Gamende Viva Vrouwen

23-10-2009 22:11 403 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nav van een ander topic, waar we nu discussiëren of het oproepje is of niet, dacht ik: ik gooi alles hier nog wel even neer, voor het topic verdwijnt hahah!

Mijn gamesuggesties voor verschillende mensen waren:

Geen voertuigen (behalve een paard), maar op zich best spannend! Shadow of the Colossus Het klinkt heel suf, maar de OST is zooooo gaaf en het geeft ook een kick om elke keer te puzzelen hoe je zo'n enorm monster verslaat!

Als je maar niet de "nieuwe" Prince of Persia koopt, want een spel waarin je niet dood kan gaan is echt kansloos! Heb me mateloos lopen irriteren en het spel weer terug gebracht!

Devil May Cry 4 vind ik trouwens ook geweldig!

Asassins Creed is opzich heel mooi, maar na een tijdje ga je je irriteren aan de gameplay. Deel 2 komt ook in November uit.

Als je nog een beetje humor ook wilt (zonder voertuigen nog steeds) kun je Kingdom Hearts spelen, finalfantasy achtig met disney figuren! 2 delen op de PS2 van, 1 deel op de GBA, de vierde verschijnt binnenkort op de DS.

En ik weet niet of je ooit zelda heb gespeeld, maar ik zou Twilight Princess ook eens proberen! Al blijft Ocarina of Time de beste!!

Fable 2 is best uitgebreid. Je kunt je eigen karakter maken, en goed of slecht worden!

Fall out 3 vond ik ook wel hip.

Racespellen:

Forza 3 lijkt me wel wat, heb deel 2 ook heel veel gespeeld haha!

Most wanted Speelt ook lekker weg, maar ik heb hem zelf op de PS2

In maart 2010 komt er trouwens een nieuwe Final Fantasy voor de Xbox!

Gezien je GTA leuk vond, vind je Dead Rising denkik ook wel grappig! Zombie's op de meest vage manieren vermoorden haha! Binnenkort komt ook deel 2!!

@ Arthemis; heb jij trouwens Gears of War al eens gespeeld? Of Mass Effect? En als je shooters wil, dan heb je altijd nog Call of duty 4! Het spel is echt leuk, en de online multiplayer briljant!!

---

Maar wat me nou echt leuk lijkt, is om gewoon lekker over gamen te praten met andere vrouwen haha gezien mijn halve vriendenclub uit mannen bestaat
Oh boy, ik kan wel merken dat ik er uit ben... Speel nu heel saai en braaf allerlei Hidden Object Games, en was vroeger ontzettend graag bezig met adventures zoals die van LucasArts: Indiana Jones, Day of the Tentacles, en mijn all time favorite Monkey Island. Die laatste is zelfs nog mijn ringtone...
Komt de nieuwe Zelda uit voor de Wii of ds of alle consoles? Want die wil ik wel hebben! Heb phantom hourglass uitgespeeld. Errug leuk, was mn eerste kennismaking met Zelda. We hebben m natuurlijk ook voor de Wii, ook erg mooi.
Monkey Island!!! Daar is nu weer een nieuwe van he Alleen is de besturing heel anders

"Look behind you! A 3-headed monkey!"

Guybrush : "How can you see without eyes?"

Murray : "How can you walk around with no brains? Some things just can't be answerd"
quote:Ratteke schreef op 23 oktober 2009 @ 22:38:

Komt de nieuwe Zelda uit voor de Wii of ds of alle consoles? Want die wil ik wel hebben! Heb phantom hourglass uitgespeeld. Errug leuk, was mn eerste kennismaking met Zelda. We hebben m natuurlijk ook voor de Wii, ook erg mooi.Ooooooooooooh je MOET echt "Ocarina of Time" spelen dan!! Of de meest recente voor de Wii: Twilight Princess

Vind ik namelijk wel een soort Ocarina of time hahah!
Haha Kabouter, dacht dat wij de enigen waren! Wow, toch ook nog andere mensen met een gekke verzameling!

*we hebben ook nog een dreamcast, maar daar heb ik nog nooit op gespeeld hoor*

Nou ik lees het alweer, ik ga ergens anders mezelf vermaken. Alleen de titels van jullie games word ik al moe van...8-P Ik speel gewoon simpele spelletjes!

Fijne avond allemaal!

*en mocht er iemand Animal Crossing spelen en fruit willen ruilen (haha!) dan ben ik te vinden op mijn eigen topic goede dag, slechte dag.*
quote:Tia Dalma schreef op 23 oktober 2009 @ 22:37:

Oh boy, ik kan wel merken dat ik er uit ben... Speel nu heel saai en braaf allerlei Hidden Object Games, en was vroeger ontzettend graag bezig met adventures zoals die van LucasArts: Indiana Jones, Day of the Tentacles, en mijn all time favorite Monkey Island. Die laatste is zelfs nog mijn ringtone...

Daar ben ik echt maar dan ook echt totaal verslaafd aan. Wat vind ik dat leuk om te spelen. Gelukkig heb ik nu 3 sites waar ik spellen van kan downloaden. Anders zit je maar aan dat uurtje uitproberen vast.

Al zijn ze nu veel vaker in de winkel te koop.

Wat ik ook heel leuk vond/vind om te doen was de CSI serie. Van Las Vegas, Miami en New York.

Op dit moment ben ik meer van de computerspelletjes.

Wij hebben ook zo goed als alles in huis. ps2, ds, ds lite, gamecube, wii, xbox 360 en alle oude consoles van nintendo. Vriendlief is een gamert. Ik gelukkig ook, spelen ook vaak samen.
quote:Kabouter23 schreef op 23 oktober 2009 @ 22:41:

[...]

Ooooooooooooh je MOET echt "Ocarina of Time" spelen dan!! Of de meest recente voor de Wii: Twilight Princess

Vind ik namelijk wel een soort Ocarina of time hahah!

Twilight princess hebben we al. Stiefzoon heeft m al 2 x uitgespeeld. Einde was spectaculair.

Ocarina hebben we natuurlijk ook. Voor de nintendo 64. Alleen die moet ik dus nog gaan spelen. Ooit. Ik heb er al zoooooo veel over gehoord.
Ja hij is echt het spelen waard!! Hij is zooooooooo gaaf! De graphics zijn dan misschien niet meer van nu, maar het verhaal is echt briljant!!

Haha ik teken ook allemaal zelda dingen trouwens Ik ben té verslaafd haha!
quote:chocolover schreef op 23 oktober 2009 @ 22:41:

Haha Kabouter, dacht dat wij de enigen waren! Wow, toch ook nog andere mensen met een gekke verzameling!

*we hebben ook nog een dreamcast, maar daar heb ik nog nooit op gespeeld hoor*

Nou ik lees het alweer, ik ga ergens anders mezelf vermaken. Alleen de titels van jullie games word ik al moe van...8-P Ik speel gewoon simpele spelletjes!

Fijne avond allemaal!

*en mocht er iemand Animal Crossing spelen en fruit willen ruilen (haha!) dan ben ik te vinden op mijn eigen topic goede dag, slechte dag.*

Jullie zijn echt de enigen niet hoor, ik speel sinds 2000. Toen kreeg ik een vriend met een ps2 en hij heeft mij geintroduceerd in de gamewereld. Toen nog met spyro (zoon van toen 5 vond dat leuk) en ik ook. Daar ben ik mee begonnen.

Ik ben ook niet zo van de schietspelletjes en andere moeilijke dingen hoor. Ratchet en clank, crash bandicoot, beyond good and evil, dat vind ik leuk.
quote:Kabouter23 schreef op 23 oktober 2009 @ 22:39:

Monkey Island!!! Daar is nu weer een nieuwe van he Alleen is de besturing heel anders

"Look behind you! A 3-headed monkey!"

Guybrush : "How can you see without eyes?"

Murray : "How can you walk around with no brains? Some things just can't be answerd"

Monkey Island is echt verreweg dé adventure game van alle tijden! Wat een humor.

Nieuwe, wist ik niet! Het zal ook nooit meer zo goed en geweldig worden als de ouden, denk ik...

@Ratteke, idem hier: er valt best wel wat binnen te halen als je weet waar je het zoeken moet... Heb ze meestal met een middagje af (leuk vermaak als je zwanger en werkloos bent en de vaatwasser al hebt uitgeruimd ) vandaar dat ik dat zo doe...

CSI vond ik ook erg leuk, al heb ik CSI NY weer heel gauw er af gegooid: wat een deceptie was dát zeg! Law &Order heeft ook dergelijke games afgeleverd.
quote:Tia Dalma schreef op 23 oktober 2009 @ 22:51:

[...]

Monkey Island is echt verreweg dé adventure game van alle tijden! Wat een humor.

Nieuwe, wist ik niet! Het zal ook nooit meer zo goed en geweldig worden als de ouden, denk ik...

@Ratteke, idem hier: er valt best wel wat binnen te halen als je weet waar je het zoeken moet... Heb ze meestal met een middagje af (leuk vermaak als je zwanger en werkloos bent en de vaatwasser al hebt uitgeruimd ) vandaar dat ik dat zo doe...

CSI vond ik ook erg leuk, al heb ik CSI NY weer heel gauw er af gegooid: wat een deceptie was dát zeg! Law &Order heeft ook dergelijke games afgeleverd.

Bofkont. Lijkt me heerlijk! De hele dag een beetje kunnen gamen.... Heb je Enlightenus al gespeeld? Die vond ik zo gaaf, heb een proefje van een uur gedaan, wilde ik m downloaden en dat lukte maar niet. moet nog eens tijd vinden om op de andere sites te kijken of het lukt. Ik kijk altijd op Big Fish Games voor nieuwe spelletjes. Heb jij misschien nog een andere site? Ik kijk soms ook op Spintops.

CSI NY vond ik wel anders dan de andere csi-spelletjes. Heb m dan wel uitgespeeld. Maar csi las vegas vond ik mooier. Maar daar komen geen nieuwe spellen voor uit ben ik bang.

Monkey Island ken ik niet, vriend ook niet. Is dus leuk zo te lezen?
Alle CSI spellen zijn hetzelfde het is leuk als je fan bent van de serie, maar daarmee is ook alles wel een beetje gezegd. De eerste keer is het leuk, maar als de nieuwigheid eraf is, raak je ze eigenlijk niet meer aan. (Mijn mening hoor haha)

Zowieso ben ik niet zo weg van "film/tv games", ze vallen meestal enorm tegen!
Monkey Island :-)
quote:Kabouter23 schreef op 23 oktober 2009 @ 22:31:

Home is een soort Second Life, waar je, je eigen Avatar kan maken, Chatten, Je hebt er je eigen huisje (moet je wel voor betalen) en ze hebben daar allerlei arcade games die je kunt spelen. Voor sommige moet je betalen, maar voor de meeste niet Aha, ik herinner mij dat ik daar inderdaad ooit een avatar op heb gemaakt, maar ik vond de besturing ruk, dus doe ik er niks meer mee. SL heb ik ook kortstondig gespeeld, maar vond er weinig aan (tenzij je het leuk vind dat hitsige pubers die er virtueel als een adonis uitzien je willen versieren).
Wie oh wie kan mij een link geven naar een site met gratis hidden object games? Als ik google vind ik alleen maar sites met free trails en dan moet je voor t echte spel betalen. Ik zou graag eens zo'n type spel uitproberen, had er eerder ook al eens iets over gelezen.

En ik ben voor de zoveelste keer aan het twijfelen of ik DS ga kopen.
quote:Kabouter23 schreef op 23 oktober 2009 @ 22:59:

Alle CSI spellen zijn hetzelfde het is leuk als je fan bent van de serie, maar daarmee is ook alles wel een beetje gezegd. De eerste keer is het leuk, maar als de nieuwigheid eraf is, raak je ze eigenlijk niet meer aan. (Mijn mening hoor haha)

Zowieso ben ik niet zo weg van "film/tv games", ze vallen meestal enorm tegen!Ben ik met je eens. Ok, ik vond csi dan wel leuk, maar daarna speel je het idd eigenlijk niet meer. Heb vorig jaar een csi voor op de ds van mijn stiefzoon gekregen. Was ik erg blij mee, vond het ook lief van hem, hij heeft het zelf voor me uitgezocht, zonder hulp van zn vader. En hij was toen 15. Die zit nu boven met een vriendje zombies af te slachten in Left for dead. En hij wil graag die nieuwe hebben die nu op tv is, met Jack Black (ben de titel ff kwijt) En zombies en hardrock, wat wil een tiener nog meer?
@Starshine, ja ik vind het ook Ruk hoor haha! Dan speel ik wel de Sims ;)

@Yeti, een DS is echt heel handig!! Onderweg een spelletje spelen en nouja, niet te promotioneel praten natuurlijk, maar er zijn ook zoveel leuke DS spellen!

@ Ratteke, Brutal Legend, maar ik vind Jack Black echt vreselijk hahah!
Gratis bestaat niet legaal, helaas....
sims vind ik wel erg leuk ja.

Vooral om de raarste 'disfunctional families' te maken.
quote:Yeti80 schreef op 23 oktober 2009 @ 23:01:

Wie oh wie kan mij een link geven naar een site met gratis hidden object games? Als ik google vind ik alleen maar sites met free trails en dan moet je voor t echte spel betalen. Ik zou graag eens zo'n type spel uitproberen, had er eerder ook al eens iets over gelezen.

En ik ben voor de zoveelste keer aan het twijfelen of ik DS ga kopen.Je bedoelt die spelletjes op sites als Zylom? Tja, volledige versie = betalen. Of downloaden op bittorrent of zo.
Hahah ja ik had echt families met groene, blanke, getinte mensen Geeft leuke baby's!

Of even de deur eruit halen ofzo hahah

Vond het leukste om huisjes te bouwen en in te richten, daarna was de lol er meestal wel af voor mij!
quote:Ratteke schreef op 23 oktober 2009 @ 22:58:

[...]

Bofkont. Lijkt me heerlijk! De hele dag een beetje kunnen gamen.... Heb je Enlightenus al gespeeld? Die vond ik zo gaaf, heb een proefje van een uur gedaan, wilde ik m downloaden en dat lukte maar niet. moet nog eens tijd vinden om op de andere sites te kijken of het lukt. Ik kijk altijd op Big Fish Games voor nieuwe spelletjes. Heb jij misschien nog een andere site? Ik kijk soms ook op Spintops.

CSI NY vond ik wel anders dan de andere csi-spelletjes. Heb m dan wel uitgespeeld. Maar csi las vegas vond ik mooier. Maar daar komen geen nieuwe spellen voor uit ben ik bang.

Monkey Island ken ik niet, vriend ook niet. Is dus leuk zo te lezen?

Alle nieuwe op Bigfish heb ik gespeeld. De meesten ontstijgen het niveau 'suf' helaas niet, maar Drawn: The Painted Tower is echt een aanrader.

CSI NY was een onverholen HOG en dus kwalitatief een stuk minder dan de best moeilijk in te stellen games van LV en Miami. Ik vond trouwens niet dat je persé fan moest zijn, ik hou gewoon van dat puzzelen en logisch nadenken.

Monkey Island is zwaar jeugdsentiment, en verschrikkelijk humoristisch (al moet je er van houden denk ik).
quote:Yeti80 schreef op 23 oktober 2009 @ 23:01:

En ik ben voor de zoveelste keer aan het twijfelen of ik DS ga kopen.Eat your heart out zou ik zeggen!

link 1

link 2

link 3

Hmmm, ik zie nu dat dit voor ds spelletjes zijn... Nou ja, kan je die gelijk kopen, een apart kaartje kopen (daar kan je dan de spelletjes opzetten) en klaar ben je.

Computergames moet je een torrent voor hebben. Dat doe je als volgt:

torrents downloaden gaat heel makkelijk:

download:

http://www.bitlord.com/download.php

Dit programma installeren.

Vervolgens ga je naar

http://www.torrentz.com/ of

http://www.mininova.org/

zoek wat je wil hebben en klik op dat je deze torrent wil downloaden. Bitlord pakt em automatisch.

voor popcap spul:

http://www.serials.ws

Serial voor spel zoeken

Succes met je komende verslaving Don't forget to feed the kids, animals and husband....
quote:Tia Dalma schreef op 23 oktober 2009 @ 23:07:

[...]

Ik hou gewoon van dat puzzelen en logisch nadenken..

Zelda!! Of Professor Layton! Of Braintraining (al heb ik die nooit gespeeld)

Hahah ik moet eigenlijk in mn bed liggen Ben heel erg sielug ziek enzo maargoed, kan t weer niet laten he haha! Zolang de dokter het niet ziet ;) Net weer een uurtje Call of Duty gedaan, weer briljant, zijn aan het oefenen voor de nieuwe CoD :-)

@ Ratteke: Heeft je zoon ook Call of Duty 5? Daarin heb je een soort minigame waarin je zombie's kan afslachten met je vrienden :-)
quote:Kabouter23 schreef op 23 oktober 2009 @ 23:11:

[...]

Zelda!! Of Professor Layton! Of Braintraining (al heb ik die nooit gespeeld)

Hahah ik moet eigenlijk in mn bed liggen Ben heel erg sielug ziek enzo maargoed, kan t weer niet laten he haha! Zolang de dokter het niet ziet ;) Net weer een uurtje Call of Duty gedaan, weer briljant, zijn aan het oefenen voor de nieuwe CoD :-)

@ *oeps vergeten* Heeft je zoon ook Call of Duty 5? Daarin heb je een soort minigame waarin je zombie's kan afslachten met je vrienden :-)

Oeps was ik, Ratteke, het is je vergeven, je bent ziek. Go to bed woman!!!! Maar oh hahahaha wat zou ik het leuk vinden om jou en stiefzoon samen te zien spelen. Hij maakt je finaal af! Hij speelt het online en hij is al een paar keer gevraagd om in een clan te komen. Mocht eerst nog niet want hij was nog minderjarig... Maar 5 weet ik niet, denk het niet.

Layton heb ik ook, beide (gekocht) erg leuk om te doen. 2 vind ik ook moeilijker dan 1. We hebben dus ook de wereld aan ds spellen. Yoshi vond ik leuk. Mijn introcuctie met de ds. En daar ben ik zo ver in gekomen. Had op een gegeven moment een zwarte yoshi en onbeperkt eieren. Ik zat op iets van 15.000 meter of zo.

En cradle of egypt, atlantis rome vind ik ook leuk. Match 3 games. Maar alleen op de ds.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven