Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

Oh Lala - heel goed dat jullie me gewezen hebben op de lange verkoudheden hoor Mima snottert nog steeds.. Blij dat ik t van tevoren wist...

Pffff Star en Aruba - wakkere beebs bij jullie! Kunnen ze zich wel wat bezig houden?
foutje
Lief dat ze naar zichzelf lacht. Lief baby'tje in de spiegel.

Saba sliep gisteren weer lekker lang en vandaag gaat het ook goed. Jammer dat hij daardoor geen nachten van 8 uur maakt maar ja 5-6 uur is ook prima voor zijn leeftijd dus ik mag niet klagen.

A.s donderdag ga ik met een paar meiden van viva meetten. Omdat de auto kuren heeft betekend dat een uurtje met trein. Ik vind het zoooo spannend.... Bedenk nu allerlei scenario's: Spuitluier in de trein. Krijsend kind in de trein. Etc. etc. Maar toch vind ik dat me moet wagen aan deze onderneming anders hou ik mijn wereld wel erg klein.
Dapper Aruub! Goed dat je het wel doet. Hebben NL treinen aankleedtafels in het toilet? Hier hebben ze dat wel, maar ben vergeten of dat in NL ook zo is. Een uurtje is niet zo gek lang, luiergewijs... Met een beetje geluk red je dat wel zonder verschonen. Of heeft Saba vaak spuitluiers?

Over huilen zou ik me niet zo druk maken. Als mensen het irritant vinden luisteren ze maar een andere kant op
k Zou lekker in een stiltecoupé gaan zitten... lekker rustig
Nee Saba heeft gelukkig maar een poepluier per dag maar ja je zult maar net zien he. Geen idee of ze aankleedtafels hebben, het is al een jaar of 3 geleden dat ik voor het laatst met de trein ben geweest. Maar ik neem een kleedje mee dus het kan desnoods gewoon op de bank.

Maar lees ik nu dat Mima echt al met haar mobiel speelt? Dat is gaaf zeg!

Ennuh, hema heeft ook een webshop. Maar of ze ook naar Ierland sturen?
Zelfde foutje als Vis
quote:Aruba schreef op 20 October 2009 @ 15:59:

Maar lees ik nu dat Mima echt al met haar mobiel speelt? Dat is gaaf zeg!

Ze grijpt naar de dingen die er aan hangen.... en slaat tegen het draaiding... maar het maakt al héél snel te veel indruk... en langer dan een minuut of 5 houdt ze het niet vol

Hema verzendt niet naar buitenland
Ik leef ook nog hoor. Nou ja, leven... Ik is ziek.

Heb een behoorlijk grieppie te pakken.

Zonder paracetamol 39,5 graden koorts. Onwijs aan de diarree en misselijk.

Gelukkig is Essie zo zoet vandaag. Ze was al mee met papa de kas in en slaapt de hele dag al.

Met Essie gaat het geweldig. Tuurlijk soms d'r huiluurtjes, wat ik gisteravond wel ff zwaar vond.

Was alleen thuis en als je dan niet lekker bent, is dat wel pittig.

Maar verder is het zo genieten van d'r.

Ze lacht nu echt naar je en maakt soms ook geluidjes.

De mobiel boven d'r box is erg interessant.

En ze volgt je ook, als je langs haar loopt. Kortom, ben nog steeds in love.

Aapje, gelukkig gaat alles goed met MM!

Ik blijf het eigenlijk iedere keer zeggen als ik weer eens wat van me laat horen, maar ik kan het hier gewoon echt niet bijhouden...

Zal echt nog wel eens wat van me laten horen, maar echt fanatiek mee schrijven, is nu niet te doen voor mij. Sorry.
quote:Dierewier schreef op 20 oktober 2009 @ 11:23:

Lala al bij CB geweest en wat vond wijkverpleegkundige van uitstel prikjes. Ik kan mij jouw overweging goed voorstellen. Goed zeg hele zolder al uitgemest! Hier kom ik net aan het huishouden toe maar woensdag is het me-time want Nesta op kdv.

Wat doen jullie de kids eigenlijk aan met deze kou in de wandelwagen? Cesar vestje aan over zijn kleren en dan deken + de nog een soort van kap (hoe noem je dat?). Lijkt me soms zo koud!

Hij voelt overigens wel warm hoor, op zijn handjes na

!

Heb toch maar prikjes gedaan door de info die de wijk gaf. Alissa is ook ziek en huilerig vandaag..dus dan maar even in 1x door de zure appel heen. Tot nu toe lijkt het mee te vallen.

De kleren in de wandelwagen, nu nog vestje en kleding + fleece en zo'n kap ook. Als het nog wat kouder word ga ik het skipakje aantrekken en dan zonder deken met kap in de wandelwagen. Heb van het skipakje bij Alissa echt veel plezier gehad. Hup skipak aan, in de maxicosy, overleggen in de wandelwagen zonder gehannes, ideaal!
Over wat in de wandelwagen gedragen wordt. Kleding lange mouwen, winterjasje en een dekentje.
Ha, hier een zieke Rebbel. Zal niet te veel uitwijden, maar ik houd m'n eten niet binnen. Echt irri, want ik heb megahonger en zelfs thee komt er weer uit, niet handig, want ondertussen blijft Mattie wel drinken. Hopelijk gauw weer beter.

Aruba, ik ben ook al met de trein geweest. Had Mattie in de draagdoek en ben zelfs 2 uur onderweg geweest en ging prima. Heeft heen- en terugreis continu geslapen (hij was toen 7 weken). Hoe ga jij het doen? Draagdoek of kar? Onze wandelwagen past niet door de deurtjes in de trein en omdat ik alleen was, had ik geen zin om 'm in en uit te klappen. Heb trouwens echt in de stiltecoupé gezeten, lekker rustig voor Mattie en hij was toch stil.

Hier buiten ook alleen vestje en dekentje. Is een dekentje met fleece, dus echt warm genoeg. Of doe hem in de maxicosi-slaapzak, die is heerlijk warm.

Vis, leuk, tekst op hyves. Doe maar. En de melodie???

Gisteravond was ik trouwens nog fit en ben naar concert geweest met Mattie, ging super! Hij ligt nu heel zoet in de box te kraaien (heeft inspiratie opgedaan gisteren), er komen steeds meer nieuwe geluiden bij, zo leuk!
Leuk Rebbel; met Mattie naar concert! En beterschap! Maag virusje..blegh..niet leuk!

Hier een pyama hang dag vandaag. Alissa en ik zijn grieperig, Elfje heeft gisteren prikken gehad en slaapt alleen maar. Best kneuterig zo, maar ook wel genieten. Wel even wennen dat Elfje zoveel slaapt, maar ook wel even lekker.
Leuk dat het goed ging Rebbel. Goed om te horen. Ik ga de wagen niet meenemen. Draagzak lijkt me prima. Er komt iemand me op halen van het station. Zal morgenavond verslag doen van ons eerst avontuur.

Veel beterschaps Rebbel. Klinkt echt beroerd.
Rebbel, tekst + webcam filmpje met exclusief optreden vanaf de bank in Ierse huiskamer voor melodie staan op Hyves ...

Mima slaapt op schoot op het filmpje, dus het werkt .

Ik ga ook maar eens slapen. Broers komen morgen en we vertrekken vanaf vrijdag voor paar dagen naar vakantiehuisje...
Stil hier. Ons avontuur ging niet door.
Jammer, wrom ni?
O, wat jammer. Hier gaat het weer beter gelukkig. Kan weer eten, das toch wel fijn. Vis, erg leuk je ingezongen versie op hyves! Dankjewel.

Waar is iedereen?
Ik zou opgepikt worden op het station door iemand met een MC. Die had zieke kids dus dat ging niet. Toen heb ik nog een poging gedaan om met de auto er te komen maar nog geen kwartier later moet ik de thermostaat helemaal opengooien om de motor te koelen. Dan zit je ook niet lekker. Ben nu maar aan het kijken voor een nieuwe auto. Werd ook wel tijd.

Lekker he eten Rebbel
Hier druk met herfstvakantiehebbend kind en veel bezoek en een afspraak bij t nieuwe huis. De oplevering kan eerder! Zo fijn!

Wordt 13-11 ipv 1-12
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
jammer van je afspraak, Aruub
Vanmorgen nog bij HEMA geweest, maar toch geen bomenshirts. Dus ik weet niet of ze ineens weg zijn of ik shirts met vaag groene poppejes ervor aan heb gezien. Helaas inad, heb ik je weer blij gemaakt met een dode mus. Wel de appel en perenshirts gezien, maar die shirs hadden een meisjesmodel.

Rebbel , gelukkig gaaat het weer beter.

Nala gaat het bij jou ook al beter?.

Ah wat jammer aruba dat je meeting hebt gemist.

Fijn Inad dat oplevering eerder kan. Moeten jullie nog veel klussen? Wij krijgen ook sleutel 1 dec. Schiet echt al op. Maar we willen eerst de elektirische bedrading vervangen en veel geverfd en behangen enz hebben voor we erin gaan.
Jaaaaaa dat is al snel Inad, minder dan een maand!
Wij gaan stuken, verven, nieuw ventilatiesysteem aanbrengen en een inbouwkast maken. Denk ongeveer 2 weken werk. En dan kunnen we dus per 1 dec verhuizen ipv rond Kerst. En dan kunnen we langer naar Ierland met Kerst want minder tijdsdruk

Wat lief dat je naar Hema geweest ben en gekeken hebt en, schoonzus was hier vandaag en die heeft em in 68 dus die krijg ik Wist dat ze em had maar dacht in 56. Dus helemaal goed

Spannend, jullie ook al 1 dec sleutel
Moet wel lachen om die shirtshype

En wat leuk al die nieuwe nestjes. Fijn hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven