LGZW Deel V
donderdag 22 oktober 2009 om 11:39
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!
22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Pienienimie moet
alleen nog even
draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!
12 februariHartje!
Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!
25 februariHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli Duftyboy
geboren!
Duftygirl is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Laalbaby
geboren! Luaska3114 aug Luusbaby
geboren! Minie2313 sep Miniemeisje
geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!
22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Pienienimie moet
alleen nog even
draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!
12 februariHartje!
Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!
25 februariHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat
geboren!
geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje
geboren!
donderdag 22 oktober 2009 om 15:09
Hahahahahaha laat OCD Minie maar schuiven. Lekker met je kleurtjes aan de gang.
Laal ik heb me niet alleen hier suf gelachen om Laalbaby, die eigenlijk gewoon al hartstikke een Laaljongetje aan het worden is, de charmeur, maar ook op de groep. Die foto!!!! Geweldig.
Elev thanks voor alle insider informatie. En ik zal me na de geboorte van Pienmini eens gaan verdiepen in wanneer in te schrijven enzo. Jeetje wat een gek idee!!
Laal ik heb me niet alleen hier suf gelachen om Laalbaby, die eigenlijk gewoon al hartstikke een Laaljongetje aan het worden is, de charmeur, maar ook op de groep. Die foto!!!! Geweldig.
Elev thanks voor alle insider informatie. En ik zal me na de geboorte van Pienmini eens gaan verdiepen in wanneer in te schrijven enzo. Jeetje wat een gek idee!!
donderdag 22 oktober 2009 om 15:23
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje2611 nov18/10 Ei! Peanutje331Ja!
23 januariHartje! Bengal311Ja!
12 februariHartje! Elev292Ja!
25 februariHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje! Chi caatje28116 maart Minicaat
geboren!
geboren! Chica28114 sep Chiekmeisje
geboren!
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje2611 nov18/10 Ei! Peanutje331Ja!
23 januariHartje! Bengal311Ja!
12 februariHartje! Elev292Ja!
25 februariHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje! Chi caatje28116 maart Minicaat
geboren!
geboren! Chica28114 sep Chiekmeisje
geboren!
donderdag 22 oktober 2009 om 15:41
donderdag 22 oktober 2009 om 15:43
Mien en Neem Geweldig tabellenwerk hier!
Goed nieuws over de babymeet en Duft heb een idee geopperd voor je eventuele vervoersprobleem.
Ik ga even gehaktballen (ja ja, echt ouderwets) maken en daarna eindelijk de vakantiefoto`s op de computer zetten en ja, ook op de groep
Elev wat jij schreef over zelf op de foto gaan met je baby, hier hetzelfde `probleem` er zijn denk ik nog geen 5 foto`s van mij met Mardmeisje (acceptabele dan). Ik zal eens kijken of ik lief aan de slag krijg dit weekend.
Leuk om te lezen hoe jij tegen scholen aankijkt. Komt wel overeen Wat zou dat toch zijn met die frikken he, Neem kan zich er vast ook in vinden
Goed nieuws over de babymeet en Duft heb een idee geopperd voor je eventuele vervoersprobleem.
Ik ga even gehaktballen (ja ja, echt ouderwets) maken en daarna eindelijk de vakantiefoto`s op de computer zetten en ja, ook op de groep
Elev wat jij schreef over zelf op de foto gaan met je baby, hier hetzelfde `probleem` er zijn denk ik nog geen 5 foto`s van mij met Mardmeisje (acceptabele dan). Ik zal eens kijken of ik lief aan de slag krijg dit weekend.
Leuk om te lezen hoe jij tegen scholen aankijkt. Komt wel overeen Wat zou dat toch zijn met die frikken he, Neem kan zich er vast ook in vinden
donderdag 22 oktober 2009 om 16:19
donderdag 22 oktober 2009 om 16:32
Wow, Mien en Neem, wat actief (en wat georganiseerd en overzichtelijk!). Weet niet waar OCD voor staat, maar ik kan wel een beetje raden. Ik mis de en hawaïrokjes ook wel een beetje.
Chiekje! Hélemaal eens met wat Neem zegt: dat kun je toch niet vergelijken! Ten eerste was ik juf en r.t. (remedial teacher)'er, heb ik op veel verschillende scholen ingevallen (dan ga je het onderscheid steeds beter zien en ontwikkel je voorkeuren ) en ten derde heb ik me natuurlijk uitgebreid ingelezen in de schoolgidsen en al een hele tijd nagedacht over wat ik het belangrijkst vind en wat ik bij elevmeisje vind passen. Juist omdat ik bang ben dat ze sneller gaat dan de gemiddelde leerling (ik wil niet opscheppen, maar man heeft zich zijn hele schoolloopbaan stierlijk verveeld, en dat wil ik voorkomen), let ik er op of ze rekening houden met het verschillende leertempo van de kinderen.
Elevmeis en ik zijn weer gaan fietsen. En ik liep er niet naast, nee, ik fietste ook. Dat vond ze toch stoer! 'Ik heb jou helemaal niet meer nodig!' riep ze. Ze kan het echt al best goed, aan de kant blijven en remmen voor kruispunten enzo. Alleen gaat ze soms plotseling stilstaan omdat ze haar 'mobiel' (plastic, roze, met hello kitty erop ) hoort rinkelen in het mandje en even op moet nemen.
Chiekje! Hélemaal eens met wat Neem zegt: dat kun je toch niet vergelijken! Ten eerste was ik juf en r.t. (remedial teacher)'er, heb ik op veel verschillende scholen ingevallen (dan ga je het onderscheid steeds beter zien en ontwikkel je voorkeuren ) en ten derde heb ik me natuurlijk uitgebreid ingelezen in de schoolgidsen en al een hele tijd nagedacht over wat ik het belangrijkst vind en wat ik bij elevmeisje vind passen. Juist omdat ik bang ben dat ze sneller gaat dan de gemiddelde leerling (ik wil niet opscheppen, maar man heeft zich zijn hele schoolloopbaan stierlijk verveeld, en dat wil ik voorkomen), let ik er op of ze rekening houden met het verschillende leertempo van de kinderen.
Elevmeis en ik zijn weer gaan fietsen. En ik liep er niet naast, nee, ik fietste ook. Dat vond ze toch stoer! 'Ik heb jou helemaal niet meer nodig!' riep ze. Ze kan het echt al best goed, aan de kant blijven en remmen voor kruispunten enzo. Alleen gaat ze soms plotseling stilstaan omdat ze haar 'mobiel' (plastic, roze, met hello kitty erop ) hoort rinkelen in het mandje en even op moet nemen.
donderdag 22 oktober 2009 om 16:34
donderdag 22 oktober 2009 om 16:39
quote:
Minie86 schreef op 22 oktober 2009 @ 16:25:
Ik vond het juist zo onoverzichtelijk met al die andere smileys. Ik hou van opgeruimdheid en uniformiteit.
Oh ik vind dit juist een beetje te geordend en saai.
quote:elev schreef op 22 oktober 2009 @ 16:34:
[...]
dat dacht ik al. Waar staat OCD nou voor? Ik houd van chaos en uniciteit, vandaar dat de tabel onder mijn beheer een zooitje was geworden. OCD staat voor obsessive compulsive disorder oftewel Obsessieve compulsieve stoornis
Maareh Elev ik vond jouw tabel wel keimooi hoor.
Minie86 schreef op 22 oktober 2009 @ 16:25:
Ik vond het juist zo onoverzichtelijk met al die andere smileys. Ik hou van opgeruimdheid en uniformiteit.
Oh ik vind dit juist een beetje te geordend en saai.
quote:elev schreef op 22 oktober 2009 @ 16:34:
[...]
dat dacht ik al. Waar staat OCD nou voor? Ik houd van chaos en uniciteit, vandaar dat de tabel onder mijn beheer een zooitje was geworden. OCD staat voor obsessive compulsive disorder oftewel Obsessieve compulsieve stoornis
Maareh Elev ik vond jouw tabel wel keimooi hoor.
donderdag 22 oktober 2009 om 16:45
Gelukkig Pien. Ooh, Obsessieve Compulsieve Persoonlijkheidsstoornis. Die arme Mien zal zich wel al maanden ergeren aan onze rommel-maar-raak-tabel met tig verschilende kleurtjes blauw en roze.
Ik ga weer eens lekker lasagna maken (vooralsnog mét pakje.. *zucht*).
Sproetje, hoe gaat het? Hoe was jullie avondje en hoe staat het met de emigratiepaniek?
Ik ga weer eens lekker lasagna maken (vooralsnog mét pakje.. *zucht*).
Sproetje, hoe gaat het? Hoe was jullie avondje en hoe staat het met de emigratiepaniek?