Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
Kookworkshop is leuk! Hebben wij laatst ook gedaan, per tweetal dan een gang of gerecht maken. Mag ik dan samen met Riz?? Dan kan ik tenminste geen gerecht de mist in laten gaan! (mijn chocolademousse van toen was meer chocoladevla geworden zeg maar...)
Party, deze is voor mn eigen verjaardag, dus ga er vanuit dat ik er deze keer wel een stuk van 'krijg'. Jankerds, hahahahah

Sorry Riz, zal even zoeken!!
Doe mij maar een hele kookcursus!!!
Hmmm Hus, het spijt me maar dat verzoek kan ik als TO-starter (laaaang geleden) niet zomaar inwilligen. Hiervoor zal een eerlijke loting plaats moeten vinden. Weet je wat, ik heb pauze genomen, ik doe het direct even...

God wat toevallig nou. Ik zit bij Riz met de kookworkshop!

Datum prikken?
volgens mij kan erinetje ook wel lekker koken.
Husk,dan ga ik met jouw...ik houd wel van vla!!!!
*gaat op vingers zitten ivm janktopic "in jan voor eerst naar KDV"*
Okido Party, afgesproken!

Zo ik ga nu naar de verloskundige, daarna even klossen laden (heb even onder ons bed gekeken, maar dat gekke ding heeft 10 poten!!)
Wij hier gelukkig geen klossen.Bed was net niet hoog genoeg,maar werd goed gekeurd.Moet 70 cm zijn,is bij ons 65 cm.
quote:DJ Momo schreef op 22 oktober 2009 @ 13:24:

*gaat op vingers zitten ivm janktopic "in jan voor eerst naar KDV"*
niet gelukt. zucht.
Moom.......

Je hebt gelijk hoor...
Ik heb ook maar even gereageerd.....
woepie, GV seizoen 5 is verzonden. zou lachen zijn als ik hem morgen ontvang, en dus nog voordat ie op tv is de laatste aflevering kan zien!!

(pff, kreeg het net even heel benauwd. forum leek niet te werken!?)
Becky, wat vervelend dat je ziek bent! Kan me voorstellen dat je liever geen paracetamol slikt nu, maar het kan echt geen kwaad hoor. Voel je je alweer wat beter?

Al wat verder in de onderhandelingen van je huis?

Party, het is heel normaal hoor dat je er af en toe door heen zit. En dan kom je toch gewoon lekker hier klagen! Is niets mis mee. Ons bed moest trouwens op 80 cm. Is echt heel hoog! Bij bevalling al omlaag gezet, stagaire vk was maar klein vrouwtje en de kraamhulp heeft mij later op ons eigen bed gecontroleerd (en dis is echt heel laag, maar deed ze niet moeilijk over)

Fanatic, fijn dat alles goed was met de baby! Hopelijk krijg je niet erg veel last van voorweeen. Schoonzus was ze na een poosje iig spuug zat, zij heeft er 4 weken lang iedere avond last van gehad. Dus voorweeen hoeven niets te betekenen.

Vandaag is eindelijk de wijkverpleegkundige geweest. Ons dikkertje dap is in 4 weken tijd 1715 gram gegroeid! Hij weegt nu 5510 gram . Pff vond t wel veel, maar hij krijgt iig genoeg binnen. Verder vooral gegevens ingevuld. Ze vroeg nog naar heupafwijkingen en mn schoonzusje vertelde was net daarvoor op visite en vertelde dat mn tantezeggertje volgende week naar het zh moet voor foto’s van haar heupen omdat dat mss niet goed is. Dus nu gaan ze dat bij J. extra in de gaten houden.

3 nov moeten we voor het eerst naar het cb en dan krijgt hij waarschijnlijk ook zn 1e entingen.
Zo eindelijk thuis. Ik ben kapot, was bijna in slaap aan het vallen tijdens het terug naar huis rijden. Lig nu ff voor pampus op de bank.

Ik krijg wel trek in een lekkere taart als ik dat zo allemaal lees. Ik denk dat ik misschien ook nog wel een lekkere appeltaart ga bakken of zo. Jammie!

Ik zal zo ook eens even gaan kijken op die topic waar moom zich weer niet heeft kunnen inhouden. Ik zal wel weer in een deuk liggen.

Maar voor Meeting 2 een kookworkshop is op zich wel een idee. Ik zeg ja!

Zie je wel! Dat is toch om te gieren!!

Maar jeetje dat is pas over 3 maanden, kan me voorstellen dat je het een beetje vervelend vind en dat je daar ook aan moet wennen. Maar als je dat al 3 maanden van te voren hebt!
die andere troela is net 10 weken zwanger!!!! té erg.
Ja Moom zeg dat wel!

Hier net weer een of andere troela van de NUON aan de deur. Voor gas en licht en dat het allemaal zo veel goedkoper kan.

Ik, nou nee hoor heb geen interesse.

Dan snapt u het vast niet, zegt ze!

Nou ik snap je heel goed! Je probeert wat te verkopen en ik heb geen interesse, Ja maar, etc etc.

HO! IK snap het heel goed, maar snap jij de betekening van ik heb GEEN interesse ook?

Eh oke dan ga ik maar. Juist ! Jij snapt hem.

(zucht ik word daar toch zo moe van)
yaya ik heb al eens zo'n muts van de nederlandse energie maatschappij aan de telefoon gehad die t zo jammer vond voor mij dat ik te veel betaalde. Ja heel mooi maar ik heb geen interesse doei
Heel goed Yaya, die mensen zijn soms zooooo simpel. "Dus u wilt geen geld besparen?" Nee, ik krijg het toch al niet op, nou goed. Dat gezeur altijd.

Bij verloskundige alles oke, ze zei alleen dat mijn buik wat gespannen was waardoor ze het kindje wat minder goed kon voelen. Nou, zal ik je een geheim verklappen, naar mijn idee staat die buik ook onder megaspanning, wees blij dat 'ie nog niet is geknapt!

Hmm, deze verloskundige kende ik nog niet (er werken er 5 in die praktijk) en ik geloof dat ik haar niet zo leuk vond. Maar alles was wel goed in ieder geval. Volgende week donderdag weer.
Fijn dat alles ok was Husky! (En tja, die buik staat natuurlijk op een gegeven moment ook wel onder spanning... nog geen striae?).
Hhahaha, Hus, heel herkenbaar... de VK die ik gister had vond ik volgens mij ook niet zo leuk (er werken er 3 in de praktijk)

Een gespannen buik? Bij mij zeggen ze heel de tijd dat het kind het zo enorm naar z'n zin heeft bij mij van binnen (als ze naar het hartje luisteren)

Tja... het KDV... ik vind het ook niet leuk dat ik het er naartoe moet brengen maar het is nou eenmaal zo en ik kan er niets aan doen... so be it
Ben ik dan zo'n ontaarde moeder als ik zeg/denk dat ik daar niet zoveel problemen mee ga hebben?

Bij het zwemmen gisteren hadden we het er ook nog even over, maar merendeel blijft een jaar thuis.... ik moet er niet aan denken.
Ik ben ook bijna een jaar thuis GW maar dat heeft een andere oorzaak. (met de operatie erbij dan)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven