Lichte krampjes... zwanger of ongesteld?

dinsdag 20 oktober 2009 om 17:04
Ik word een beetje gek van mezelf! We hebben het deze maand voor het eerst tijdens de vruchtbare periode zonder comdoom gedaan. Ik ben bang dat ik mezelf aan het inbeelden ben dat ik zwanger ben... maar misschien ook niet??
Ik voel nu lichte krampjes in de baarmoeder en ben in de week voor ik ongesteld moet worden (maandag) Kan dit wijzen op een zwangerschap of zal het gewoon de menstruatie zijn die er aan komt (alleen dit heb ik eerder nooit gevoeld..) of iets anders?
Wie weet raad? Ik ga zo maar sporten... ff ergens anders met mijn hoofd...
Thanks!
Ik voel nu lichte krampjes in de baarmoeder en ben in de week voor ik ongesteld moet worden (maandag) Kan dit wijzen op een zwangerschap of zal het gewoon de menstruatie zijn die er aan komt (alleen dit heb ik eerder nooit gevoeld..) of iets anders?
Wie weet raad? Ik ga zo maar sporten... ff ergens anders met mijn hoofd...
Thanks!

dinsdag 20 oktober 2009 om 17:06

dinsdag 20 oktober 2009 om 17:17
dinsdag 20 oktober 2009 om 17:21
dinsdag 20 oktober 2009 om 17:23
dinsdag 20 oktober 2009 om 17:50
quote:jufmango schreef op 20 oktober 2009 @ 17:17:
Logische reacties! En zelf denk ik het ook vaak als ik zulke topics langs zie komen.... En wat doe ik zelf??!!
Vind het alweer dom van mezelf dat ik deze vraag gesteld heb!
Maar werd ff gek van mezelf...
Zullen de hormonen wel zijn
Toch bedankt... voor niks eigenlijk! Haha!Voor niks?! Zitten we je hier een potje voor de glazen bollen te behoeden...
Logische reacties! En zelf denk ik het ook vaak als ik zulke topics langs zie komen.... En wat doe ik zelf??!!
Vind het alweer dom van mezelf dat ik deze vraag gesteld heb!
Maar werd ff gek van mezelf...
Zullen de hormonen wel zijn
Toch bedankt... voor niks eigenlijk! Haha!Voor niks?! Zitten we je hier een potje voor de glazen bollen te behoeden...