net single en date??

21-10-2009 21:55 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve mede forummers,

Ik heb een dillema...ben sinds 5 maanden single. Mijn ex heeft de relatie beindigd. Ik heb ergens nog hoop maar dat is wishfull thinking. Maar nu is er iemand die met mij daten wil, het is een erg aardige man en ik wil erop ingaan maar toch knaagt het...ik vind het rot om met een andere man te daten terwijl ik toch single ben maar het voelt als verraad...

Mijn ex heeft geen nieuwe partner en zover ik weet date hij ook voorlopig niet (zijn eigen woorden).

Wat zouden jullie doen?

Groeten,

José
Waarom maak je je zorgen? Ben je bang dat je ex daar raar op reageert? Of vind je het zelf te vroeg? Dat je er nog niet klaar voor bent?

Want als je er klaar voor bent en je je niet druk maakt om je ex, heb je toch niets te verliezen? Je weet niet hoe je date loopt, het is toch gewoon 'leuk'?

Als je er zelf niet klaar voor bent, kan je dat die man niet aan doen, maar anders...
Doen. Lijkt me een uitstekend middel om over je ex heen te komen. Al wordt het niets met de date, jij hebt toch maar mooi een stap gezet om verder te gaan met je leven.

Ik ken mensen die zelfs drie keer met elkaar zijn getrouwd, niet dat ze nu wel gelukkig zijn, maar ach.
Ik weet niet of ik er klaar voor ben, lijkt me vreemd zo met een andere man aan je zijde dingen ondernemen maar ik ben ook bang voor de reactie van mijn ex, dat het dan van zijn kant echt definitief over is want heb nu nog wel een beetje hoop, wellicht heel onterecht maar toch...
Je hoeft er toch ook niet gelijk mee te trouwen? Gewoon een date, heel onschuldig. En als je daarna belsuit dat je er niets mee wilt, dan kap je het dan toch af?
Hoi,

Waar baseer je die hoop op dan? Heeft je ex uitspraken op die manier gedaan,twijfelt hij? En wat wil jij? Jouw leven gaat ook door..je kunt toch een date hebben en er gewoon van genieten,je bepaalt zelf je grenzen..je doet iig niets "verkeerd",je bent immers single!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven