LGZW Deel V

22-10-2009 11:39 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!

22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Pienienimie moet

alleen nog even

draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!

12 februariHartje!

Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!

25 februariHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli Duftyboy

geboren!

Duftygirl is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Laalbaby

geboren! Luaska3114 aug Luusbaby

geboren! Minie2313 sep Miniemeisje

geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!
Klinkt leuk pien! Veel plezier alvast!

Welke kleur is het uiteindelijk bij jullie geworden elev, en voor welke prijs?
Hoe zag de tabel er ook alweer eerst uit dan?
Laal, ik wil ook wel bij je komen logeren , mijn lief is er ook steeds een aantal dagen niet. Vind het wel erg saai om zo vaak zonder hem te moeten zijn.

Pien, leuk man, straks een nieuwe wagen! Ik vond het opmaken ervan zo leuk, met die ienimini dekentjes en lakentjes, heerlijk! Kan er nog steeds blij van worden

Elev, jouw Elevmeisje is wel een stoer meisje hoor! Al helemaal zelfstandig fietsen! Kanonne zeg! Het viel me ook al op dat ze verbaal zo sterk is, echt een lekker wijffie... En wat het uitzoeken van een school betreft: Lastig he, als je zelf onderwijs-insider bent. Bij mij is het wel weer makkelijk in de zin van dat ze gewoon bij mij op school komt, maar anders was het ook hier een zoektocht geweest denk ik.

V. is zo rete verkouden, echt zielig. Er ligt nu een opengesneden ui naast zijn bedje, maar dat ruikt niet al te fris zeg. Maar het schijnt te helpen.
Ooh wat zielig voor V.! Ja zo'n ui riekt nogal, maar het helpt wel. Ik heb t zelfs een keer gepresteerd om plakken ui in een boerenzakdoek te rollen en die om mijn nek te knopen. Toen kon ik verkouden en al zelf de uienlucht zelfs ruiken. Maar het helpt dus absoluut. Ik hoop dat V. er snel van opknapt.

Leuk de kinderwagen halen Pien! Wij gaan eind volgende maand, begin december de spullen pas halen. Toen ik de boel bestelde was ik nog echt niet in "the mood" dus wilde de hele troep zo laat mogelijk hebben. Mja, nu zou ik over 2 weken het kamertje wel al willen hebben zodat ik wat spullen in de kast kwijt kan. Wassen etc. hoeft nog niet, maar mjin linnenkast kan gewoon niet meer dicht met alle hydrofielluiers, aankleedkussen, kleertjes, rompertjes, spuugdoekjes etc. Er staat zelfs een tummytub ingepropt. Kamer moet nl. nog behangen worden en gedeeltelijk geschilderd, dus helemaal leeg zijn.....
Bengman is de hort op, ik zit helemaal alleen. En ik heb enorme zin in zoetigheid...heel slecht. Misschien dat ik maar een beschuit met een dikke laag roomboter en muisjes neem.

Verder ligt er hier een poesje in de d*oomoo seat. Had 'm even in de kamer gezet, op weg naar zolder omdat 'ie in de hal ook zo vies wordt anders. Binnen 2 tellen had de poes 'm in beslag genomen en ze is er niet meer af geweest sinds vanmorgen 11 uur. Ligt er vreselijk in te rotten. Beetje dure poezenmand, maar er is iig een beestje blij met t ding. Scheelt weer als ons kind er niks aan vindt en een wippertje prefereert !
quote:Peanutje schreef op 22 oktober 2009 @ 19:13:

Oh en Laal ik wil wel een nachtje komen logeren hoor. Nou dat lijkt me nou eens supergezellig...
Haha Chiek, ja een pyamafeestje...dat is een tijd geleden! Maar wel heul gezellig! En Duft jij ook nog een paar dagen met mini en V...nou dan vliegt de tijd!

Ja Luus, dit is de eerste keer dat Laalman weggaat na de geboorte van Laalbaby en het is gelijk voor drie weken...Naja komt goed omdat het moet.

Lekker die kachel...ik zit er letterlijk nog geen halve meter bij vandaan! We hebben Laalbaby na het badderen beneden afgedroogd, lekker warm voor hem. Nu ligt hij met rode koontjes in bed!

Hee Pien, gaaf dat je je wagen vanavond op gaat halen! Weer een stapje dichterbij.

Beng...ik zie poezebeest al helemaal liggen, zal wel tegenvallen als ie em straks moet afstaan aan de baby
Waar is het programma "Dubbeltje op zijn kant" nou gebleven?

Zit er helemaal klaar voor en dan zien ik niks!
JAAAA, ik heb jullie weer gevonden hoor! Wat een schrik onderaan het oude topic. En voor Mien en Neem. Heel goed gedaan om de moderator heen. En nu moet ik bekennen dat ik toch ook best een neurootje ben (heb eens een stille hint aan Chiek gegeven "wat is eigenlijk de logica in de tabel? ik zie hem niet" ) en ik ben ook heel blij met de nieuwe roze en blauwe kleurtjes. Aan de andere kant ben ik ook niet zo ijzersterk met veranderingen en erg gehecht aan dingen (hallo, koudwatervrees! ) dus ik mis die gezellige en door elkaar heen wel een beetje, het is een béétje klinisch zo (maar dat is logisch met dr. Mien)

Uit eten gisteren was fijn. Het meeste had ik er dinsdagavond al uitgejankt (echt als een kind, helemaal schokschouderend en met pijn in m'n buik na afloop) "ik wil helemahaal niet weg, we hebben hier toch een fijn leheven?". Het is vooral het idee dat ik m'n huis definitief kwijt ben. Ik geloof dat Laal het ook al zei, dat m'n basis weg valt. Nu zie ik het wel weer zitten hoor. Dank voor jullie betrokkenheid

Luus, ik heb nog helemaal niet gereageerd op je superborst! Wat fijn dat het nu echt goed geneest. Zou er dan toch eindelijk een einde aan allee ellende komen? Of krijg je binnenkort weer een echo om te bepalen of er een tweede abces is?

Elev, wat goed dat je daar zo op let bij die scholen. Ik heb daar ook wel een beetje naar gekeken bij de KDV's, wat hun pedagogisch beleid is. Maar bij een school is dat natuurlijk veel belangrijker. Maar ik denk dat ik uiteindelijk vooral voor de sfeer zal gaan.

Mard, morgen je laatste officiële verlofdag! Wat lekker dat he straks naast het KDV zit, scheelt een hoop heen en weer gereis. Ik zou denk ik ook niet daar gaan zitten bv geven hoor. Denk dat het best verwarrend kan zijn voor Mardmeisje en ik zou me als leidster ook niet op m'n gemak voelen als er dan een moeder bij zit.

Ok, even posten ik ga weer ER kijken.
Laal, 3 weken is best lang...
quote:dufty schreef op 22 oktober 2009 @ 20:54:

Laal, 3 weken is best lang...

Dat vind ik 2 weken en 6 dagen te lang

Daarom zie ik er ook best tegenop, ben ik ineens alleenstaande moeder voor 3 weken. Ben benieuwd, ik zal het best pittig vinden gok ik zo maar. Zeker omdat ik dan net weer aan het werk ben. Gelukkig kan ik hier dan af en toe even uithuilen
quote:dufty schreef op 22 oktober 2009 @ 20:53:

Waar is het programma "Dubbeltje op zijn kant" nou gebleven?

Zit er helemaal klaar voor en dan zien ik niks!Vorige week was trouwens ook al een herhaling...terwijl dit het nieuwe seizoen zou moeten zijn
Och Sproetemeis! Fijn dat je je stukken beter voelt, het is allemaal reuzespannend! Maar ik vind je een stoer wijf dat je het toch maar doet zo met je gezin
Neem, waarom heb je alle hartjes roze gemaakt? Pien en Sjip weten toch niet wat ze krijgen? Of ga jij er voor het gemak maar vanuit dat dat ook meisjes zijn?
Zoooo, helemaal sufgeluld aan de telefoon net. Collega belde, supergezellig zitten kleppen. Mijn oor zweet ervan

Maar de avond zonder Bengman is voorbij gevlogen.

Fijn Sproet dat je je hart hebt kunnen luchten en weer positief naar de toekomst kijkt. Spannend blijft t, maar t is ook een groot avontuur. Jullie gaan samen Sproetman zijn droom werkelijkheid maken. Helemaal super toch?!
Ha Sproetje, fijn je weer te lezen! En gelukkig dat je het er even helemaal uit kon gooien en het nu weer beter gaat.

Ik ging echt over mijn nek net bij die eetproef van ER, jij niet? Ben naar de keuken gelopen terwijl man IIEHW en UUUGH zat te roepen, en zelfs daarvan werd ik al misselijk.

En zelfs jij vond de tabel te chaotisch dus. Nou, iedereen blij met het saaie overzicht.

Duft, wat zielig dat Veetje ziek is. Ik gebruikte bij elevmeisje Luuf. Misschien niet toen ze nog zo klein was, ik weet niet vanaf wanneer dat kan (maar wel vrij snel), en dat maakt de luchtwegen echt open. Scheelt jezelf ook wat nachtrust.

En dat elevmeis zo goed kan fietsen (en het zo leuk vindt) verbaast ons ook wel hoor. Ze is motorisch niet zo sterk, maar ze vindt het echt geweldig en oefent ook veel.

Pien, leuk, de wagen! Ik vond de mutsy ook erg mooi (maar vroeg me af of ik me ooit over die naam heen zou kunnen zetten ), en felgeel klinkt echt als een kleur voor jou.

Chiek: rood, 340. Ik wil er nog een setje bruine fleece bij scoren, maar die staan helemaal niet op MP. Ik blijf gewoon kijken, kan dat altijd in de laatste week in de winkel halen of anders toch een andere combinatiekleur kiezen.
anoniem_62055 wijzigde dit bericht op 22-10-2009 22:02
Reden: wasda, nachrust?
% gewijzigd
Sproetie, wat fijn dat je je hart hebt gelucht! Het lijkt mij ook verschrikkelijk eng! Maar het is niet onomkeerbaar, je kan altijd terug, zelfs als je eigen vertrouwde woning weg is... je vindt absoluut iets anders waar je ook weer gelukkig wordt! En de tijd is dan ook niet weggegooid, het is altijd een hele ervaring rijker!

Lekker Beng, bengman komt alweer bijna thuis!

Nou, morgen naar het ziekenhuis, op controle. De wondverzorging vanavond ging helemaal niet goed. Ik heb echt staan huilen van de pijn. De laatste twee dagen doet het steeds meer pijn. Kwam waarschijnlijk doordat de opening aan de buitenkant zo klein aan het worden was. Nu was de wond binnenin nog 2cm diep, maar de opening aan de buitenkant, is ongeveer 2mm breder dan de doorsnede van het stokje van een wattenstaafje. Erg klein dus. Toen het gaasje eruit getrokken werd, kwam daarna een golfje pus mee. De wond is dus nog niet schoon.... :( Zó balen! Ik was zo blij dat het al 2 dagen schoon was en hoopte zo dat het dicht mocht gaan groeien. Nu er weer een golfje pus uitkomt, mag het absoluut niet dichtgroeien. Dan blijft er pus achter en dan gaat er weer een abces groeien en dus wéér een operatie. Pfff.. De thuiszorg zei dat ze morgen in het ziekenhuis de opening groter moeten maken. Ik vermoed dat het ziekenhuis dat ook wel inziet en wil. Heb er nu al geen zin in. Ik denk dat ze dat dus ook morgen gelijk doen, want het weekend staat voor de deur en als er niks gedaan wordt, blijft ie niet open...

Bah. Anyway, ik moet om 10.00 uur in het ziekenhuis zijn. Al helemaal balen, ik heb ook geen oppas morgen, dus Luusbaby moet mee. Zeker onhandig als ze dan de opening open gaan snijden. Blegh!
Caat, weet je wat nu zo raar is, ik denk al de hele tijd dat Minicaat op 10 april geboren is. Stom hè? Denk steeds dat hij maar 6 weken ouder is dan Sproetekind maar ze schelen iets van 9 weken! Zie nu pas in het schema dat ik verkeerd zat. Komt omdat je de 10e was uitgerekend, weet niet waarom ik er april van heb gemaakt (kunnen jullie alweer smiley's aanklikken? ik moet ze steeds typen)

Wel lief dat jullie het steeds zo stoer vinden dat we gaan verhuizen. Maar ik vind mezelf af en toe gewoon stom dat ik het doe, dan denk ik 'waar beginnen we aan?!' Maar op andere momenten kijk ik er weer erg naar uit. Vind het vooral ook heel leuk dat Sproetekind straks een eigen kamertje krijgt. Kan ik ook foto's op de groep zetten van de 'babykamer' . Het is vooral moeilijk om me nu een voorstelling te maken van hoe het zal zijn, het is het Grote Onbekende dat me zenuwachtig maakt. Nou ja, nog een week of vijf, zes en daarna zal alles wel op z'n plek gaan vallen.

Laaltjelief, ik even gemist wanneer je Laalman nu weggaat. Is dat volgende week dan al, nee toch? Heb je al wat afgesproken met je ouders ofzo, dat ze af en toe voor eten zorgen ofzo, zodat je niet ook nog boodschappen hoeft te doen en te koken? Mén, ik zou 3 weken ook wel heel lang vinden hoor!

Beng, ik las dat je nu met je baas afspraken hebt gemaakt over je werk. Het blijft moeilijk hè, om het voorlopig op te geven. Wel fijn om te horen dat het wel goed gaat met jou en Bengman 24/7 in één huis.
Hè Luus, wat ongelooflijk kut nu weer! Voorlopig dus nog geen licht aan het einde van de tunnel. Arme meis, ik heb echt weer zó met je te doen, wat een ellende steeds.

Elev, smerig ja, die eettest. Ik zou zelf vooral slecht tegen levende wormen kunnen. Dat vissenoog zou ik weer minder erg vinden. Zolang je denkt 'het is vis, het is vis' gaat het wel goed. En wat betreft dat urine-ei: ik heb al eens een maaltijd met andouillette overleefd maar niet met plezier
Ieuw, heb jij zo'n ei gegeten, Sproet? Ik kan er prima naar kijken (had ook ER gekeken), maar ik zou het zelf denk ik niet wegkrijgen. Yukkk...
Nee, gelukkig niet! Andouillette is een smerige franse worst (waar die smerige Fransen dan weer dol op zijn) en die smaakt echt naar poep (tenminste, ik denk dat poep zo smaakt). Dat heb ik overleeft, dus dan gaat een urine-ei ook wel denk ik.
Wat een drukte nog vanavond.

Sproet wat fijn dat je het er allemaal uit hebt kunnen gooien. Het lijkt me ook zo onwerkelijk en lastig ook soms. Maar ik vind het zo goed hoe jullie erover blijven communiceren en de tijd nemen voor elkaar. Petje af. Buiten het feit dat het inderdaad gewoon heel stoer is dat jullie gaan.

Luus heel veel sterkte morgen. Wat een gedonder!

De wagen staat in de woonkamer!!! Het is zo gek om het nu in huis te hebben. En hij is heel mooi. Het zitgedeelte zit nog in de doos. En hij is heel handig in te klappen en uit elkaar te halen en in elkaar te zetten. Toch wel een beetje aan de grote kant voor in de achterbak maar dat geeft niet. Echt helemaal blij mee.

We hebben nu ook het matrasje en toebehoren in huis. Hele huiskamer staat vol met spullen.

Mijn allerliefste mams kwam met allemaal wiegspulletjes aan. Zo leuk. Al meer dan 50 jaar oud sommige van die spulletjes.

En Pienmini ging heel druk doen in de babywinkel dus die vond het ook wel leuk allemaal geloof ik.

Pienman is ook in zijn nopjes. Ging net al 'spelen' met de wagen.
Oh zo!

Ik dacht dat je zo'n ei had gegeten (dat dan andouilette heet, ipv omelet)
Ik zit te wachten op luusbaby btw... laatste fles was om 4 uur. Dat kind slaapt maar door joh!
Oh ja en Mien sterk opgemerkt dat van die roze hartjes. Dat klopt niet helemaal he Neem. Of nou ja dat weten we nog niet. Sjippie weet het volgende week wel!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven