Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

quote:Star schreef op 24 oktober 2009 @ 11:52:

Met 6 weken krampjeshoogtepunt? Mooi, dan hoop ik dat mijn zes weken oude dochter ze dus helemaal niet gaat krijgen

(om even terug te pesten wie het over doorslapende kinderen had )Dat zou natuurlijk super mooi zijn! Alissa heeft ze ook nooit gehad hoor..dus er zijn kinderen die er geen last van hebben.
Mmomo, ook beterschap daar!

Geen tips voor broekplassende zoon, vervelend lijkt me. Negeren is in dit geval vrij vies, maar misschien werkt het wel?
Normaal is het kippensoep he maar met al die verkoudheidjes maken we uiensoep.

Dankjewel Star. Ik was al bang dat ik hem overvoede

Hmmm... Gaat Lala man de muffins voor je bakken? He bah ongesteld.

Dier, is minymo de site van de leuke kleertjes?
quote:Lala1979 schreef op 24 oktober 2009 @ 11:55:

[...]

Dat zou natuurlijk super mooi zijn! Alissa heeft ze ook nooit gehad hoor..dus er zijn kinderen die er geen last van hebben.

Grappig he, hoe verschillend ze kunnen zijn die kinderen

Ceetje had er wel veel last van, echt uren mee moeten rondlopen.
quote:Aruba schreef op 24 oktober 2009 @ 11:56:

Dankjewel Star. Ik was al bang dat ik hem overvoede

Dan loopt het er vanzelf weer uit
quote:Star schreef op 24 oktober 2009 @ 11:58:

[...]

Dan loopt het er vanzelf weer uit Gelukkig geen spuug hier. Kostbare gouden vloed
Ik zit alweer onder helaas
Ik had al excuus opgegeven Star, met 1! hand ...Spelenderijs

Maarre je hebt Eetje even aangedrukt in Lodger ghi ghi...Het bevalt dus. Ik vind rood mooi!

Minymo is merk, tenminste dat staat op pakje en doe dus net alsof ik helemaal in de merken ben foto al op hyves. Fototoestel doet niet dus dan maar met mobiel.

Nu echt aan de bak, zometeen weg.
Hey!

Wij blijken de mexgriep te hebben (want griepverschijnselen in combinatie met hoest en erg besmettelijk want de hele fam heeft het behalve Bobbie). Nou, ik vind het echt wel meevallen! Zeun heeft ook nog eens oorontsteking trouwens, en er kwam vocht uit zijn oor... Weten jullie of je daar nog wat mee moet qua dokter?

Rebbel, ik heb destijds niets bijzonders gedaan om Zeun zindelijk te krijgen. Zeun is een nudist in de dop dus hij loopt bijna altijd (half) bloot. Na een aantal keer in huis plassen kreeg hij door dat hij het ook op het potje kon doen en toen was het zo gepiept. Ik zou denk ik gewoon het potje ergens in het zicht zetten en verder afwachten tot ze het zelf interessant gaat vinden... By the way; Dier vergeet even te vertellen dat ze maandenlang poep-en-pies-geluiden heeft gemaakt terwijl Nesta op het potje zat. Dat noemt ze voor het gemak even "spelenderijs".
Aruba, Essie krijgt Nutrilon hypoallergeen. Komt het dichtsbij bv.

Woensdag naar kinderarts. Daar ook eens overleggen.

Momo, balen hé, de Mexicaanse griep...

Misschien voor dat oor ff de ha-post bellen? Je mag sowieso niet zomaar langsgaan met Mex. griep.

Essie slaapt echt de hele dag al. Wat een verademing weer!

Dus mama kan lekker eens wat doen in huis.
Hypoallergeen is vooral goed wanneer er kans is op koemelkallergie. Maar het lijkt niet méér op bv dan een andere kv.

Mexicaanse griep? Dan ben je er nog luchtig onder.
Ja, in mijn geval stelt de mexgriep echt niet veel voor. Ik heb niet eens hulp hoeven inschakelen voor de kinderen, kon ze gewoon zelf verzorgen en heb niet op bed hoeven liggen. Momoman was iets zieker en die heeft 1 volle dag op bed liggen rillen en is er daarna weer uitgekropen. En Zeun heeft een dagje op de bank gelegen en is nu nog een beetje hangerig...

Dus....eitje!
quote:Star schreef op 24 oktober 2009 @ 11:57:

[...]

Grappig he, hoe verschillend ze kunnen zijn die kinderen

Ceetje had er wel veel last van, echt uren mee moeten rondlopen.

Zelfde hier. Mier niet Chica wel. Hij is nu 5 weken, dus zou nog kunnen in de laatste week

*klopt af*

Reb, leuk, ik ben erg Katvigfan. Dier, dat tuinbroekje klinkt erg schattig.

Pauwie idd vakantie. Ik heb in vakantie ook beduidend minder gepost

Fijn van shelter, Star. Ik vind die lodger dingen ook heel fijn. (wrapper hier )

Aruba, wat Star zegt. BV mag er dus altijd naast, hoef je niet te meten.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Momo beterschap en, eigenlijk heel fijn, even ego gesproken maar kan me voorstellen dat je t zelf ook geruststellend vindt, dat die griep dus inderdaad een gewonig griepje is waar je weer beter van wordt. De angst bij mensen is het onbekende in combi met verhalen van mensen die er dood aan gaan, wat bij reguliere griep net zo goed gebeurt..
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
je bent leker bezig Mmomo maar inderdaad ben erg goed in psssssst en pffffffff geluiden maken. Ben ook in te huren als zindelijkheidsfluisteraar

Mex griep heeft arts vastgesteld telefonisch? Beterschap en goed te horen dat het meevalt.

O ja Inad geen tips over kast maar van ier klinkt el het praktischt (moo fout geschreven, laat lekker staan). Leuk om na te denken over nieuwe huis. Lijkt me heerlijk! O ja enne inderdaad niet zo erg geen kijkers hoor, zit heir prima maar extra ruimte heb ik zin in want stomme droger staat vaak aan!
O ja weer met 1 hand dus weer goed excuus voor alle missende letters etc etc!
Hoe weet je dat het de Mexicaanse is dan Mmomo? Werd je wakker naast een man met sombrero die op Antonio Banderas leek?
Ze kotste taco's en liet bruine bonen
Zal proberen bericht in Dierestijl te typen, Star, dan valt lange lap miss mee?

Hier geen sombrero's, taco's of whatever, want lief was vanmorgen al weer fit en hebben toen spontaan besloten zusje van lief te bezoeken. Dus Bekkie heeft vandaag lekker met haar nichtje gespeeld en samen gewandeld in Zeeuwse buitenlucht.

Nu net weer thuis en slapend meisje in haar bedje getild, Mattie ligt nog in cosi te tukken. En wordt dus lekker uurtje langer slapen, hopen wij...

Heb niet gedroomd van speelgoedpistolen en ouders waren er niet, Aruba, kind zat alleen in auto. Enne, 't was geen verkoudheid hier, maar buikvirusje, dus de uiensoep wordt nog even voor bedankt

Dier, kende je truc met poep- en plasgeluiden, en er wordt hier op het potje heerlijk geperst en gekreund met gebalde vuistjes erbij en serieuze gezichten om het af te maken, maar tot nu toe weinig resultaat. Maar goed, het zal er vast wel eens van komen.

En Cesar doet ook al goed z'n best, heeft z'n slaaptijd al verdriedubbeld, ook goed toch?

Ga zo je minymo-pakje bekijken, klinkt goed, want deze merkengoeroe kent dat natuurlijk weer wel.

Mmomo, fijn dat mex.griep meevalt, had eigenlijk ook niet anders verwacht.

Weet niet wie 't vroeg, maar kleertjes komen van minirepublic, heb kortingscode van MP voor 17,5% korting gebruikt in de SALE, dus dubbel korting. Nu bijv nog geen 12 euro voor Katvigpakje van 31 euro betaald en als je het goed doet, krijg je er op MP weer meer voor terug.

Nou, moet stoppen van Star, dus ciao en bonne nuit.
Heel goed Reb, zo kwam ik er tenminste doorheen
Nee dames, de mexgriep is geheel mijn eigen diagnose...

Want:

- alle griepverschijnselen (koorts, spierpijn, hoofdpijn)

- en als bonus de beruchte hoest

- en is zo besmettelijk dat Zeun alle mensen heeft aangestoken die vorige week bij hem in de buurt waren ( 4 stuks)

En verder schijnt het dat alle "griep" op dit moment mexgriep is, omdat andere varianten nog nauwelijks heersen.

Zijn jullie overtuigd of denken jullie dat ik wat anders heb?
Ik wil alleen maar weten hoe ik Antonio Banderas in mijn bed krijg
Zo, eerste flesje net gedaan. Ik word niet gemist

Dronk zo 100cc weg, vreetzak.
Haha Star! Beterschap Mmomo, ben blij dat jullie je er zo goed doorheen slaan.

Zo Eetje is goed bezig, arme jij maar wel wer even iets langer de handen vrij...wat gedaan og geofend met fles?

Heerlijk rebbelwandelen met nichtje.

Weer met 1 hand, dus kort, what's new
Ja en niet alleen met 1 hand, snap er ook niks van Dier

Geoefend met fles ja denk ik dat je bedoelt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven