Hoofdstuk 629

25-09-2009 19:57 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
And so on....
Klinkt superlief Wind! Spelen Schorrie en KW dan ook met BRS? Of echt met zijn tweetjes? Als hier vriendjes komen speelt Sum meestal gewoon mee, vind ik altijd zo leuk. En Dim gelukkig ook nog, als hij het niet leuk zou vinden zou het ook niet hoeven ofzo, maar wel leuk dat het tot nu vanzelf gaat.

Ik zag ergens een voorstukje van GV waarin gezegd werd dat het de laatste aflevering van GV ooit was. Is dat vanavond?
Te snel op verzenden geklikt. Ruzie met Sjaak is nog niet over, maar heb er goed de balen van en geen zin om over te praten.

Irritant gedoe.

Wel heerlijk dagje gehad met alleen de jongens. Er is een circus hier in de stad, en ik ben met ze gaan kijken in het park waar ze staan. Was superleuk, we hebben tijgers, giraffen, olifanten, aapjes, paarden en kamelen gezien. Dim was er al met de oppas geweest dus die heeft Sum en mij rondgeleid . Daarna kopje thee gedronken bij vriendin die er in de buurt woont, erg gezellig. Het weer was ook wel idioot lekker, inderdaad prima verjaardagsweer Morrie!
Klein Pebbeltje speelt ook zo goed als altijd met GP en zijn vrienden mee. En vandaag was Gp dus 'werken' en heeft KP buitengespeeld met de vriend(innet)jes van GP.
Lieve Morrie, gefeliciteerd!!!! Just in time .

Vent zit in de kroeg en ik ga lekker in bad dobberen. Geen ruzie hier dus .
Bedankt voor de feli's! Wij zijn naar de sauna geweest en nu echt megasuf dus ik ga snel mijn bedje in!
Ik ben te laat zie ik, want inmidddels niet meer jarig en al naar bed, maar alsnog hiephiephoera voor Morrie! Lang zal ze leven!
Dank je wel Koeka, en goedemorgen iedereen.

Wij zijn alweer opgestaan. Kunnen we gewoon tegelijkertijd van huis weg zonder gedoe. Harrie gaat wat troep opruimen en ik ga....naar de Gamma .
Goedemorgen!

Ik ga naar de sporthal, GP heeft judotoernooi. Wel lekker dichtbij (loopafstand), dat scheelt.

En vanavond verjaardag van broer en schoonzus.

Later!
Waar is iedereen?

Vandaag een gek maar uiteindelijk een leuk dagje. Bij het opstaan was echt iedereen in een slecht humeur. Aap had een kort lontje. Kindjes luisterde voor geen meter en ik was sacho omdat ik alleen maar aan het opruimen was maar nul resultaat boekte. Toen gingen we met zijn 4en zwemmen en dat brak de dag. Leuk nieuw zwembad. Apie die onderwater durfde en Japie die lekker als een aapje om je heen geklemd zit (heerlijk zo'n bloot lijfje).

De glijbaan is duidelijk van deze tijd met spectaculaire lichteffecten en sommige stukken totaal donker maar Apie vind het prachtig!

Daarna lekker patatjes gegeten en bekaf Piet Piraat film gekeken. Apie en Japie liggen al sinds half zeven op bed.

Aap is met vrienden weg en blijft daar ook slapen.

Zal zo eens op de SG kijken wat ik kan maken voor volgende week!
Hier druk dagje gehad.

Nathje, hoe ging het zwemmen donderdag van Apie? En ik vind dat inderdaad ook zo lekker, zo'n bloot kindje tegen je aan geplakt! Wij hadden het er toevallig vandaag over dat we ook eens wat vaker moeten gaan zwemmen. Schorrie heeft vanochtend voor de 2e keer deze week zijn zwemles gemist, zo gaat het natuurlijk heel lang duren voor hij zijn diploma heeft.

Ben vandaag druk geweest met verjaardagsvoorbereidingen voor morgen. Zo heb ik zojuist 7 rollen sushi staan draaien. Nu moet ik nog opruimen en schoonmaken want het is hier niet om aan te zien. Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen. En er moet ook nog was opgehangen worden en onderlakens op de bedden. Nou ja, zo maar eens beginnen. Harrie heeft een optreden vanavond dus ik ben ook alleen Nath!

Schorrie wil graag verhuizen want hij wil bij KW wonen (hij zei het nog tig keer vandaag Wind....). Hij is wel doodmoe, maar ik heb de kindjes opgehouden tot 8 uur zodat ze alvast aan de wintertijd kunnen wennen.

Gisteren dus naar de sauna geweest met Har. Het was zo enorm fijn en relaxt. Eigenlijk hebben we effectief maar 3 kwartier van de sauna, het stoombad en het zwembad genoten, daarvoor hebben we er lekker gegeten en daarna film gekeken (Angels en Demons). Onderuit gezakt, rozig, in badjas, met drankjes en hapjes binnen handbereik en bediening als het allemaal op is, wat wil je nog meer .

Wel een redelijk heftig akkefiet op mijn werk gehad. Maar dat is meer SG materiaal.
O ja, naar aanleiding van jouw vraag LLL of Bries meespeelt: hoorde van Wind dat Schorrie dus niet met Bries wil spelen. Ook sneu en niet leuk van Schorrie. Heb er nog over nagedacht, volgens mij is Schorrie meer van de oudere kinderen want ik hoor van moeders met oudere kinderen vaak dat Schorrie dan graag met die oudere broers wil spelen. Zo had hij laatst bij een meisje uit zijn klas gespeeld, maar uiteindelijk was hij meer met de oudere broer aan het spelen dan met het meisje. In de klas net zo, met de groep 1 kinderen heeft hij niets, met de oudere kinderen des te meer.
Eerste zwemles ging goed, Morrie! Apie was als baby echt vreselijk bang voor water dus als je haar nu zo ziet spartelen en zelfs onderwater zeesterren opduikt is wel bijzonder. Ik kreeg er een brok van in mijn keel

Over het niet spelen met Bries. Schorrie is misschien nog niet echt gewend om met dat kleine spul te spelen? Ik zie dat tenminste bij onze buurmeisjes. Die hebben wel broertjes en zusjes maar die spelen niet echt samen omdat er een groter leeftijd verschil tussen zit. Die vinden Japie soms zelfs irritant omdat hij steeds met Apie en haar vriendinnen wil spelen en soms moeten wij zelfs ingrijpen. Arme knul
Met Knorrie speelt hij inderdaad nog niet continue. Af en toe spelen ze nu wel samen, Knorrie wordt wat groter en gaat nu wat meer spelen en dan gaat Schorrie er bij zitten. Maar dat is echt nog maar heel weinig omdat Knorrie gewoon nog te klein is (en de meeste tijd van de dag in bed ligt of aan het eten is .

Knap van Apie hoor, het wordt natuurlijk ook al een grote meid. Nog een paar maandjes en dan is zij ook alweer 5!!
Wij willen met de kerstvakantie een weekje weg (lees familiegezeur ontlopen ). Heeft iemand hier nog een leuk idee?

Als we niks vinden doen we gewoon de gordijnen dicht en blijven we gewoon thuis en zeggen we tegen iedereen dat we weg zijn: ook een idee!
HvS .

Nee, ik weet het niet. Vorig jaar is Wind naar Land van Bartje geweest toch?

Wel leuk hoor, weg met Kerst. Ik vind het te duur, anders had ik het wel leuk gevonden, ook voor het sfeertje. Maar ik vind het ook niet erg om Kerst met de familie te vieren, al heb ik dit jaar wel in mijn hoofd om het echt niet te bont te maken (dat doen we eigenlijk nooit, maar uiteindelijk ben je toch druk met boodschappen en koken enzo, en daar heb ik geen zin in dit jaar, denk ik nu.).
Ik vind met familie samenzijn ook leuk. Maar bij ons komt er zeker gezeur. Ik had een heel verhaal getypt maar is meer SG materiaal.

Het is zeker duur! Ik weet niet of we dat gaan redden. Thuis met de gordijnen dicht wordt opeens een aantrekkelijke optie.
Lekker knus met het gezin, heerlijk toch? En als je weggaat heb je alsnog inpak-, was- en opruimstress!

Ik zit er over te denken om 1 gezinsdag in te lassen met Kerst. Maar aan de andere kant vind ik het ook leuk om naar schoonouders te gaan en daar te logeren. Morgen zijn we hier met de familie, maar eens aankaarten wat de plannen gaan zijn.
Ik ga volgende week in werktijd op naailes samen met collega. Heb ik dat even goed geregeld Ik zou het leuk vinden om van een sweatstof een rokje voor Apie te maken. Die heeft ze nu ook en staat haar zo scheetig! Daarna wil ik iets voor Japie maken en daarna voor mezelf. Wind, heb jij jouw creatie nog afgemaakt?
Ik hoor Wind helemaal niet meer over de naailes, zit je dr nog wel op Wind?

En Nathje, op naailes onder werktijd is toch wel enorm goed geregeld!
We maken namelijk ook wel eens dingen voor projecten dus het is legitiem
Tuurlijk! Leuk toch!

Ik kan nog wel meer leuke lessen bedenken die jij onder werktijd kunt gaan volgen.
Ik ook!

Is dat trouwens misschien ook een idee om iets met dit groepje te gaan doen? Ergens een workshop van te gaan volgen?

Maar dan niet onder werktijd natuurlijk? Dat vilten was bv echt leuk (ook al vonden jullie het geitenwollensokkig! )
Lijkt mij heel leuk! Ik sta bijna overal voor open. Zelfs vilten, als jullie dat allemaal heel graag willen doen .
Wow Morrie, zelfs vilten!

Ik zal mijn vilten mand eens fotograferen, kun je kijken of je het wat vindt. Die mevrouw is zo vreselijk aardig. Daar hebben wij nu nog contact mee en kwamen haar op de woonbeurs ook nog tegen. Meteen slofjes gekocht voor Japie. Die staan hem scheetig, joh!
Het is wel duidelijk dat we met zijn tweeën zijn he?

De rest zit gezellig te doen met hun man die wel thuis is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven