LGZW Deel V

22-10-2009 11:39 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!

22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Pienienimie moet

alleen nog even

draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!

12 februariHartje!

Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!

25 februariHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli Duftyboy

geboren!

Duftygirl is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Laalbaby

geboren! Luaska3114 aug Luusbaby

geboren! Minie2313 sep Miniemeisje

geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!
Jaja elev, je bent dus heel kritisch naar scholen voor je dochter, maar het arme kind heeft dus wel al een mobieltje op haar 3e..... daar ga je met je goede gedrag
Jahoor lieve Mien, niet om het één of ander, of om je tabel met de grond gelijk te maken maar ik moet me toch echt bij de anderen aansluiten... de rokjes en stoere dudes komen er weer in

Ik zou zeggen; probeer het over 3000 berichtjes nog eens

Hihi, stank voor dank denk jij nu vast.

maar wel een blommetje omdat je het zo goed in elkaar hebt gezet.
Hihi, ik ben denk ik net zo'n neuroot als minie, want ik 'irriteerde' me ook een beetje aan de oude tabel die er zo enorm chaotisch uitzag! Hihi maar durfde niks te zeggen... maar deze staat mooi op volgorde en mooi gelijk qua kleuren en opbouw. Ik geniet er enorm van!
Oh ik lees het al...t is maar van korte duur...
Helaas, voor de neuroten onder ons

Maar, door Miens opzet ziet ie er al best ordelijk uit toch?

Bedenk me net wel dat ik dan mn eigen poppetje erin mag zetten als ik zwanger ben, mits dat binnen 3000 berichten gebeurt natuurlijk
Ik vind het trouwens wel heul lief dat je me bovenaan hebt gezet Mien liever dan ergens onderaan bungelen met mn lege vakje!
Ik ben een beetje een neuroot en ik hou ook van gezelligheid...dus wat mij betreft is dit de perfecte tabel. Nu dat springende popje van Neem nog omtoveren in een rokje en dan is het helemaal goed!

Al ben ik wel opgelucht dat alle roze en blauwe kleurtjes nu hetzelfde zijn
Hihihi wat een leuke discussie om zo'n tabel. Moet eerlijk bekennen dat ik hem nu ook op zijn mooist vind. Beetje Veel overzichtelijker maar toch gezellig.

Enne Chiek om jouw opmerking over de mobiel van Elevmeisje.
anoniem_72687 wijzigde dit bericht op 22-10-2009 17:22
Reden: Excuses kleine correctie
% gewijzigd
Alleen moet Pien, als ze straks bevallen is, dan wel weer onderaan aansluiten hoor...anders klopt er weer niets van de methodische opzet van deze tabel...en daar ga ik me dan echt aan irriteren
hihi, opeens springen hier overal neuroten uit de grond die niet tegen de chaos konden.

Chiek je hebt helemaal gelijk. Als het aan míj lag had ze dat ding ook nooit gekregen natuurlijk, die heeft haar verdorven vader van het vliegveld meegenomen. Er zaten nog snoepjes in ook! Toch heb ik ergens het vermoeden dat haar basisschool meer invloed op haar ontwikkeling gaat hebben dan dit ene speeltje (alsof ze niet ook roze hakschoenen en een tule prinsessenjurk heeft ). Ze zit trouwens al een uur héél lief te spelen, ze wordt echt groot. Gaat nu helemaal zelf dingen bedenken, spelletjes waar elke keer een nieuwe regel bij komt. Ze is zo lief bezig. (Terwijl ze vanmorgen echt op oorlogspad was, ze werd zelfs boos dat ik zelf wilde bepalen welke shampoo ik in mijn haar deed vanmorgen. Al dat fietsen heeft de onrust er blijkbaar uitgejaagd.) Crisis, ik ben echt lang van stof vandaag, sorry meisjes.
Maar we genieten nog steeds van alle Elev-meisje verhalen...
Elev even ter geruststelling, ik vond de tabel juist zo gezellig toen jij hem deed Zo zie je maar.... Ieder zo zijn voorkeur

Enneh, begrijp ik nu goed dat zodra er mensen de bevallen die degraderen naar onderaan het lijstje?
Oké dit kan ik ook nog wel hebben hoor. Mooie tabel!
Elevlief ik vond hem ook heel gezellig toen jij hem deed! Ik hou wel van een geordende chaos. Of ongeordende zo je wilt

En ik vind je lange stukken vandaag ook helemáál niet erg! Leuk juist!
Wat zijn jullie allemaal lief voor mij. Ik ga morgen iets heel leuks doen trouwens: naar het instituut voor beeld en geluid met mijn zussen. Zijn jullie daar wel eens geweest? Oh, en 's avonds komt (=man haalt) de bug*aboo, jeuj!
Dat zijn leuke dingen morgen Elev! Beeld en Geluid in H'sum bedoel je? Is echt leuk, vooral ook voor wat oudere kinderen denk ik maar ook om eens wat oude herinneringen op te halen.

Veel plezier!
Brrrr...ik heb het koud zeg! Gelukkig staat Laalman nu buiten om hout te pakken. We gaan lekker de kachel aansteken! Jeeehhh Oh en waarschijnlijk gaat hij over 3 weken naar het buitenland...zoekt er nog iemand een slaapplekje voor drie weken
Ahhh gaat laalman weg... dat is de eerste keer toch?

Hier is de open haard ook weer aan! Lekker! Maar evengoed zit ik met een dekentje over me heen, fijn!
Leuk juist Elevmeisje verhalen.

Mmmm die 'attractie' in H'sum vond ik niet zo veel aan. Wat leuke memorabilia maar ik werd een beetje gek van alle herrie door elkaar heen. Maar hopelijk heb jij een hele leuke dag Elev.

Wij gaan zo de kinderwagen ophalen.
Oh en Laal ik wil wel een nachtje komen logeren hoor.
Lijkt me best gezellig laal, een pyjamafeestje met onze baby's

Elev schuift lekker alles op haar man af, da's lekker makkelijk zeg! (maar zou ik ook doen hoor )

En wat de anderen ook al zeggen; keep the elevmeisje-verhalen coming, leuk juist! Is ze nu trouwens helemaal van de middagslaapjes af?
Oh, nou zo kan ik de tabel wel hebben hoor. Als Nemo maar netjes tussen Sjip en Caat inkomt the moment that haar zwangerschapstest positief kleurt! En iedereen die bevalt, degradeert inderdaad naar onder. Netjes op volgorde!
Oh, heel veel herrie door elkaar heen ben ik niet zo dol op. Nou ja, als er niks aan is gaan we gewoon winkelen.

Je hebt het vast allang verteld, Pien, maar welke wagen hebben jullie ook alweer uitgezocht? En welke kleur?

Wat lekker, die open haardjes bij jullie!
Oeh ik heb CSI: Hard Evidence voor de Wii! Ik heb hem al op de pc uitgespeeld, maar dat mag de pret niet drukken. Helpt me de tijd tot de nieuwe CSI (Deadly Intent voor de DS) te overbruggen.
Nog even snel voor Elev want de auto staat zo voor. We gaan zo de donkergrijze Mutsy halen met een gele binnenkant. Heel leuk!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven