Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
IJsland slaapt nu met breiwerk en al..............
Oké, ik ga saai een saai boek lezen en daarna saai slapen.

Slaap ze allemaal saai (als er iemand nog saai wakker is).
quote:steph schreef op 23 oktober 2009 @ 23:42:

IJsland slaapt nu met breiwerk en al..............Nee hoor. het is hier pas 21.50. Duurt nog wel even voor dat ik naar m'n bed ga. Zit nu nog steeds te breien omdat er een stomme film op de tv is en ik wat "nuttigs" met m'n tijd wil doen. Zometeen komt midsummer murders, dat vind ik wel leuk om naar te kijken.
quote:steph schreef op 23 oktober 2009 @ 23:28:

Dat is saai breien, wel knap moet ik zeggen.Het is niet zo heel moeilijk hoor. De eerste paar pennen zijn lastig omdat het breiwerk zichzelf nog niet echt in "evenwicht" houdt (ik brei met 5 pennen) maar daarna is het écht alleen maar recht breien en op z'n tijd van kleur verwisselen.
quote:steph schreef op 23 oktober 2009 @ 23:49:

Oké, ik ga saai een saai boek lezen en daarna saai slapen.

Slaap ze allemaal saai (als er iemand nog saai wakker is).Leezzzzzze. Okthnxbye
Nog vroeg dus daarzo, heerlijk IJsland.

Nu ga ik echt slapen/lezen.

Doet ze het ook nog met 5! pennen
quote:steph schreef op 23 oktober 2009 @ 23:53:

Nog vroeg dus daarzo, heerlijk IJsland.

Nu ga ik echt slapen/lezen.

Doet ze het ook nog met 5! pennen

Met 4 vind ik het lastig......

Trusten.
Goooooodmorning!

Hoi.

Het is dat ik de wekker had gezet, anders lag ik nu nog te slapen.

Tot een jaar geleden stond ik altijd zo rond 7 a 8 uur op. Ook in het weekend, werd gewoon standaard wakker rond die tijd.

Maar tegenwoordig... ik slaap en slaap en slaap.

Zo lekker dushen (hhhh), dan naar de kapper en dan neem ik mijn moeder op sleeptouw. (heb zo'n oranje sleepkabel, da's vast sterk genoeg).

Vlug plaatsen!
Known to cause insanity in laboratory mice
Ben nu een betekenis aan het bedenken voor het woord snjooken. Dushen heeft al haar betekenis.

Hoop dat je genoten hebt van je roseetje en lekker hebt geslapen, Snjo.
Oh, ik moet nog vertalen!

klok tikt weg: tic tac tic tac

(a la 2 voor 12)
Geniaal!!! Die Lolcat!!
Hoi Lys,

Nou zeg wat lees ik, ma op sleeptouw nemen???
hoi saaierds. ik maak me zorgen.

ik heb een barcode van ut rozewit gestippelde pakje ,daar moet je toch mee kunnen kijken waar ut nu is?? weet alleen niet hoe het werkt!!

weet 1 van jullie ut?barcodenummer CC 89866318 4 NL tis met priorityzegel er bij verzonden.

ik moet er niet aan denken dat er iets fout gaat.tis zo,n vreselijk lekker pakket en Snjo heeft ut verdiend.en de verzendkosten....ach de sokken zijn ut zeker waard!!!
quote:Lys schreef op 24 oktober 2009 @ 10:44:

Ben nu een betekenis aan het bedenken voor het woord snjooken. Dushen heeft al haar betekenis.

Hoop dat je genoten hebt van je roseetje en lekker hebt geslapen, Snjo.Als een roos... heb bewust geeeeeen wekker gezet en ben dan ook net m'n bed uit.
quote:steph schreef op 24 oktober 2009 @ 10:46:

Hoi Lys,

Nou zeg wat lees ik, ma op sleeptouw nemen???Ik hoop voor haar (en ma) dat ze een goedgekeurde sleepkabel heeft).
quote:desteny schreef op 24 oktober 2009 @ 12:46:

hoi saaierds. ik maak me zorgen.

ik heb een barcode van ut rozewit gestippelde pakje ,daar moet je toch mee kunnen kijken waar ut nu is?? weet alleen niet hoe het werkt!!

weet 1 van jullie ut?barcodenummer CC 89866318 4 NL tis met priorityzegel er bij verzonden.

ik moet er niet aan denken dat er iets fout gaat.tis zo,n vreselijk lekker pakket en Snjo heeft ut verdiend.en de verzendkosten....ach de sokken zijn ut zeker waard!!!Ik maak me nog geen zorgen hoor. Het kan best een week duren hoor en als 't dan ook nog bij de douane terecht komt komen er nog 2 dagen bij. Ik hou het natuurlijk wel in de gaten.
Ik moet zo even m'n huisje schoonmaken (in ieder geval de vloer) en ik mag 't autootje ophalen (moet me nog wel aankleden hoor dus dat moet nog even wachten).
Rozemetwitgestippeld pakketjes update:

Statusinformatie zending Datum Locatie

Zending verzonden naar land van bestemming 23-10-2009 ICELAND

Dat was dus gisteren pas......
??????? wat duurt dat lang?
quote:desteny schreef op 24 oktober 2009 @ 15:30:

??????? wat duurt dat lang?Dat ene spruitje is wel verrot als het eindelijk hier aankomt...
Jeetje die IJsjeslandze zendingen zijn zeker met de pinguin of zo hhhhh. Post is zeker onderbezet vanwege de maracasgriep

Saai dushen is wel erg leuk toch Lys. En mams op sleeptouw. Doe maar voorzichtig met dr. Ik ga volgende maand naar de Kappert. Mijn bos neigt nu naar Diana R/ Sarah Kroos (hier rechts te zien) En hoe langer het wordt hoe langer ik erover doe om het te wassen, verzorgen en al dat soort saaie dingen. En nu ben ik geen typische elke dag tutten en frutten. Dus mijn kapsel moet handelbaar zijn maar wel pittig. Srly!

Steph leuk dat je saai meedoet.

Tiptoetsmuizen met een pleistervinger werkt niet. Dan reageert ie niet. Maar goed dat is echt een saai probleem wat je oplost door gewoon met een van de andere 7 vingers in te zetten. Duimen zijn geen vingers he

Dez geen zorgen, pakje komt echt wel aan. Ik heb er alle vertrouwen in!
Oooohoooof.. je spruitje heeft jonkies! Dartelende, hongerige jonkies. (wat eten spruitjes eigenlijk? en hoe verzorg je ze 't beste? gaan ze in een kooi -fijnmazig- of in een terrarium? moet je ze ook uitlaten? kun je ze badderen? wanneer kun je ze 't beste laten ontwormen? en steriliseren, hoe zit dat?)
Het was hier ook echt nodig een knipbeurt. Wat je zegt, je bent er alleen maar langer mee bezig. Ik was de laatste keer in mei geweest...

Ach gut: even naar buiiten. Heb mijn moeder niet ontkoppeld.

2 minuten later: heb haar even een mok warme chocomel gegeven en voor de verwarming gezet.

Was een goedgekeurde sleepkabel, hoor Snjook. Zo'n mooie oranje. Sterk spul.

Enne, heb lekker saai gedusht, wat een weldaad.
Stephke, hier in het oosten is het héél normaal om je moeder achter de auto aan te slepen. Het is eigenlijk wel strafbaar, maar wordt in onze gemeente gedoogd. Gelukkig maar.
Ik dacht al in zo'n giga provincieplaatsje dat dat mocht, wel saai overigens.

Mag hier niet maar anders deed ik mijn uiterst saaie schoonpa achter de auto slepen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven