A perfect day again...
woensdag 21 oktober 2009 om 11:40
woensdag 21 oktober 2009 om 22:52
Hai kom ik ook weer eens
Dream ik vind wandelen met Trut zelfs niet erg als het regent. Trut heeft namelijk een grote hekel aan regen, dus we komen niet verder dan het grasveldje dicht bij. Madame doet alles wat ze moet doen in recordtempo en gaat dan voor de deur op me staan wachten. En laat ik nu geen hekel aan regen hebben
Jas het gaat weer redelijk, oftewel op en af, maar aangezien zoon niet meer ziek is, levert dat geen aanvaringen meer op
Dream ik vind wandelen met Trut zelfs niet erg als het regent. Trut heeft namelijk een grote hekel aan regen, dus we komen niet verder dan het grasveldje dicht bij. Madame doet alles wat ze moet doen in recordtempo en gaat dan voor de deur op me staan wachten. En laat ik nu geen hekel aan regen hebben
Jas het gaat weer redelijk, oftewel op en af, maar aangezien zoon niet meer ziek is, levert dat geen aanvaringen meer op
donderdag 22 oktober 2009 om 00:45
Hai Cay! Mijn hond vind regen ook heel vervelend (en ik ook) en is dan ook heel snel klaar, thank god!
Vanavond naar De Storm geweest, wat een nachtmerrie zeg. Goeie film wel, al kon ik soms niet verstaan wat er gezegd werd, want ben tijdelijk nogal doof aan 1 oor. Heel irritant, dat je jezelf in je hoofd hoort praten, zoiets (en nee, dat komt echt van een dicht oor, ik heb geen last van "stemmen" in m'n hoofd ;-p)
Maar goed, de beelden spraken voor zich.
Vanavond naar De Storm geweest, wat een nachtmerrie zeg. Goeie film wel, al kon ik soms niet verstaan wat er gezegd werd, want ben tijdelijk nogal doof aan 1 oor. Heel irritant, dat je jezelf in je hoofd hoort praten, zoiets (en nee, dat komt echt van een dicht oor, ik heb geen last van "stemmen" in m'n hoofd ;-p)
Maar goed, de beelden spraken voor zich.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
donderdag 22 oktober 2009 om 22:49
Wat een leuke avatar Carlien! Die van Freak vind ik erg mooi!
Die van mij is een elfje (duh) waar ik jaren terug mezelf in zag (m'n haar zat precies zo op de lagere school ) en die ik éindelijk zo heb kunnen bewerken dat het een avatar kan zijn. Lang leven photoshop. Ik had het al ettelijke keren geprobeerd.
Goed, ik heb Harry Potter weer eens gelezen.. kan ik me nu weer naar het echte leven vervoegen
Die van mij is een elfje (duh) waar ik jaren terug mezelf in zag (m'n haar zat precies zo op de lagere school ) en die ik éindelijk zo heb kunnen bewerken dat het een avatar kan zijn. Lang leven photoshop. Ik had het al ettelijke keren geprobeerd.
Goed, ik heb Harry Potter weer eens gelezen.. kan ik me nu weer naar het echte leven vervoegen
Later is nu
zaterdag 24 oktober 2009 om 00:11
zaterdag 24 oktober 2009 om 00:35
Oh ja, vandaag in het bos werkelijk enorme grote paddestoel (?) op een boom gezien. Mijn hand staat erbij zodat je kunt zien hoe groot het is. Iemand een idee wat dat is? (ja kan ook googelen nog niet gedaan) Als het goed is klik hier voor grotere foto.
Ah weet het al, het is wel een houtzwam.
Ah weet het al, het is wel een houtzwam.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
zaterdag 24 oktober 2009 om 08:27
Wow, die is groot, Jasmine! je ziet ze veel momenteel. Zeker de beuk, waar deze volgens mij ook in zit?, heeft ze vaak, maar volgens mij leven ze dan niet lang meer. Op de stronk van de beuk zie ik ze ook vaak. Ik wist de naam overigens niet
Nee, je bent niet saai! Ik wilde deze avatar gewoon al heel lang, die oude vond ik niet echt bij mij passen, maar wel bij mijn nick. Deze bén ik, vond ik al zodra ik het plaatje zag. Ik heb 'm ook al jaaaaren geleden bij m'n weblog gezet.
Fijn weekend iedereen!
Nee, je bent niet saai! Ik wilde deze avatar gewoon al heel lang, die oude vond ik niet echt bij mij passen, maar wel bij mijn nick. Deze bén ik, vond ik al zodra ik het plaatje zag. Ik heb 'm ook al jaaaaren geleden bij m'n weblog gezet.
Fijn weekend iedereen!
Later is nu
zaterdag 24 oktober 2009 om 13:40
Ja hij is groot he, en is inderdaad een beuk. Bedoel je dat de beuk dan dood gaat? *kijkt sip*
Ben wel heel blij dat we gisteren toen het licht zo mooi was en zo zonnig dat we in het bos geweest zijn.
Was een goeie dag ervoor.
Oh jaaa er waren trouwens allemaal ganzen. Hele grasvelden vol.
Zoveel ganzen heb ik nog nooit bij elkaar gezien, prachtig! (volgens mij vonden de boeren het minder want toen we in het bos waren hoorden we telkens geweerschoten)
Grappig dat je het plaatje van je avatar ook jaren geleden bij je weblog gezet hebt. Is erg mooi.
Ja ook allemaal een fijn weekend!
Ben wel heel blij dat we gisteren toen het licht zo mooi was en zo zonnig dat we in het bos geweest zijn.
Was een goeie dag ervoor.
Oh jaaa er waren trouwens allemaal ganzen. Hele grasvelden vol.
Zoveel ganzen heb ik nog nooit bij elkaar gezien, prachtig! (volgens mij vonden de boeren het minder want toen we in het bos waren hoorden we telkens geweerschoten)
Grappig dat je het plaatje van je avatar ook jaren geleden bij je weblog gezet hebt. Is erg mooi.
Ja ook allemaal een fijn weekend!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
zaterdag 24 oktober 2009 om 19:25
Sja.. een paddenstoel is een schimmel en een schimmel betekent een ziekte voor de boom. Zou dus kunnen dat de gemeente/beheerder de boom gaat kappen, want zo'n boom die ziek is kan gevaarlijk zijn met storm. Inderdaad er jammer, maarja.. dat is ook de natuurlijk, natuurlijk
Ganzen zijn aan 't trekken he, dus dan krijg je dat. Siberische ganzen komen hier, onze ganzen gaan zuidelijker (gen gelijk hebben ze!)
Zo, kinderen zijn weer thuis
gezellig
Ganzen zijn aan 't trekken he, dus dan krijg je dat. Siberische ganzen komen hier, onze ganzen gaan zuidelijker (gen gelijk hebben ze!)
Zo, kinderen zijn weer thuis
gezellig
Later is nu
zondag 25 oktober 2009 om 15:22
Jeetje wat een joekel Jas...
Hier gisteren de hele dag regen..nu mooi maar had mini pyjamadag beloofd.. en ja beloofd is beloofd he....
Dus doe kleine klusjes...erger me mateloos aan mails/ideeen van bijna ex...
En zit lekker op 3000 ..daar kan ik tenminste smakelijk lachen...het echte leven is wat minder momenteel helaas
Hier gisteren de hele dag regen..nu mooi maar had mini pyjamadag beloofd.. en ja beloofd is beloofd he....
Dus doe kleine klusjes...erger me mateloos aan mails/ideeen van bijna ex...
En zit lekker op 3000 ..daar kan ik tenminste smakelijk lachen...het echte leven is wat minder momenteel helaas
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zondag 25 oktober 2009 om 16:37
Ik heb vandaag een teamsite aangemaakt van het waterpoloteam van LD. Was nog een gepuzzel van namen en emailadressen, want ik weet natuurlijk geen achternamen. Er moeten nog foto's op, die wil ik maken bij de volgende wedstrijd. Toen ik oude foto's toe wilde voegen, zat ik ineens met 140 (!!) foto's van één of ander vaag voetbalteam Alles maar weer verwijderd, toen.
Daarnaast een nieuw kastje in elkaar gezet met Elvis. Dit ging niet helemaal soepel zoals met een normale Ikeakast, zeg maar. Allerlei schroefjes in maten, die halve mm van elkaar verschilden Ik raakte ietwat in de war.
Elvis is nu oud ladenkastje, dat ietwat uit elkaar viel, aan 't leegruimen.
Zo
'dit was mijn dag
laters
Daarnaast een nieuw kastje in elkaar gezet met Elvis. Dit ging niet helemaal soepel zoals met een normale Ikeakast, zeg maar. Allerlei schroefjes in maten, die halve mm van elkaar verschilden Ik raakte ietwat in de war.
Elvis is nu oud ladenkastje, dat ietwat uit elkaar viel, aan 't leegruimen.
Zo
'dit was mijn dag
laters
Later is nu
zondag 25 oktober 2009 om 17:28
quote:dreamer schreef op 25 oktober 2009 @ 17:27:
OH mèn, wéér renovatievervolg Toch wel de laatste puntjes op de I's?
Dag is wel nuttig besteed, maar ik had 'm graag wat minder nuttig gemaakt Ja, er zijn wat dingen niet goed gegaan en die komen ze overal herstellen. Helaas moet ik er wel aardig wat voorbereiding voor doen. Nu ben ik natuurlijk nog thuis, maar je zult er maar steeds vrij voor moeten nemen....
OH mèn, wéér renovatievervolg Toch wel de laatste puntjes op de I's?
Dag is wel nuttig besteed, maar ik had 'm graag wat minder nuttig gemaakt Ja, er zijn wat dingen niet goed gegaan en die komen ze overal herstellen. Helaas moet ik er wel aardig wat voorbereiding voor doen. Nu ben ik natuurlijk nog thuis, maar je zult er maar steeds vrij voor moeten nemen....
zondag 25 oktober 2009 om 18:19
Hai meiden! Ik heb lekker vandaag helemaal niks gedaan, beetje hangen op de bank en sokken breien (heeeeeerlijk kneuterig! ). En net even gebeld om lekker eten te laten bezorgen (kijk, als je niks doet moet je het GOED doen! ).
Gisteren gezellig 2 verjaardagen achter elkaar gehad. Heb ze liever op aparte dagen (altijd vervelend als je gezellig zit, en je moet weg, naar een andere verjaardag), maar dit ging om het kind van goede vrienden, die ik al 30 jaar ken, en om een goede vriendin, die ik al zo'n 25 jaar ken. Geen optie om een van de twee af te zeggen (wilde ik ook niet), dus dan maar allebei, achter elkaar. Was sowieso leuk!
Zoonlief moest optreden, gisteravond, en dat scheen weer leuk geweest te zijn (van elk optreden komt wel weer een nieuw optreden, zo blijven ze lekker bezig).
Gisteren gezellig 2 verjaardagen achter elkaar gehad. Heb ze liever op aparte dagen (altijd vervelend als je gezellig zit, en je moet weg, naar een andere verjaardag), maar dit ging om het kind van goede vrienden, die ik al 30 jaar ken, en om een goede vriendin, die ik al zo'n 25 jaar ken. Geen optie om een van de twee af te zeggen (wilde ik ook niet), dus dan maar allebei, achter elkaar. Was sowieso leuk!
Zoonlief moest optreden, gisteravond, en dat scheen weer leuk geweest te zijn (van elk optreden komt wel weer een nieuw optreden, zo blijven ze lekker bezig).