Mode & Beauty alle pijlers

Vibrerende Mascara

22-10-2009 18:32 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand hier ervaring mee?

Heb vanmiddag met deze mascara van Maybeline in me hand gestaan maar ik weet niet of het wel echt werkt..

Iemand een idee?
een vibrerende mascara? Ik dacht dat je dat juist met vaste hand moest doen??
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dat denk ik dus ook.. Maar deze mascara is er ook al van Lancome..

Feel the vibe,

see the difference!

Een vibrerende mascara voor de meest verleidelijke wimpers! Het gepatenteerde vibrerende borsteltje trilt maar liefst 7000 keer per minuut, en maakt een horizontale zig-zag beweging waardoor de wimpers perfect gesepareerd worden.

Bovendien wordt de formule zeer gelijkmatig over de wimpers verdeeld. Met deze mascara zijn aan elkaar geplakte en geklonterde wimpers verleden tijd!
Haha wat een onzin. Net zo iets als de mascara die je wimpers wel 4x langer maakt. Het is gewoon mascara. Niks bijzonders. Een vibrerend borsteltje helpt daar echt niet bij...
Die van Lancome heb ik geprobeerd. 35 euro. Waardeloos.

Je moet op een knopje drukken terwijl je je mascara op doet, dan verdwijnt ook gelijk je vaste hand. De mascara zelf is prima, dus ik heb de vibratie gewoon weg gelaten.

Heb nu weer de ´normale´ van Lancome. Veel beter.
wat een heerlijke marketing term:

"gepatenteerd vibrerende borsteltje" oftewel een bewegend onding

Voor welk haar ga je je bijna afvragen
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
nou, dat zat ik me ook af te vragen. Is het om het haar op je doos een leuk kleurtje te geven?
Vibrerend is geloof wel het nieuwe concept hè. Vibrerende scheermesjes, vibrerende mascara. Ik wacht met smart op het vibrerende oogpotlood en de vibrerende foundation. Ow en ik denk dat we met z'n allen best kunnen genieten van vibrerede tampons en/of tena's.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Ik dacht even dat bedoeld werd een sexspeeltje vermomd als mascara.

Maar dat is dus nie?
Ik heb een vibrerende mascara van Lancome en vind hem eigenlijk best wel fijn. Ik vind hem wel erg duur hier in de winkels, 35 euro ofzo, maar op het vliegveld in Brussel was hij veel goedkoper.
@ kaatje_85

is het ook makkelijk om het aan te brengen?
Ik heb er geen enkele moeite mee :-)

Vind het wel fijn. Heb wel het idee dat door die trillingen de mascara ''egaler'' opgebracht wordt, dus geen klontjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven