moet toch een goede zwemmer tussen hebben gezeten!
Riz, wow, de bloemen staan nog? Jaja, laat dat maar aan ons over, wij sturen alleen kwaliteitsproducten (ahum).
Fanatic, gelukkig geen spijt dat je naar de show bent geweest gisteren. Toch lekker om er even uit te zijn, of niet?
Man vindt onze meeting ook wel grappig hoor. Hij vindt het wel fijn dat ik hier mijn frustraties kan delen, omdat in onze omgeving iedereen in 1 ronde zwanger raakt.
Moom, we hebben er 4 (!) dagen op rij opzitten. Daar moet toch een goede zwemmer tussen hebben gezeten!
Riz, wow, de bloemen staan nog? Jaja, laat dat maar aan ons over, wij sturen alleen kwaliteitsproducten (ahum).
Fanatic, gelukkig geen spijt dat je naar de show bent geweest gisteren. Toch lekker om er even uit te zijn, of niet?
donderdag 22 oktober 2009 om 11:31

donderdag 22 oktober 2009 om 11:38
Komt ie Moom:
Antwoord 1: smaak was heerlijk, structuur een beetje korrelig omdat ik hem denk ik te heet heb laten worden ofzo, is een beetje gaan schiften en zelfs snel koelen heeft geen nut gehad
Gister de banketroom is hetzelfde principe en die was wel superromig van structuur, dus de volgende keer gaat het zeker goed komen
antwoord 2: rauwe eieren gaan er wel in, maar die worden wel eerst in een pannetje verhit en daarna nog 40 min in de oven...dus valt wel mee denk? Heb er niet eens bij stil gestaan, haha
antwoord 3: bij de Xenos, voor 8 euro! (ben een krent he
) Hij is niet heel snel, maar voldoet prima!
antwoord 4:
250 ml slagroom in een pannetje doen, laten koken en beetje af laten koelen
4 eidooiers in een kom mengen met 2 of 3 scheppen suiker en vanillesuiker zakje. Heel langzaam de slagroom met veel kloppen in de kom bij de eieren....hele zooitje terug in de pan en langzaam verhitten tot het wat bind en glad mengsel is. Oven voorverwarmen op 140/150 graden ongeveer, t mengsel in bakjes (ik heb van die platte bruine tapas schaaltjes, kan je er 2 mee vullen met deze hoeveelheid) en dan in de oven...regelmatig ff prikken hoe de substantie is. Als t een beetje hard wordt overal en niet meer blubberig is, uit de oven, af laten koelen en nog even in de koelkast en dan vlak voor het serveren basterdsuiker eroverheen en branden.
Kind kan de was doen
Antwoord 1: smaak was heerlijk, structuur een beetje korrelig omdat ik hem denk ik te heet heb laten worden ofzo, is een beetje gaan schiften en zelfs snel koelen heeft geen nut gehad
Gister de banketroom is hetzelfde principe en die was wel superromig van structuur, dus de volgende keer gaat het zeker goed komen

antwoord 2: rauwe eieren gaan er wel in, maar die worden wel eerst in een pannetje verhit en daarna nog 40 min in de oven...dus valt wel mee denk? Heb er niet eens bij stil gestaan, haha
antwoord 3: bij de Xenos, voor 8 euro! (ben een krent he

antwoord 4:
250 ml slagroom in een pannetje doen, laten koken en beetje af laten koelen
4 eidooiers in een kom mengen met 2 of 3 scheppen suiker en vanillesuiker zakje. Heel langzaam de slagroom met veel kloppen in de kom bij de eieren....hele zooitje terug in de pan en langzaam verhitten tot het wat bind en glad mengsel is. Oven voorverwarmen op 140/150 graden ongeveer, t mengsel in bakjes (ik heb van die platte bruine tapas schaaltjes, kan je er 2 mee vullen met deze hoeveelheid) en dan in de oven...regelmatig ff prikken hoe de substantie is. Als t een beetje hard wordt overal en niet meer blubberig is, uit de oven, af laten koelen en nog even in de koelkast en dan vlak voor het serveren basterdsuiker eroverheen en branden.
Kind kan de was doen

donderdag 22 oktober 2009 om 11:48
Graag gedaan Nemo, ik weet hoe fijn het is als je wat herkenning vindt...vond het ook zo sneu dat je de enige bent die nog geen hysterische smileys in het schema heeft... je grootste angst als je er met z'n allen aan begint.. 'als ik maar niet de allerlaatste ben...'
Snap hoe frustrerend het allemaal is, hoewel het bij jou allemaal nog een stapje verder is dan bij mij. Ik ga er nog steeds van uit dat ik wel elke maand een ei heb gehad, en dat blijf ik geloven totdat het tegendeel is bewezen Ik heb wel duphaston gehad, maar dat heeft niet zoveel gedaan voor mijn rare cycli. Ik ben zó vastbesloten deze maand zwanger te worden zodat ik mn afspraak volgende maand bij de gyn af kan zeggen... dus stug aan de ovutesten, tempen en veul seks, want dat schijnt nog steeds de beste manier te zijn om zwanger te raken
Maar jeeee een EI! Wat zal je blij zijn geweest zeg!! Heel fijn dat de Clomid tot nu toe in ieder geval iets voor je doet. En ooehh wat zal je nu in spanning zitten of ie goed benut is.... Nogmaals: ik duim voor je!
Riz, klinkt weer héérlijk! Staat jouw goddelijke taart op het taartentopic?? Alleen de beschrijving ervan deed me al watertanden
Moom, ik zal even een rectificatie doen, zodat jouw bericht niet meer zo raar staat. Goei?
Snap hoe frustrerend het allemaal is, hoewel het bij jou allemaal nog een stapje verder is dan bij mij. Ik ga er nog steeds van uit dat ik wel elke maand een ei heb gehad, en dat blijf ik geloven totdat het tegendeel is bewezen Ik heb wel duphaston gehad, maar dat heeft niet zoveel gedaan voor mijn rare cycli. Ik ben zó vastbesloten deze maand zwanger te worden zodat ik mn afspraak volgende maand bij de gyn af kan zeggen... dus stug aan de ovutesten, tempen en veul seks, want dat schijnt nog steeds de beste manier te zijn om zwanger te raken
Maar jeeee een EI! Wat zal je blij zijn geweest zeg!! Heel fijn dat de Clomid tot nu toe in ieder geval iets voor je doet. En ooehh wat zal je nu in spanning zitten of ie goed benut is.... Nogmaals: ik duim voor je!
Riz, klinkt weer héérlijk! Staat jouw goddelijke taart op het taartentopic?? Alleen de beschrijving ervan deed me al watertanden
Moom, ik zal even een rectificatie doen, zodat jouw bericht niet meer zo raar staat. Goei?
donderdag 22 oktober 2009 om 11:53
riz, ik heb het 1 keer eerder gemaakt. toen nog geen handige schaaltjes, en al helemaal geen brander. weet alleen nog dat geeikel met die eierdooiers. volgens mij hebben ze (in de supermarkt? of groothandel ofzo???) ook gepasteuriseerde dooiers. én zwangerveilig, én makkelijker koken. was toen best lekker, alleen bij gebrek aan brander smaakte de suiker toen niet zo.

donderdag 22 oktober 2009 om 12:20
Nee Marriss, hij staat niet op t taartentopic....heb hem zelf verzonnen, dus je kunt hem eigenlijk alleen hier op t topic vinden nu. Wil hem er nog wel neerzetten, maar dan met foto, maar ik kan dat dingetje om foto;s over te zetten naar de laptop niet vinden
Pff.....kan me zo goed voorstellen hoe frustrerend t allemaal moet zijn als je de enige bent die geen jompel heeft...en ik ben het met je eens,,,deze maand wordt je gewoon zwanger!!!! En Nemo ook, en Moom, en iedereen in ons lijstje!!!! Allemaal zomerkindjes
Bij mn andere groepje ben ik nu ook de enige nog die geen levend kindje heeft om voor te zorgen...gelukkig hebben we daar geen schema meer Er zijn er zelfs al een aantal zwanger van de tweede, en al ben ik dat ook...soms voelt t niet zo, en voelt t of iedereen me ingehaald heeft.
Ja Moom, ik ben daar nog steeds naar op zoek, gepasteuriseerd eigeel en wit, apart per kleur. Ik heb begrepen dat ze het bij de Jumbo hebben maar die hebben wij dan weer niet Maar ik ga er zeker naar op zoek. Kan ik ook weer s chocomouse maken enz...dat mis ik echt!
Maar voor creme brulee hoef je je echt geen zorgen te maken, dat wordt echt door en door verhit!
Pff.....kan me zo goed voorstellen hoe frustrerend t allemaal moet zijn als je de enige bent die geen jompel heeft...en ik ben het met je eens,,,deze maand wordt je gewoon zwanger!!!! En Nemo ook, en Moom, en iedereen in ons lijstje!!!! Allemaal zomerkindjes

Bij mn andere groepje ben ik nu ook de enige nog die geen levend kindje heeft om voor te zorgen...gelukkig hebben we daar geen schema meer Er zijn er zelfs al een aantal zwanger van de tweede, en al ben ik dat ook...soms voelt t niet zo, en voelt t of iedereen me ingehaald heeft.
Ja Moom, ik ben daar nog steeds naar op zoek, gepasteuriseerd eigeel en wit, apart per kleur. Ik heb begrepen dat ze het bij de Jumbo hebben maar die hebben wij dan weer niet Maar ik ga er zeker naar op zoek. Kan ik ook weer s chocomouse maken enz...dat mis ik echt!
Maar voor creme brulee hoef je je echt geen zorgen te maken, dat wordt echt door en door verhit!
donderdag 22 oktober 2009 om 12:26
Ik wil ook niet als enige overblijven hoor!!
Riz, het klinkt allemaal zo ontzettend lekker wat jij maakt zeg. Misschien moet ik toch ook eens een keer wat culinairder onderlegt worden... Maar ja, is allemaal zo slecht voor de lijn he?
Nemo, ik hoop ook voor je dat het bij jou nu ook eens raak mag zijn. Gelukkig heb je nu een ei, da's al een begin. Sterkte in ieder geval
Riz, het klinkt allemaal zo ontzettend lekker wat jij maakt zeg. Misschien moet ik toch ook eens een keer wat culinairder onderlegt worden... Maar ja, is allemaal zo slecht voor de lijn he?
Nemo, ik hoop ook voor je dat het bij jou nu ook eens raak mag zijn. Gelukkig heb je nu een ei, da's al een begin. Sterkte in ieder geval

donderdag 22 oktober 2009 om 12:34
Haha Rain, ik eet t ook niet allemaal alleen op hoor! Gister waren er hier 4 vrienden over de vloer, die moeten dan verplicht een stuk taart (en als je zegt dat ie zelfgemaakt is durven ze niet eens te weigeren )....de speculaas vorige week hebben we met mn vriendinnen, en na t eten met zn 6-en op en dan ook nog 3 stukken naar mn ouders gebracht (was echt heeeeeel veel)...vanmiddag komt er een vriend langs en die krijgt t laatste stukje taart. Zo raak ik het wel kwijt hoor 
En natuurlijk wil jij niet als laatste overblijven!!!! Daarom worden jullie ook allemaal tegelijk zwanger, dan kan dat niet!

En natuurlijk wil jij niet als laatste overblijven!!!! Daarom worden jullie ook allemaal tegelijk zwanger, dan kan dat niet!
donderdag 22 oktober 2009 om 12:38
Hee meiden....
Vandaag de babykleertjes uitgewassen en lakentjes enz....
Wat een leuk gezicht nu dat de hele zolder vol hangt met dat kleine spul!
Riz,wilde jij me gaan inhalen......Jij mag dat.
Mijn gevoel vertelde me vanaf het begin dat ik in de 1ste week van Dec zou bevallen,dus later.Maar nu iedereen hier vroeger bevalt......weet ik het ook niet meer.Ik zou er iig niets om geven mocht ze eerder komen.
Vandaag de babykleertjes uitgewassen en lakentjes enz....
Wat een leuk gezicht nu dat de hele zolder vol hangt met dat kleine spul!
Riz,wilde jij me gaan inhalen......Jij mag dat.
Mijn gevoel vertelde me vanaf het begin dat ik in de 1ste week van Dec zou bevallen,dus later.Maar nu iedereen hier vroeger bevalt......weet ik het ook niet meer.Ik zou er iig niets om geven mocht ze eerder komen.
donderdag 22 oktober 2009 om 13:03
Nee nog niet, heb eerst gewacht tot dat de was klaar is, dus die ga ik nu ff ophangen
Ondertussen zat ik met mijn schoonzus op msn die maar doorging over hoe leuk de 4 kindertjes met elkaar spelen (heb 3 neefjes en 1 nichtje en ze zijn : bijna 9, 6, 4 & 4)
Dus toen dacht ik vann harstikke leuk, tegen de tijd dat die van mij 4 is heeft ie niemand meer om mee te spelen hahhahaha
Ondertussen zat ik met mijn schoonzus op msn die maar doorging over hoe leuk de 4 kindertjes met elkaar spelen (heb 3 neefjes en 1 nichtje en ze zijn : bijna 9, 6, 4 & 4)
Dus toen dacht ik vann harstikke leuk, tegen de tijd dat die van mij 4 is heeft ie niemand meer om mee te spelen hahhahaha

donderdag 22 oktober 2009 om 13:03
Ik wil ook zooo graag kleine kleertjes aan mn waslijn...
Riz, ben heeel benieuwd naar het recept van je taart... hier komt de verjaardagen-tijd er weer aan, dus kan weer aan de bakkerij Ga vanavond (weer) een monchoutaart maken... deo vorige twee heb ik geen hap van gehad Tsja, dan moet je het maar niet weggeven.
Riz, ben heeel benieuwd naar het recept van je taart... hier komt de verjaardagen-tijd er weer aan, dus kan weer aan de bakkerij Ga vanavond (weer) een monchoutaart maken... deo vorige twee heb ik geen hap van gehad Tsja, dan moet je het maar niet weggeven.