Vibrerende Mascara
donderdag 22 oktober 2009 om 18:42
Dat denk ik dus ook.. Maar deze mascara is er ook al van Lancome..
Feel the vibe,
see the difference!
Een vibrerende mascara voor de meest verleidelijke wimpers! Het gepatenteerde vibrerende borsteltje trilt maar liefst 7000 keer per minuut, en maakt een horizontale zig-zag beweging waardoor de wimpers perfect gesepareerd worden.
Bovendien wordt de formule zeer gelijkmatig over de wimpers verdeeld. Met deze mascara zijn aan elkaar geplakte en geklonterde wimpers verleden tijd!
Feel the vibe,
see the difference!
Een vibrerende mascara voor de meest verleidelijke wimpers! Het gepatenteerde vibrerende borsteltje trilt maar liefst 7000 keer per minuut, en maakt een horizontale zig-zag beweging waardoor de wimpers perfect gesepareerd worden.
Bovendien wordt de formule zeer gelijkmatig over de wimpers verdeeld. Met deze mascara zijn aan elkaar geplakte en geklonterde wimpers verleden tijd!
donderdag 22 oktober 2009 om 18:48
donderdag 22 oktober 2009 om 19:54
Vibrerend is geloof wel het nieuwe concept hè. Vibrerende scheermesjes, vibrerende mascara. Ik wacht met smart op het vibrerende oogpotlood en de vibrerende foundation. Ow en ik denk dat we met z'n allen best kunnen genieten van vibrerede tampons en/of tena's.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!