Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Was eigenlijk op zoek naar een nestje spruitjes, maar moet deze ven plaatsen:
Known to cause insanity in laboratory mice
Geen auto dus sleepkabels zijn ook niet nodig hhhhhh.

Tja, mijn krullen laten zich op den duur zo slecht temmen dat ze borstels in tweeën breken. En dat gun ik die krullen van mij weer niet. Jij was voor het laatst in mei geweest. Ik moet even nadenken, volgens mij was ik net voor de zomer geweest. Geen idee meer wat het exact was. Hhhh.
Best een saai plaatje Lys. Zullen ze van spruitjes ook zo iets hebben?
quote:steph schreef op 24 oktober 2009 @ 16:33:

Ik dacht al in zo'n giga provincieplaatsje dat dat mocht, wel saai overigens.

Mag hier niet maar anders deed ik mijn uiterst saaie schoonpa achter de auto slepen.Petitie bij de gemeenteraad aanbieden. Ik schat je kansen 50/50.
Hey, we moeten toch ergens op besparen... twee of drie x per jaar kost me al genoeg...

Maar het voelt nu wel heel lekker, mijn haar.

*verder op zoektocht naar 'leuke' spruitjes*
Dames, ik ga lekker saaie couscous maken en daarna naar het immers saaie theater om saaie Guido Weyers te zien.
Guido is leuk. Ik bedoel, ik wens je een zeeer saaie avond. Vooral niet lachen, hoor.
Precies Lys, saai besparen!

Steph, succes met couscous. En eet smakelijk. Oja veel saaie momenten bij Guido.
Helaas, kan geen nestje spruitjes vinden, wèl radijsjes!!

Jeetje, ik kan ze maar niet vinden!! En jij hebt er zo 2 te pakken.

Dit spruitje wil maar niet blijven plakken. Niet zo vreemd want het is wel een erg klein spruitje
Zin in een saai drankje?

Ik zet vast de kerstboom neer

Snjo in actie

Dat spruitje in dat broekje....
Stom he, zoek je op spruitjes krijg je een groen broekje. Toch niet geheel onterecht toch
Ik ga fijn even een dushje doetje dutje doen.

Tot later.

Snjo, ik 'mea culpa' maar alvast: sollly!
Dutze en tot later!
Ik ben lekker saai klaar met breien. Dan kan ik nu even gaan dushen (had ook nog knallende koppijn vanochtend dus heb ik zielug op de bank gehangen totdat paracetamolletje z'n werk ging doen).

Jullie zijn lekker saai bezig he met die spruitjes. De radijsjes zien er trouwens wel lekker uit.

Steph: ik weet niet eens wie het is waar je naar gaat luisteren dus zal het vast wel saai zijn.
Snjokorn, is een supergoede caberettier.

Lief slaapt weer saai. Het eten was te doen zeg, pffff niet meer eten.

Die spruitjes gatver, behalve in de broek.
daag saaie nieuwe stefiee veel plezier.*zwaait naar onze newbee*

zo ik heb lekker gegeten soarma,uitjes en champignons met zelfgemaakte frietjes en knoflooksaus van griekse yogurth.

ik heb nog spruitjesstamppot inde vriezer voor van de week!!! maar begrijk sjno wel hoor.wat zij tegen spruitjes heeft,heb ik tegen rode bietjes...bbbrrrr.heb een luie dag vandaag.alleen de ondjes verzorgt en was op gehangen en vaatwasmachine aangezet.meer doe ik niet.

moet vannacht ook nog uur langer werken omdat de wintertijd ingaat,zou dat uit betaald worden? ga nu nog ff dvdtje kijken in mn bed liggen.
Haai Desteny,

Je krijgt meestal als je elke maand je salaris ontvangt het normale salaris. Nu weet ik niet of je met een klokkaart werkt want dan krijg je het uur extra wel uitbetaald.
quote:desteny schreef op 24 oktober 2009 @ 17:45:

daag saaie nieuwe stefiee veel plezier.*zwaait naar onze newbee*

zo ik heb lekker gegeten soarma,uitjes en champignons met zelfgemaakte frietjes en knoflooksaus van griekse yogurth.

ik heb nog spruitjesstamppot inde vriezer voor van de week!!! maar begrijk sjno wel hoor.wat zij tegen spruitjes heeft,heb ik tegen rode bietjes...bbbrrrr.heb een luie dag vandaag.alleen de ondjes verzorgt en was op gehangen en vaatwasmachine aangezet.meer doe ik niet.

moet vannacht ook nog uur langer werken omdat de wintertijd ingaat,zou dat uit betaald worden? ga nu nog ff dvdtje kijken in mn bed liggen.

Dat klinkt helemaal niet verkeerd die shoarma. Ik moet hier ook nog even de shoarmatent uitproberen.

Rode bietjes vind ik dan wel weer lekker. Gelukkig maar dat smaken verschillen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven