Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
Thnx Moom
quote:Marriss schreef op 22 oktober 2009 @ 21:49:

Leuk he, dat er op zulke momenten als deze, altijd mensen opduiken waarvan je dacht dat ze van de aardbodem het topic verdwenen waren Hoe is het Parnell??

En die stiekem gewoon blijven meelezen, omdat jullie zo gezellig zijn

@ Moom: het werd tijd dat die Oempaloempia's eens van hun luie gat kwamen. En heerlijk hè, dat mensen anderen hun eigen ellende zo graag toewensen. Maar troost je: Bavaria 0,0 smaakt bíjna net als bier

@ Becky: kind zit er nog in, maar duurt niet lang meer. Ik gok op volgende week - inmiddels doe ik al aan ananashart en tonic, maar vooralsnog is spruit niet onder de indruk. Vanaf maandag ga ik voor het grof geschut (strippen enzo - het zal eruit!)
was in bios trouwens, vandaar rain en party geen sms gestuurd, zag het net pas ..maar jullie hebben het nieuws al gehoord (Rain zie ik hier en party op haifs), dus sms hoeft niet meer?????
Moom, jij wordt bedankt voor deze prachtige avond en tjek mn horoscoop even op mn hyves, akelig gewoon!! Slaat op jouw moom, kannie anders!!

liefje ga je morgen vroeg weer testen? Laat je dan direct even weten dattie weer/nog steeds positief is?!
Ik ben weer s mosterd.....morgen eerst maar s al die nummers in mn tel zetten!

Heb de hele avond visite gehad, en niet op mn tel gekeken!
spannend par! kunnen we je ergens volgen? of laat je ons tzt eens iets weten? zal aan je denken, maandag!!

enne, bestaat er ook een rosé 0.0?
marriss, ik zal jullie uiteraard op de hoogte houden, ook hoe/of momoman nog reageert enzo.
Succes met de laatste loodjes parnell!! Ga ervan uit dat de jouwe niet de eerste is die blijft zitten heb je een goeie zwangerschap (gehad)?
Ja!!!! Moom, bij de pius hebben ze Life, das alcoholvrij, in rood wit en rose!
quote:Riz schreef op 22 oktober 2009 @ 22:00:

Ja!!!! Moom, bij de pius hebben ze Life, das alcoholvrij, in rood wit en rose!is dat nog te drinken?
Ik neem zaterdag wel een flesje mee voor ons zwangere dozen :-)

Balen dat ik de hele avond gemist heb zeg Morgen echt eerst die nummers doen, en ik wil jullie allemaal verzoeken jullie naam bij die smsjes te zetten! Kan ik de nrs meteen opslaan als ik sms krijg :-)

Nu weet ik niet van wie ik sms heb gehad
Ja best lekker...alleen krijg ik het er zuur van nu. Maar is gewoon rose waar ze de alcohol uit hebben gehaald, dus geen druivensap :-)
riz weet raad! alleen geen plus in appie land.
Ik zal hier wel een update geven over de strippoging (en ik meld het natuurlijk even als de smurf het levenslicht gezien heeft!)

Er bestaat wel alcoholvrije wijn, maar daar zit nog 0,5% in. Heel weinig - maar ik voelde het wel, dus ik durfde niet echt door te drinken. Dat schuldcomplex krijg je er trouwens gratis bij. Enjoy!
Moom, wil even een deal met je maken: morgenvroeg weer testen en als ie dan net zo positief als die van vanavond (en dat issie tuulk) dan ga je ook jompel doen!! *kijkt streng*
Zo, een paar nummers erbij....maar t is echt waardeloos om in mijn tel nummers toe te voegen....ik stel voor dat jullie mij allemaal een sms sturen met naam en nick, ben ik meteen klaar

Parnell, spannend hoor!!

Volgens mij zit er in die wijn die ik zei echt niets...geen druppel...zal morgen even een flesje halen!
quote:Marriss schreef op 22 oktober 2009 @ 22:00:

Succes met de laatste loodjes parnell!! Ga ervan uit dat de jouwe niet de eerste is die blijft zitten heb je een goeie zwangerschap (gehad)?Heerlijk! Tot 22 weken misselijk geweest, maar daarna voelde ik me geweldig. Heb tot 36 weken doorgewerkt en voel me nu nog steeds top. Ga morgen fijn nog even shoppen bij Ikea
quote:Riz schreef op 22 oktober 2009 @ 22:09:

Parnell, spannend hoor!!

Volgens mij zit er in die wijn die ik zei echt niets...geen druppel...zal morgen even een flesje halen!Life, zei je? Ik ga op zoek!
(41 weken zwanger en dan pas alcoholvrije wijn ontdekken - de ironie...)
Yaya, wat een schat ben jij! Jouw nummer had ik al wel, omdat t wel makkelijk is als wij elkaar kunnen bellen zaterdag
Ok, bijgelezen. Pfff.

Ik vind: vage streep is streep. Komt gewoon omdat je nog wat vroeg test. Als je maandag (of eerder ) nog eens test, zul je zien dat de streep een stuk donkerder is. Als je niet zwanger bent is er echt niks te zien hoor, dat ding verkleurd alleen bij zwangerschapshormoontjes.

Rain, Specu en Mariss, Erine, Mulan en Kath: echt meissies, jullie tijd komt nog wel! Heb het idee dat ik dat elke keer zeg, maar het moet jullie toch hoop geven deze positieve test van Moom: ze is al sinds sept vorig jaar bezig! Lieverds: het komt goed!

Drink af en toe alcoholvrij bier. hihi. Kan niet tippen aan een echt biertje, maar als surrogaat is het best ok.
Deze is het:

http://www.horecainnovatie.nl/Pages/Alc ... _wijn.aspx
ja dat klopt. Ben er vandaag achter gekomen dat ik eigenlijk altijd via gouda/ moordrecht naar Utrecht rijd.

(stom) Dus ik reed helemaal niet om. Dat was dat andere via de andere kant.
ladies, ik vond het een geslaagde avond! Als het zaterdag net zo gezellig is ben ik tevreden! Ik ga er nu maar weer eens vandoor, had me eigenlijk voor genomen vanavond niet zoveel achter de computer te gaan zitten....

Tot morgen! En hou ons op de hoogte he moom!
Ik ook dames. Ik ga zo lekker slapen. Om 05:10 uur gaat de wekker weer

voor jullie allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven