Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
Is niet erg yaya, dat aftellen.... doe ik zelf ook....

hier na deze week ook nog maar 6 weken werken (2weken werken, 2 weken vrij en dan nog even 4 weken werken voordat ik heulllllllllllllllllllllll lang vrij heb!).
Oh wat heerlijk dat aftellen! Dat wil ik ook!!!

Husky, succes vandaag bij de verloskundige!

Moom, hoe voel je je?

Mariss, begijp ik nu goed dat er toch nog sex is geweest?
goodmeuring, weer een drukke dag op kantoor dus ik zal niet te veel aanwezig zijn hier. Hopelijk gaan we eruit komen met mijn huis vandaag! Spannend hoor.

Marriss, hoest vandaag?

Yaya en gw, kan me voorstellen dat je gaat aftellen hoor. Ik moet nog eehm 23 weken. haha.
rain, vanmorgen weten te bedwingen, en geen 4dagentevroegtestmetochtendurine gedaan.. vanavond ben ik echter alleen thuis.... dus wie weet. alleen had ik gisteravond dus echt een pestbui. ging nergens over. vrees dus het ergste wel hoor. ik zeg: WK slipstaren is weer van start! jij dan????

beck, spannende dag vandaag, met het huus!!!

yaya, hier ook regen. en wilde vanavond even met de fiets de stad in, naar een mooie grote boekhandel (mijn gekregen boekenbonnen verzilveren). zo heb ik daar (natuurlijk) geen zin in. het is trouwens EB points of EBP. want de p staat al voor points

marriss, lekker geslapen? vandaag weer wat vrolijker?
Spannend hoor Becks met het huis, ik hoop dat het verkocht is vandaag en dat je een feestje kan bouwen.

Ik zie trouwens dat jij ook al van 23 weken naar beneden aan het aftellen bent. hahah. En ja dat word alleen maar erger. Ik zei gisteren tegen mijn man dat ik eigenlijk helemaal geen zin meer had. Ik moest alleen nog ff volhouden zei die.

We gaan het eerste weekend van december nog ff lekker saampjes weg. Daar heb ik ook zin in.

Husky veel succes bij de VK vandaag. Gingen ze nog wat bijzonders bekijken of alleen controle?
Moom excuus, maar ik was zo blij! Ik heb ze dan ook niet vaak, (zeg maar nooit)

Zal er de volgende keer aan denken oke?
quote:germanwings schreef op 21 oktober 2009 @ 21:45:

Ze controleren de laatste tijd niet zo streng....

LGZW topic heeft er ook al meer dan 3000

En wie kregen er zojuist het verzoek om een nieuw topic te openen? Juistem Hebben we het toch bijna kunnen rekken naar 4000 berichten...

Verzin dus maar alvast een nieuwe topic-titel
Ja Rain, tussen de aardappels en de vergadering door

Beck, spannend! Hoop voor jullie dat het verkocht wordt... hele zorg minder.

Jullie gaan allemaal al weer snel zeg!! Aan het aftellen richting verlof, heerlijk zeg.... lijkt me zó raar om 4 maanden niet naar mn werk te hoeven!

Moom, hoeveelste dag is dit? Vind het wel (weer) spannend bij jou hoor... pffff wat hoop ik het!!!

Annika, where aar joe?? Hoe is het met de gelukskriebeltjes?
Oeps Lalie, hebben we slapende honden wakker gemaakt? Thnx voor de mededeling

Ik vind dat we nog wel even door kunnen gaan met de jompels en foppies, het schema is nog niet vol!!
vandaag dag 26, 10 dagen na ovulatie
Denk het niet hoor Marriss...we hadden het er van de week zelf ook al over

Wanneer moet ik eigenlijk cheeren voor jou?
quote:Marriss schreef op 22 oktober 2009 @ 09:15:

Ik vind dat we nog wel even door kunnen gaan met de jompels en foppies, het schema is nog niet vol!!ooowwwkeeej.
quote:Lalie schreef op 22 oktober 2009 @ 09:19:

Wanneer moet ik eigenlijk cheeren voor jou?

Weet ik nog niet, ben druk aan het tempen en ovutesten, helaas nog geen eisprong gespot... Verwacht 'm wel op korte termijn... en zo niet, tsja dan hebben we meteen de oorzaak waarom ik na een jaar nog niet zwanger ben

Ik geef wel even een gil als mn fans in actie mogen moeten
quote:Marriss schreef op 22 oktober 2009 @ 10:05:

[...]

Weet ik nog niet, ben druk aan het tempen en ovutesten, helaas nog geen eisprong gespot... Verwacht 'm wel op korte termijn... en zo niet, tsja dan hebben we meteen de oorzaak waarom ik na een jaar nog niet zwanger ben

Ik geef wel even een gil als mn fans in actie mogen moeten

Is dit de eerste maand dat je ovulatietesten gebruikt?

Ik blijf zo nu en dan meelezen, maar als je me nodig hebt om te cheeren, dan kun je me vinden op LGZW...u roept, wij cheeren
Lalie, ik heb wel eerder ovutesten gebruikt, maar door mijn enorm onregelmatige cyclussen heb ik het nooit consequent vol gehouden. Dan testte ik een paar dagen, en dan begon ik ineens weer te bloeden dus hield ik maar weer op. Al met al komt het er op neer dat ik nog nooit een positieve (ovu)test in handen heb gehad

Bij jullie gaat het goed toch?!

MOOM, HOE HEET DIE SITE OOK ALWEER MET DIE OCCASSIONS???
op zoek naar nieuwe oto?

ehm, zomoto.nl heb je, die gaf geloof ik ook een indicatie van hoe reeel de vraagprijs is. en je hebt er nog een.. oeh, even denken..
die andere is gaspedaal.nl
Sjeeeeeemig meiden-die-ik-niet-ken-en-met-wie-ik-zaterdag-ga-highteaen, wat hebben jullie veel geluld geschreven!

Ik heb even niks toe te voegen geloof ik. Blijf duimen voor moom en rain. Riz, ik hoop dat het 3 december wordt. Dat is mijn verjaardag namelijk prachtige datum! (was ook m'n eerste piesdag toen we begonnen met schrijven hier )

Vanmorgen 36.5. Er lijkt een lichte stijging. Jippie.

Verder niks. Druk enzo. Doeg!
quote:Marriss schreef op 22 oktober 2009 @ 10:14:

Lalie, ik heb wel eerder ovutesten gebruikt, maar door mijn enorm onregelmatige cyclussen heb ik het nooit consequent vol gehouden. Dan testte ik een paar dagen, en dan begon ik ineens weer te bloeden dus hield ik maar weer op. Al met al komt het er op neer dat ik nog nooit een positieve (ovu)test in handen heb gehad

Bij jullie gaat het goed toch?!

Echt klote voor je...die onzekerheid Zag wel in het schema staan dat je een afspraak hebt...Hopelijk heb je dan snel meer duidelijkheid.

Op ons topic gaat het inderdaad goed, dat mogen we wel zeggen. Alle meiden, op Nemovisje na, hebben ondertussen een kind of zijn zwanger. Nemo had afgelopen week haar eerste duidelijk waarneembare eisprong. Dus hopelijk is zij ook snel zwanger...dan zijn we pas echt compleet!
Goodmorning,

Ben gister toch maar geweest naar hollidee on ijs. Was een goede show, we hadden mooie plekken, maar ik zou er nooit 45 euries voor neergeteld hebben... het jammere was dat ze soms absoluut niet synchroon gingen, en tja ze vielen ook wel vaak... maar misschien waren dat wel de zenuwen... Belle Perez was er ook (oleeee) werd ook geschaatst op een medley van haar nummers. Vind haar he-le-maal niets maar ze heeft wel een dijk van een stem (en heel mooi haar)

Baby vond de show ook leuk want die is zo'n beetje geen minuut stil geweest haahahhahaha.

Vanmorgen beter opgestaan als gister. Had het er gister over met mijn buurvrouw en toen ik omschreef wat ik gevoeld had zei ze gelijk : ja dat zijn ze...de voorweeen... dat betekent dat je rustiger aan moet gaan doen...

Kortom... Fannie krijgt nu op d'r kop van haar lichaam omdat ik al die weken nog zo actief ben geweest..... begin inmiddels ook te lopen als een eend... maar goed, gewoon blijven lachen.
Moom, inderdaad nog steeds op zoek naar een andere auto. Maar wist ineens weer hoe die site heette die ik bedoelde (gaspedaal) dus ik had mn bericht maar weer gewijzigd... maar jij bent zo snel... dus je had het al gezien (heb een beetje ruzie met het forum deze ochtend grrmpppff... misschien vind het forum ook dat ik eens écht moet gaan werken )

Lalie, super zeg! Sneu voor nemovisje dat ze de enige bij jullie is die nog niet zwanger is. Is voor ons steeds de grootste angst, als laatste overblijven. Hopelijk is het bij haar ook snel raak!!!
Daarom cheeren we nu erg hard voor Neem en krijgt ze extra knuffels... maar die bikkel komt er wel, dat moet gewoon!
tsjk, nu slaat mijn bericht nergens op marriss.

jij ook weegschaal? stond vanmorgen in hororscoop dat er computertproblemen te verwachten waren

jeeeuh, speec heeft licht hogere temp. wel benut toch?
Goodmorning all!

Zo, ik ben een keer voor half 11 mn bed uitgekomen :-) Vriend heeft vandaag en morgen een of andere rondleiding door een fabriek in Duitsland...komt zo nog even thuis en is dan een nacht weg Vandaag ga ik met een vriend mee naar Capelle, voor een huis kijken....hij wil daar een appartmentje kopen en ik mag mee keuren. Meteen ff lekker lunchen in rdam...lekker hoor!

Moom en Rain, nog steeds spannend dus...gelukkig maar! Moeten we zaterdag nog testen meenemen?

Grappig dat jullie mannen allemaal zoiets hebben van wat gaan jullie doen met die meeting? En waarom?

Mijn vriend zegt al een hele tijd (vooral met dat andere groepje) dat we echt een keer af moeten spreken. Maar hij weet ook heel goed hoe verschrikkelijk veel steun ik heb gehad van hen en van jullie nu ook...hij vind dat zo bijzonder. Was ook best ontroerd door die bos bloemen! Die staat trouwens nog steeds!!!! Heb er een paar dingen uitgehaald maar verder was het echt een herfstbos met anthuriums en groen en oranje en alles ziet er nog zo mooi uit!
Ik ga zo maar eens iets nuttigs doen, fanatic man heeft eindelijk de tas klaar gezet dus ik kan hem in gaan pakken. Verder nog even dekentje+lakentje wassen, beetje opruimen en daarna ga ik denk ik Van God Los kijken. Is een heftige film maar heb hem al een tijdje niet meer gezien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven