Bezemtopic deel 4
donderdag 22 oktober 2009 om 15:56
MissM, balen dat je je even niet zo lekker voelt!!! Zou een warm bad of een warme douche helpen?
Goldie, wij hebben hier ook nog steeds druiven aan de struik/boom/plant/rank hangen! Alleen zijn deze erg zuur, en eet ik er dus niet van..... *ril.....*
En ik ga je nadoen: even stofzuigen!
Vanavond sporten en op stap, leuk!!!
Goldie, wij hebben hier ook nog steeds druiven aan de struik/boom/plant/rank hangen! Alleen zijn deze erg zuur, en eet ik er dus niet van..... *ril.....*
En ik ga je nadoen: even stofzuigen!
Vanavond sporten en op stap, leuk!!!
donderdag 22 oktober 2009 om 17:50
Mr N missen? Tijdens een avondje lekker voor jezelf?
Muts.
Sporten en op stap klinkt ook niet verkeerd Hizz!
Wat heb ik vandaag nou eigenlijk allemaal gedaan?
Getennist
Boodschappels gedaan
Hele huis gestofzuigd (dweilen komt morgen)
Plees
Naaiwerk
Was draait.
Nu lekker aan het kokkerellen: Broccolischotel ( met veel van mezelf en een heel klein beetje van Maggi) en gebakken
krieltjes.
Vanavond gezellig met mijn gezinnetje Expeditie R kijken.
Vriendin komt ook langs, dus ik heb het alweer helemaal naar mijn zin.
Zwaai!
Muts.
Sporten en op stap klinkt ook niet verkeerd Hizz!
Wat heb ik vandaag nou eigenlijk allemaal gedaan?
Getennist
Boodschappels gedaan
Hele huis gestofzuigd (dweilen komt morgen)
Plees
Naaiwerk
Was draait.
Nu lekker aan het kokkerellen: Broccolischotel ( met veel van mezelf en een heel klein beetje van Maggi) en gebakken
krieltjes.
Vanavond gezellig met mijn gezinnetje Expeditie R kijken.
Vriendin komt ook langs, dus ik heb het alweer helemaal naar mijn zin.
Zwaai!
donderdag 22 oktober 2009 om 18:59
Mijn lijstje
- wassen vijf vier keer
-drogen twee keer
- keuken grote beurt geven
- caviakooi verschonen
- misschien wat studeren
*edit -kadootje kopen voor jarige in de stad*
*edit-was vouwen*
Nu maar hopen dat zusje het kadootje leuk vind. Ze is nogal een moeilijk kado mens. Bij mijn andere zusjes weet ik het meteen maar deze is zo anders en heeft een heel andere smaak en dan vind ik het altijd moeilijk
caviakoos is uitgesteld tot het weekend dan mag itsman het doen
- wassen vijf vier keer
-drogen twee keer
- keuken grote beurt geven
- caviakooi verschonen
- misschien wat studeren
*edit -kadootje kopen voor jarige in de stad*
*edit-was vouwen*
Nu maar hopen dat zusje het kadootje leuk vind. Ze is nogal een moeilijk kado mens. Bij mijn andere zusjes weet ik het meteen maar deze is zo anders en heeft een heel andere smaak en dan vind ik het altijd moeilijk
caviakoos is uitgesteld tot het weekend dan mag itsman het doen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 22 oktober 2009 om 19:02
pips, ik ga jouw heerlijk nadoen, heb ook een itsmanloze avond en nacht. Dus zo lekker het bad aan en dan erna de paffs kijken tot ik erbij in slaap val
Hizzel lekker hoor op stap, dat is een hele tijd geleden dat ik dat gedaan heb
mijn scheen wordt inderdaad al aardig blauw goldie. Lekker he druiven uit eigen tuin. Als wij ook een echt huis kopen met een tuin gaan die er ook komen. Al is het omdat itsman zelf wijn maakt
Nu even de vaatwasser aangooien en dan snel de was vouwen
Hizzel lekker hoor op stap, dat is een hele tijd geleden dat ik dat gedaan heb
mijn scheen wordt inderdaad al aardig blauw goldie. Lekker he druiven uit eigen tuin. Als wij ook een echt huis kopen met een tuin gaan die er ook komen. Al is het omdat itsman zelf wijn maakt
Nu even de vaatwasser aangooien en dan snel de was vouwen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 22 oktober 2009 om 19:56
donderdag 22 oktober 2009 om 20:02
Dag Dames,
Vanochtend naar de Makro geweest,daarna helemaal niks meer gedaan.Moet mijn gemak maar even houden,anders trekt en steekt het behoorlijk.Ach nog 3,5 week
Zometeen op bank expeditie robinson kijken.
Op school van kinderen zijn 4 kinderen met mexicaanse griep...Eigenlijk zouden ze morgen podiumdag hebben maar dit is afgelast.Morgen krijgen we een brief van de GGD.
Ik maak me niet druk,kids zijn gezond dus zullen er heus niks aan over houden mochten ze het krijgen.
Vanochtend naar de Makro geweest,daarna helemaal niks meer gedaan.Moet mijn gemak maar even houden,anders trekt en steekt het behoorlijk.Ach nog 3,5 week
Zometeen op bank expeditie robinson kijken.
Op school van kinderen zijn 4 kinderen met mexicaanse griep...Eigenlijk zouden ze morgen podiumdag hebben maar dit is afgelast.Morgen krijgen we een brief van de GGD.
Ik maak me niet druk,kids zijn gezond dus zullen er heus niks aan over houden mochten ze het krijgen.
donderdag 22 oktober 2009 om 21:03
Ben hoofdpijnvrij en met genoeg rust de dag door. Nog wat telefoontjes afgehandeld inzake het eventuele dyslexieonderzoek van Oudste: ben weer terug bij af. Heb een lichtpuntje gekregen dat ik morgen moet nabellen, een soort fonds. Maar vraag me inmiddels ook wel af of er iets valt vast te stellen op het moment dat hij heel behoorlijk, zij het moeizaam, meekomt.
donderdag 22 oktober 2009 om 21:46
vrijdag 23 oktober 2009 om 00:05
Oh Coebergh het is gewoon geweldig om het gewone leven weer op te kunnen pakken. Hoe erg kun je naar dagelijkse sleur verlangen. Nou ik verlang er hevig naar. Manlief weer gewoon werken en ik ook. Alles weer normaal. Geen man die bij alles wat ik doe me op de vingers kijkt. Of als ik even wegga, precies wil waar ik heenga en ook nog op de minuut af wil weten hoe laat ik terug ben. Om gek van te worden. Lekker hoor weer alles normaal. Als het weer ooit normaal kan worden dan.
vrijdag 23 oktober 2009 om 06:58
Coe, rustig aan he!
Rainsz, ik ben jaloers! Geniet ervan!!
Zoeb,
Pfff, koppijn. Denk dat de boel lekker verstopt zit.
Mr N was tegen 21 uur thuis en stortte meteen op de bank in slaap Nouja, 4 uur in de auto zitten en een hele dag op de beurs slenteren daar word je ook doodmoe van.
Rainsz, ik ben jaloers! Geniet ervan!!
Zoeb,
Pfff, koppijn. Denk dat de boel lekker verstopt zit.
Mr N was tegen 21 uur thuis en stortte meteen op de bank in slaap Nouja, 4 uur in de auto zitten en een hele dag op de beurs slenteren daar word je ook doodmoe van.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
vrijdag 23 oktober 2009 om 09:13
Oeh wat een heerlijk ontbijtje
*valt aan*
Mogguh...
Heerlijk geslapen. Vannacht weer wat korstjes kwijtgeraakt, dus gaat goed. Het is al te zien dat het heel erg mooi gaat orden Vin ik.
Coe, jou wond herstelt ook langzaam maar goed?
Lekker op je gemakje hoor!
Zoeb, ik snap je zooow goed over dat je wil dat alles weer 'normaal' wordt.
Ik hoop voor je dat je binnenkort hier komt 'klagen' dat je baalt van de saaiheid dat 'alles zo gewoon is geworden'
Lekker kapper!
Mamz, terug bij af?
Ga nou niet aan jezelf twijfelen he? Volg je gevoel wat zegt dat er met je oudste meer aan de hand is dan alleen 'moeizaam meekomen'.
Pleeg dat telefoontje!
En toch nog genoten van je avondje alleen Pips?
Rainz meid! Wat heerlijk!
*gruwelt van het herfstweer hier*
Jonna en Zoeb, hoe gaat het met het Niet-roken?
Lekker van Ixje aan het genieten Jonna?
Ik ga vandaag:
Stofzuigen
Dweilen
Wassen, was ophangen
Was vouwen en opruimen
*valt aan*
Mogguh...
Heerlijk geslapen. Vannacht weer wat korstjes kwijtgeraakt, dus gaat goed. Het is al te zien dat het heel erg mooi gaat orden Vin ik.
Coe, jou wond herstelt ook langzaam maar goed?
Lekker op je gemakje hoor!
Zoeb, ik snap je zooow goed over dat je wil dat alles weer 'normaal' wordt.
Ik hoop voor je dat je binnenkort hier komt 'klagen' dat je baalt van de saaiheid dat 'alles zo gewoon is geworden'
Lekker kapper!
Mamz, terug bij af?
Ga nou niet aan jezelf twijfelen he? Volg je gevoel wat zegt dat er met je oudste meer aan de hand is dan alleen 'moeizaam meekomen'.
Pleeg dat telefoontje!
En toch nog genoten van je avondje alleen Pips?
Rainz meid! Wat heerlijk!
*gruwelt van het herfstweer hier*
Jonna en Zoeb, hoe gaat het met het Niet-roken?
Lekker van Ixje aan het genieten Jonna?
Ik ga vandaag:
Stofzuigen
Dweilen
Wassen, was ophangen
Was vouwen en opruimen
vrijdag 23 oktober 2009 om 09:17
Het was heerlijk GL! Maskertje, ook een haarmaskertje gekocht, eindelijk 1 die mijn haar niet veranderd in een sluike, steile superzachte en niks meer mee te beginnen bos. In bad met Linda, op de bank met Carrie & the girls (7 afleveringen)
Tussen Kerst en Oud en Nieuw is ie samen met wat familie een paar dagen weg (mannen onder elkaar, dat wordt zuipen en biljarten) en Pippi heeft dan de Villa een paar dagen voor zichzelf.
Luieren, shoppen, een tentoonstelling bezoeken, heerlijk!!
Tussen Kerst en Oud en Nieuw is ie samen met wat familie een paar dagen weg (mannen onder elkaar, dat wordt zuipen en biljarten) en Pippi heeft dan de Villa een paar dagen voor zichzelf.
Luieren, shoppen, een tentoonstelling bezoeken, heerlijk!!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.