Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Lys je zat toch niet illegaal op een draadloosnetwerk van een ander te forummen he
Nu doet ie 't weer geweldig....

Bril in huis trowens en kan morgen bij le coiffeur terecht.
Known to cause insanity in laboratory mice
Nadat ik hier gepost had dat ik bijna klaar was, heb ik de telefoon gepakt en gevraagd of ze met patient naar beneden konden komen. Hebben ze gedaan.

Ik hoop niet dat autootje huilie-huilie doet. Hoop eigenlijk dat ie warm binnen mag blijven staan.

Ik had rood hoofd omdat het totaal niet werk gerelateerd was, ik dus niet wist met wie ik moest spreken en er is gezeur over een rekening wat ik even netjes mag oplossen (heb het zelf aangeboden hoor).

Hier geen veranderingen in de klok. Gewoon 1 uurtje verschil met NL zondag in plaats van 2. Is makkelijker met telefoneren 's avonds.
quote:Lys schreef op 23 oktober 2009 @ 19:59:

Nu doet ie 't weer geweldig....

Bril in huis trowens en kan morgen bij le coiffeur terecht.Heb je niet zoveel aan hoor een bril in huis, op je neus doet 'ie z'n werk het best.
Nee, nee, braaf op mijn eigen beveiligde netwerkie, heur.

En goed dat je het zegt!! Ik had er niet aan gedacht!
Hhhh, volgorde klopt niet zo. Ik was weeeeer de verbinding kwijt. Van het weekend even een vriend naar laten kijken.

Ghe, je hebt natuurlijk helemaal gelijk met bril op neus, maar als haarband werkt ie ook machtig fijn!

Wel raar ik heb altijd 'dunne pootjes' gehad en deze zijn wat breder en ik 'zie' ze de hele tijd.

Ik wens je vast succes voor maandag, dan.

Dit snel alvast verzenden!
Ik vind de pootjes van bril ook wel lekker op op te knabbelen soms
Lys wat vervelend zeg!
Heb nog steeds verbinding, maar ben nu aan de telefoon. Met één oog op de lap gericht voor de verbindings-check.
check
Nou ik zou zondag saai met een vriend een vriend en vriendin opzoeken. Maar een van de twee heren is zwaar verkouden. Verstandigste is dan om hem uit te laten zieken en niet op bezoek te gaan. Want ik moet dinsdag aanstaande saai de gewone griepprik krijgen, zelf ben ik lichtjes verkouden (mag eigenlijk geen naam hebben) En om dan wat bacillen op te zoeken is wel erg saai. Trouwens je hebt er als je echt niet lekker bent niets aan om saaie visite te ontvangen (en het was 2 uur reizen) Dussssss ik ga lekker zondag chillen met mijn billen op de bank en we gaan wel binnenkort met zijn 4en afspreken. Als iedereen fit, fris en fruitig is.
Lys schiet niet op zo he! Balen hoor. Best wel saai die verbinding.
Jullie zijn wel heel saai he. Zeggen en vragen niets over het rozewitgespikkelde pakketje.......

Nou ik kan jullie vertellen dat het nog steeds niet in zicht is.
Zeg Snjo hoe is het met je rozewitgespikkelde pakketje? *kijkt heel saai en onschuldig om zich heen*
Weet je wat ik me de hele dag al afvraag?

Of ons Snjookie al haar gespikkelde pakketje heeft ontvangen.

Maar dan had ze dat vast wel gemeld, hè, Dush.
Oh, wat een toeval. Zie net dat jij dezelfde vraag stelt.

Nou, nou, nou, wàt een toeval, whoa!
Jongens, ben blij dat jullie er naar vragen. Het pakketje dat Desteny gestuurd heeft vorige week, en maandag herstuurd heeft, is helaas nog niet aangekomen.
Lys jeetje jij vraagt het je ook al af? Nou zeg wat een toeval! Echt telepathie he. Heb jij al gehoord of het pakketje er al is?
Lys, de verbinding met Dushi is verbazend goed vanavond.
Pakketje wordt natuurlijk flink doorgelicht, nu er 'een luchtje' aan zit... een spruitjesluchtje... ruikt net als tnt, hhhh.
aah toe mag ik mee saaien? op dgv is het ook al so saai... asblief??
Je mag altijd saai meedoen Haaasje.

Spruitjeslucht? Hmmm ik dacht eerder aan dellenlucht. Die komen als vlees tuurlijk nooit de douane door... Maar spruitjes ruiken ook verdacht ja.
Uiteraard Haaajes, we hebben eigenlijk maar 2 regels:

-niet te enthousiast doen

-lachen enkel met de letter h.
Zeker als dat spruitje al een dag of 4 in de lucht hangt. Maar dat zou wel betekenen dan ze 'm er bij de douane al uithalen en dan heb ik nog steeds gelijk (er komen geen spruitjes in mijn huis).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven