Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
quote:husky schreef op 21 oktober 2009 @ 14:18:

Marriss nog niet opruimen die glazen bol! En ik dan?????Jouw zoontje blijft nog wat langer in z'n warme holletje, en besluit op 10 november het daglicht eens van dichtbij te bekijken.
Fan, je hebt ook van die pakken, en daar hoef je alleen maar water bij te doen.....komt geen boter aan te pas Maak je daar een lekkere chococake van, en dan haal je verse aardbeitjes, maak je banketbakkersroom (ook die is zonder boter) room tussen de taart, chocola smelten over de taart en voor t hard wordt de aardbeitjes erin....beetje poedersuiker erover,..mjam!

Holiday on Ice...ik weet niet. als je er zin in hebt gewoon lekker gaan! als je ineens gaat bevallen ben je ook vanaf daar zo in het ziekenhuis toch?
Oeh oeh marriss.....met mij kan je pas echt je kunsten laten zien! Wanneer denk je dat ik word ingeleid?
Ja Fan, dat moet je zelf bepalen...

is het ver weg? Anders kan je altijd nog in de pauze beslissen dat je toch naar huis wilt. Maar als je uuuren in de auto moet zitten kan ik me voorstellen dat je er geen zin in hebt.
quote:Riz schreef op 21 oktober 2009 @ 14:39:

Oeh oeh marriss.....met mij kan je pas echt je kunsten laten zien! Wanneer denk je dat ik word ingeleid?

Mn bol twijfelt tussen 8 en 10 december...

Ik ga voor de 10e van de 12e.

Nou niet flauw doen en wel even zeggen of het klopt he
Het is niet ver weg. Is in de Ahoy en dat is hiervandaan ongeveer 20/25 minuutjes met de auto..

Heb er op zich wel heel veel zin in, ben er al jaren niet meer geweest
Fan, gewoon gaan dan! Als je je weer geod voelt en je hebt er veel zin in....

Is die datum die bij Riz in de tabel staat al afgerond naar 38 weken? Dan zou de 10e wel eens kunnen kloppen
Nou Marriss, ik denk dat je dan even terug moet met de bol hoor...heb je nog garantie?

Ik word in ieder geval veel eerder ingeleid hoor....heel eerlijk, maar dat mogen jullie niet doorvertellen hoop ik dat ze er voor de 5de van december al is!

Nou ja, eigenlijk hoop ik Party in te halen, maar das niet haalbaar ben ik bang! Maar als Party nou een week of anderhalf overtijd loopt, wie weet!
Kijk, Rain is wakker
Riz... ik heb mn bol even een bemoedigende schop gegeven en dat heeft geholpen denk ik... ik denk dat je de 4e wordt ingeleid voor het geval het voor die tijd niet zelf op gang komt...

Fan, ik zou ook gaan. Beetje afleiding, het is dichtbij huis dus als het niet gaat, ben je zo weer bij manlief op de bank.
ik wilde ook al zeggen: rizzie zou toch met 37 weken worden ingeleid????? maar vind het flauw om te gokken naar de datum die ze liever niet met ons deelt.
zo, de schuimdingen staan in de oven...hoop dat ze lukken want het is best vochtig buiten Cake staat ook in de oven en de hele keuken zit nu onder de geklopt eiwit, stukjes chocola en cakebeslag...heb weer wat te doen

Marriss, de 4de is aardig in de buurt...hoop ik dan!
rizz, ga je overigens nog eerder het ZH in?

en ook hier geldt: wil je geen antwoord geven, dan niet.
Ik denk zelf dat 1 december de dag is........

(en ik denk eigenlijk dat Rizz het stiekem wel met ons wil delen )
sorry.... verkeerde post.....
anoniem_92139 wijzigde dit bericht op 21-10-2009 15:23
Reden: verkeerd
% gewijzigd
Heb je helemaal gelijk in moom....maar ja, 37 weken is gewoon best vroeg....dus zolang als ik het trek blijft ze langer zitten. Ben heel erg geschrokken van een bericht op mn eigen topic, van iemand die met 37 weken is ingeleid en dat kindje heeft nog een week in de couveuse moeten liggen! Ik zou natuurlijk t liefst de 24ste van november ingeleid worden (vandaar het inhalen van Party), dan ben ik precies 37 weken...maar dat is gewoon niet optimaal voor de kleine en zolang zij het goed heeft bij me laat ik haar dan liever een weekje langer zitten....

Nou ja, jullie weten nu wel weer genoeg en al meer dan mn ouders enz...

Wij houden gewoon rond de eerste week van december aan....kan niet missen dan! De exacte datum hou ik idd wel ff voor me :-) Geen 5 december iig!
gelijk heb je, riz!

goed verhaal, Rhana.
Eerder t ziekenhuis in...dat denk ik wel. Zeker als ik pas rond 38 weken ingeleid word....dan loop ik op kolen denk. Dus ik hoop het toch zeker tot 37 weken thuis uit te houden en dan in de loop van die week t zh in...in t zh is ook niet alles maar word ik wel lekker in de gaten gehouden...maar ligt er ook aan hoe de kleine het doet natuurlijk.
quote:DJ Momo schreef op 21 oktober 2009 @ 15:14:

maar vind het flauw om te gokken naar de datum die ze liever niet met ons deelt.

Hoho, Riz vroeg mij zelf in mn glazen bol te kijken heur!
dat is zo, marriss!!!
quote:DJ Momo schreef op 21 oktober 2009 @ 15:24:

goed verhaal, Rhana.
ai, voel een jankbui opkomen!!! zelfportretje:
Hoe dan ook Riz, je gaat spannende weken tegemoet. Wel fijn dat je goed onder toezicht staat, hopelijk heb je er (mede daardoor) helemaal vertrouwen in dat je over een dikke maand jullie meiske in je armen hebt.... en wanneer dat precíés is... als ze maar lekker kerngezond is!! (en daar gaan we wel vanuit!!!)

Hmmmmm... moom, maak me gek... wat ben jij een lekker ding!!!

*doet een wanhopige poging een jankbui te voorkomen...*
Niet huilen hoor, dan moet ik ook huilen.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven