Gamende Viva Vrouwen

23-10-2009 22:11 403 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nav van een ander topic, waar we nu discussiëren of het oproepje is of niet, dacht ik: ik gooi alles hier nog wel even neer, voor het topic verdwijnt hahah!

Mijn gamesuggesties voor verschillende mensen waren:

Geen voertuigen (behalve een paard), maar op zich best spannend! Shadow of the Colossus Het klinkt heel suf, maar de OST is zooooo gaaf en het geeft ook een kick om elke keer te puzzelen hoe je zo'n enorm monster verslaat!

Als je maar niet de "nieuwe" Prince of Persia koopt, want een spel waarin je niet dood kan gaan is echt kansloos! Heb me mateloos lopen irriteren en het spel weer terug gebracht!

Devil May Cry 4 vind ik trouwens ook geweldig!

Asassins Creed is opzich heel mooi, maar na een tijdje ga je je irriteren aan de gameplay. Deel 2 komt ook in November uit.

Als je nog een beetje humor ook wilt (zonder voertuigen nog steeds) kun je Kingdom Hearts spelen, finalfantasy achtig met disney figuren! 2 delen op de PS2 van, 1 deel op de GBA, de vierde verschijnt binnenkort op de DS.

En ik weet niet of je ooit zelda heb gespeeld, maar ik zou Twilight Princess ook eens proberen! Al blijft Ocarina of Time de beste!!

Fable 2 is best uitgebreid. Je kunt je eigen karakter maken, en goed of slecht worden!

Fall out 3 vond ik ook wel hip.

Racespellen:

Forza 3 lijkt me wel wat, heb deel 2 ook heel veel gespeeld haha!

Most wanted Speelt ook lekker weg, maar ik heb hem zelf op de PS2

In maart 2010 komt er trouwens een nieuwe Final Fantasy voor de Xbox!

Gezien je GTA leuk vond, vind je Dead Rising denkik ook wel grappig! Zombie's op de meest vage manieren vermoorden haha! Binnenkort komt ook deel 2!!

@ Arthemis; heb jij trouwens Gears of War al eens gespeeld? Of Mass Effect? En als je shooters wil, dan heb je altijd nog Call of duty 4! Het spel is echt leuk, en de online multiplayer briljant!!

---

Maar wat me nou echt leuk lijkt, is om gewoon lekker over gamen te praten met andere vrouwen haha gezien mijn halve vriendenclub uit mannen bestaat
quote:Ratteke schreef op 23 oktober 2009 @ 23:15:

[...]

Oeps was ik, Ratteke, het is je vergeven, je bent ziek. Go to bed woman!!!! Maar oh hahahaha wat zou ik het leuk vinden om jou en stiefzoon samen te zien spelen. Hij maakt je finaal af! Hij speelt het online en hij is al een paar keer gevraagd om in een clan te komen. Mocht eerst nog niet want hij was nog minderjarig... Maar 5 weet ik niet, denk het niet.

Layton heb ik ook, beide (gekocht) erg leuk om te doen. 2 vind ik ook moeilijker dan 1. We hebben dus ook de wereld aan ds spellen. Yoshi vond ik leuk. Mijn introcuctie met de ds. En daar ben ik zo ver in gekomen. Had op een gegeven moment een zwarte yoshi en onbeperkt eieren. Ik zat op iets van 15.000 meter of zo.

En cradle of egypt, atlantis rome vind ik ook leuk. Match 3 games. Maar alleen op de ds.

Whahah ohja?? Zal wel meevallen denkik ;) Ben dan wel een meisje, maar weet wél hoe ik moet schieten Wij spelen altijd met vrienden, hij mag me evt wel toevoegen op Xboxlive, of ik wil hem wel toevoegen. We spelen voornamelijk Cod 4 op het moment!

Mijn Mail adres is: kaboutertjuhh@gmail.com (wil hier ivm herkenbaarheid niet mijn gamertag neerzetten ;) )

Ja Yoshi is ook leuk!! Heb ik ook nog gespeeld was alleen niet zo ver gekomen.

En ja ik weet dat ik naar bed moet, heb blaas/eierstok ontsteking en moet liggen.. alleen heb ik daar wat moeite mee haha!
quote:Kabouter23 schreef op 23 oktober 2009 @ 23:21:

[...]

Whahah ohja?? Zal wel meevallen denkik ;) Ben dan wel een meisje, maar weet wél hoe ik moet schieten

Ja Yoshi is ook leuk!! Heb ik ook nog gespeeld was alleen niet zo ver gekomen.

En ja ik weet dat ik naar bed moet, heb blaas/eierstok ontsteking en moet liggen.. alleen heb ik daar wat moeite mee haha!

Liggend gamen gaat zo moeilijk he?

Maar meisjes kunnen best schieten, maar stiefzoon is echt errug goed hoor. Wie weet komt het er ooit van, zou me leuk lijken! 2 bloedjefanatieke gamers .... en de een wil niet voor de ander onder doen.

Ik ga wel verstandig doen door zo naar bed te gaan. Morgen drukke dag! Beterschap Kabouter, je hebt een pijnlijke aandoening te pakken, dus wees verstandig, ga naar bed. Lekker slapen, daar knap je weer een beetje van op, kan je morgen weer verder spelen!
Nouja laat hem mij maar mailen, dan komt het goed We zijn allemaal volwassen mensen hahah *kuch* En hij kan gewoon veilig thuis meespelen haha
Als kind was ik fan van Kings Quest, Leisure Larry (haalde ik als 8 jarige mijn seksuele voorlichtin vandaan ), Day of the Tentacle, Keen, en nog een reeks van die heerlijke games. Nu heb ik er gewoonweg te weinig tijd voor, laatst nog wel een keer Monkey Island uitgespeeld (alweer 3 jaar terug trouwens). Meest recente spellen die ik gespeeld heb zijn die van Dreamfall (The Longest Journey). Heerlijk om lekker weg te duiken in een wereld van fantasie.
Hey wat een leuk topic om te zien/lezen. Vrouwen naar mijn hart <3

@Kabouter23: wat vind je dan van A Link to the Past van de Snes?

Die staat bij mij ook wel samen met OoT op de bovenste plek van Zelda games. En Majora's Mask is ook ergg tof, maar wel heel anders dan OoT en beetje ondergewaardeerd.

Phantom Hourglass op de DS was ook heel leuk, maar die aankomende met het treintje lijkt me niet zo leuk worden. Maar ga het wel spelen.

Verder is Link's Awakening ook echt een goede. Helemaal kapot gespeeld op mijn Gameboy vroeger :P

Twilight Princess was ook heel tof, en Wind Waker ook wel. Eigenlijk alle Zelda games dus haha! Alleen de 2 Oracle games heb ik nooit gespeeld. En deeltje 1 en 2 moet ik nog steeds een keer gaan uitspelen voor nostalgie etc.

CoD 4 ook veel online gespeeld, deel 6 ga ik ook wel halen denk ik :D

PS: waren er maar meer zoals jullie!! ;)
Haha! Nou Ik vond "a link to the past" ook enorm briljant! En Links aweking ook! Ik vond alleen WIndwaker wat minder, omdat het zeilen soms zo lang duurde :(

Jeej meer cod dames! Ik zit altijd in mn eentje tussen die kerels! Ik wil je wel toevoegen hoor, kun je meespelen met ons :p Mag je me ook even mailen
En wie herrinnert zich mooie spellen voor op de commodore 64 nog? Boulderdash, Bubble Bobble, Frogger...als je dat vergelijkt met wat ze nu maken is er toch veel veranderd in 20 jaar.

Weet nog wel dat Lemmings een kleine hype op de Gameboy was vroeger bij mij in de klas.

Zoals ik al in t andere topic typte ben ik groot Oblivionfan, maar nu ik archmage ben geworden en daarmee een van mn grootste doelen heb bereikt ben ik er wel een beetje klaar mee. Wellicht dat ik binnenkort de dark brotherhoodlijn ga spelen.

Fable 1 vond ik fantastisch, Fable 2 maar matig want je ging niet echt dood en kon op t zelfde punt verder spelen dus te makkelijk naar m'n zin. maar goed, als er een fable 3 komt ga ik m zeker aanschaffen.

Ik vroeg al eerder wat je bij Game Mania ongeveer voor een spel terug krijgt als je m inlevert. Er had iemand gereageerd maar die leverde een 2e hands spel in.

Ik vind onze puisterige puberjongetjes daar trouwens echt enorm lief en behulpzaam. Maar ik heb dan ook een zwak voor gamenerds hihi. Jammer dat m'n vriend er vrij weinig van wil weten ( buiten GTA dan)
Hahah lever jij een nieuw spel in dan

Bubble bobble en frogger zijn nu trouwens te downloaden via XBoxlive, en kun je ze alsnog spelen
Ah! We gaan hier verder

Afgelopen kerst heeft de diskdrive van mijn C64 heb begeven. Ik was uiteraard volstrekt ontroostbaar, maar hoe -briljant- de spellen komen weer terug op de virtual console van de Wii. Heerlijk!
wat een leuk topic, hier is het leuker dan op de andere

ik heb wel vaak vroeger mario, indiana jones enzo op de supernintendo gespeeld.

ik was een tijdje verslaafd aan bejeweld,

en nu speel ik al 3 jaar World of Warcraft.

je kan horde (slecht) of alliance (goed) kiezen, en je hebt verschillende rassen zoals oec, human, draenei. je kan een hunter, warrior of rogue zijn.

je raakt eigenlijk nooit uitgespeeld. binnenkort komt er weer een uitbreiding van. met 2 nieuwe rassen.

in WoW zit een goede verhaallijn in. het is niet alleen maar quests doen, maar ook dingen ontdekken enzo.

je kan in een guild. ik zit in een hele sociale en leuke guild.

we hebben nu alleen een pc en een laptop, maar ben aan het sparen voor een wii en een nintendo ds.

groetjes
quote:Kabouter23 schreef op 24 oktober 2009 @ 00:00:

Haha! Nou Ik vond "a link to the past" ook enorm briljant! En Links aweking ook! Ik vond alleen WIndwaker wat minder, omdat het zeilen soms zo lang duurde :(

Jeej meer cod dames! Ik zit altijd in mn eentje tussen die kerels! Ik wil je wel toevoegen hoor, kun je meespelen met ons :p Mag je me ook even mailen

Ik ben helaas een jongen ;) Geen puisterige, en ook geen puber overigens. Daarom vond ik t leuk om te lezen, omdat t toch voornamelijk een mannending is helaas, en veeeeel dames al afknappen op het woord gamen alleen al.

Niet dat ik er persoonlijk ervaring mee heb btw.

Trouwens ik kwam weer in the mood door Zelda talk.

Ik luister nu Hyrule Symphony van o.a. Kōji Kondō. (Das die componist van de Zelda muziek). http://www.zeldadungeon.net/Soundtracks ... mphony.php <3

En zie meteen dat ik the Minish Cap vergat, en die moet ik ook nog eens gaan spelen Klinkt wel als werk zo hehe.
@Malachite: Ik weet wel wie Koji is hoor! En als man mag je ook best met ons meespelen Ohja Minish cap, ze zeggen dat dat in de tijdlijn van zelda, het allereerste spel moet zijn! Vind die timeline wel briljant gevonden trouwens! Je hebt ook zelda radio haha, constant nummers van verschillende soundtracks. Je kan ook 3x per uur een verzoekje indienen

Oh ik heb trouwens ook geen puisten (nouja soms ) en ben ook totaal niet nerdy

@Missbreezer: Ik was geloof ik Horde, ik had een Tauros die Kroketje heette, die had een beer en die heette mosterd. Maaar het kon me na een week of 2 niet meer zo boeien. Fanatieke gamers zeiden: wedden dat je na een week weer terug komt? Dat was een maand geleden ofzo, en ik mis het nog steeds niet haha!

@Loomii: Leuk dat je er weer bijbent
Dank Kaboutert :-)

Ik ben nogal enthousiast gemaakt door de knul van de plaatselijke gameshop voor COD World at War. Dus misschien dat ik ook maar eens die serie in stap. Voorlopig biedt Killzone 2 nog genoeg schietplezier.

Aan WoW ben ik nooit begonnen omdat er geen eind aan zit. Dat vind ik gewoon geen leuk concept.
Neeeeeeeeeee die is heel zo leuk niet!! Call of Duty: Modern Warfare moet je hebben!!!

Volgende maand komt Modern Warfare 2 uit we zijn al aan het aftellen hahah!
Ik ga even braaf naar de dokter luisteren, en met mn verse PU (ja ik weet dat alles digitaal is tegenwoordig, maar lui liggen lezen is ook leuk ) en rammelende eierstokken op de bank liggen
Hm dan ben ik wel erg benieuwd naar Minish Cap. Zelda radio haha dat ken ik niet.

Van OoT heb ik trouwens ook een aangepaste versie. Master Quest heet dat geloof ik. Zijn alle dungeons aangepast en is het spel moeilijker. Nog nooit echt ver in gekomen, doordat ik er vroeger geen zin meer in had. Komt nog wel een keer http://www.zelda.com/universe/game/ocarinamaster/

En CoD 4 speel ik al aardig lang niet meer. Vond er op een gegeven moment geen zak meer aan. Al die granatenspam constant enz. En teveel 15 jarige puisterige pubertjes die het 24/7 doen en mij veel emotionele pijn en agressie berokkenen :P

WoW ook gespeeld vanaf launch dag en meteen hooked. Mijn 1e mmo ooit toen, en vooral toen alles nieuw en ontdekken was, was het echt GENIETEN ;p En +-1,5 jaar gespeeld en toen kon ik het niet meer zien. Veel geraid, Molten Core/Ragnaros was de shit toen! En daarna nog alles geraid tot Ahn Qiraij ofzo kwam. Toen was ik het dus heleeemaaaal zat. Nooit meer een mmorpg voor mij ook. Al zag die nieuwe mmorpg Aion er erg vet uit.
quote:Kabouter23 schreef op 24 oktober 2009 @ 00:40:

Neeeeeeeeeee die is heel zo leuk niet!! !

Wrom niet?

En wrom heb ik de PU nog niet op de mat?
quote:Yeti80 schreef op 23 oktober 2009 @ 23:01:

Wie oh wie kan mij een link geven naar een site met gratis hidden object games? Als ik google vind ik alleen maar sites met free trails en dan moet je voor t echte spel betalen. Ik zou graag eens zo'n type spel uitproberen, had er eerder ook al eens iets over gelezen.

En ik ben voor de zoveelste keer aan het twijfelen of ik DS ga kopen.

Ik weet wel een site waar je heel veel spellen kunt downloaden maar weet niet of ik die hier mag plaatsen. Ik speel zelf games zoals "Build-a-Lot". Zelf huizen bouwen etc.

En ik heb samen met mijn zoon een account voor "Runescape".

Nog meer mensen die Runescape spelen??
quote:Malachite schreef op 24 oktober 2009 @ 00:47:

Van OoT heb ik trouwens ook een aangepaste versie. Master Quest heet dat geloof ik. Zijn alle dungeons aangepast en is het spel moeilijker. Nog nooit echt ver in gekomen, doordat ik er vroeger geen zin meer in had. Komt nog wel een keer http://www.zelda.com/universe/game/ocarinamaster/.Yep i know, heb hem hier thuis *ook utgespeeld haha* de watertempel is in masterquest veel simpeler trouwens!
quote:Kabouter23 schreef op 24 oktober 2009 @ 10:24:

[...]

Yep i know, heb hem hier thuis *ook utgespeeld haha* de watertempel is in masterquest veel simpeler trouwens!

Ok cool Ja watertemple was wel vrij pittig idd, maar dat is beter dan het gemiddeld makkelijke niveau dat Zelda heeft. Vind ik wel eens jammer, maarja ze moeten een brede doelgroep bereiken hè. Vooral bossfights zijn vaak veels te simpel.

En die Zelda tattoo ben je meer dan waardig zo te horen ;) Heb er ook wel eens aan gedacht vroeger.

En @ Loomii: Deel 4 is door een 'betere' ontwikkelaar gemaakt dan deel 5. Deel 6 word weer door de ontwikkelaar van deel 4 gemaakt. Ook is de multiplayer veel toffer van 4.

Hier zie je het ook wel in cijfers uitgedrukt: http://www.gamerankings.c ... ll+of+duty&numrev=3&site=

Hele handige site ook verder!
Hahah bedankt dat je het uitlegt ik kan niet zo lang zitten

Maar dat had ik dus ook willen zeggen

En TP was zowieso ontzettend makkelijk, daar baalde ik enorm van!
Gamen is zo heerlijk! Ik weet niet of ik er echt een peil op kan trekken wat voor soort genre ik leuk vind. Soms vind ik echt van die kiddo spellen leuk (spyro, zack & wiki, sims (ja sorry), en soms vind ik het heerlijk om lekker te slachten! Maar x-box, wii, nintendo ds en pc games; ik vind het allemaal heerlijk!

Ik heb ook heel veel zin in Fable 3 die in 2010 uitkomt. trailer. Ik geloof dat ik Fable 2 wel 5 keer heb uitgespeeld. Ik vind het leuk dat je invloed op het verhaal verloop kunt hebben. Dus als iemand nog meer spellen in dat genre kent?
@ Annelize: Jeuj! iemand die ik wellicht m'n Oblivionliefde aan kan praten :D Ook in dat spel kan je zelf kiezen of je de slechte of goede kant op gaat, of je voor de magie gaat of meer voor het vechten of boogschieten maar combineren kan natuurlijk ook. Je hebt een hoofdquest maar daarnaast allemaal verschillende dorpjes en steden waar je ook weer verschillende quests kan doen en waar je geld voor krijgt, of voorwerpen. Daarnaast zijn er guilds waar je je kan aansluiten en waar je ook weer opdrachten van krijgt...het spel is een stuk uitgebreider dan Fable! Daarnaast is het ook gewoon heerlijk om al die werelden door te lopen en te zien...je kan bloemetjes plukken en steeds uitgebreidere potions en giffen maken ( en verkopen), en grotten, dungeons, ruines e.d. in om te plunderen...

echt een aanrader!

Oblivion dus :D

Dat kleine stukje van Fable 3 is wel weer echt prachtig zeg! Ik zat al enthousiast door te klikken naar de andere trailers van F3 maar helaas allemaal grappenmakers. GRRR!
Hahah je was me voor Saszzje
Waaaaauw! Oblivion dus! Ik was om bij 'bloemetjes plukken'' Maar echt, het klinkt goed! Ik heb net even zitten zoeken, maarruh, kun je wel een vrouwelijk karakter uitkiezen en jezelf wat een beetje pimpen? Want ik vind em zo niet heel sexy (geintje!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven