Saai!
zaterdag 24 oktober 2009 om 18:03
zaterdag 24 oktober 2009 om 18:23
quote:steph schreef op 24 oktober 2009 @ 17:55:
Haai Desteny,
Je krijgt meestal als je elke maand je salaris ontvangt het normale salaris. Nu weet ik niet of je met een klokkaart werkt want dan krijg je het uur extra wel uitbetaald.
nee wij werken niet met klokkaarten.
en ut zal ook wel ergens in het cao vermeld staan.
maar maakt eigenlijk toch niet uit.
ik kom helemaal niks te kort bij deze werkgever!!
Haai Desteny,
Je krijgt meestal als je elke maand je salaris ontvangt het normale salaris. Nu weet ik niet of je met een klokkaart werkt want dan krijg je het uur extra wel uitbetaald.
nee wij werken niet met klokkaarten.
en ut zal ook wel ergens in het cao vermeld staan.
maar maakt eigenlijk toch niet uit.
ik kom helemaal niks te kort bij deze werkgever!!
zaterdag 24 oktober 2009 om 18:49
zaterdag 24 oktober 2009 om 20:22
Echt? Dan krijgen jullie vrij? Super! Zijn er dan ook festiviteiten op die donderdag? (vind ik ook echt iets om te vieren: de aanvang vd zomer)
Is je vroem-vroem weer thuis?
Dush, ik vind het zoooo fijn: we krijgen er een uur bij! Moet morgen werken, maar lekker een uur later, jippie.
Enne Dush, d'r is maar een Dushi en da's de mijne: jij.
(zag Wendy net, mwoa... niet weg van uitspraak en nauwelijks bewegend gezicht)
Dush, ik vind het zoooo fijn: we krijgen er een uur bij! Moet morgen werken, maar lekker een uur later, jippie.
Known to cause insanity in laboratory mice
zaterdag 24 oktober 2009 om 21:14
quote:Lys schreef op 24 oktober 2009 @ 20:22:
Echt? Dan krijgen jullie vrij? Super! Zijn er dan ook festiviteiten op die donderdag? (vind ik ook echt iets om te vieren: de aanvang vd zomer)
Geen festiviteiten op de eerste zomerdag (derde donderdag in april). Over het algemeen nog verrot koud die dag. Ik probeer wel altijd te bbqen die dag
Vroem-vroem is nog niet thuis, ik had koppijn en geen zin om 'm op te halen daardoor.
Geen festiviteiten op de eerste zomerdag (derde donderdag in april). Over het algemeen nog verrot koud die dag. Ik probeer wel altijd te bbqen die dag
Vroem-vroem is nog niet thuis, ik had koppijn en geen zin om 'm op te halen daardoor.
Snjókorn falla, á allt og alla
zaterdag 24 oktober 2009 om 22:27
quote:Lys schreef op 24 oktober 2009 @ 21:45:
Ik hoop 't meis, ik hoop 't. Hoofdpijn en misselijkheid vind ik zo'n beetje het vervelendste wat er is.
Gelukkig heb ik er niet zo vaak last van. Dit was echt zo'n typische spanningshoofdpijn, kwam vanuit m´n nek en dan naar boven.
Verder gewoon rustig aan gedaan vandaag. Sokken zijn af, boek is uit, vloer is schoon (zou eigenlijk nog gedweild moeten worden) dus eigenlijk toch wel productief geweest.
Ik hoop 't meis, ik hoop 't. Hoofdpijn en misselijkheid vind ik zo'n beetje het vervelendste wat er is.
Gelukkig heb ik er niet zo vaak last van. Dit was echt zo'n typische spanningshoofdpijn, kwam vanuit m´n nek en dan naar boven.
Verder gewoon rustig aan gedaan vandaag. Sokken zijn af, boek is uit, vloer is schoon (zou eigenlijk nog gedweild moeten worden) dus eigenlijk toch wel productief geweest.
Snjókorn falla, á allt og alla
zaterdag 24 oktober 2009 om 22:55
Dan heb je nog genoeg gedaan met je hoofdpijn erbij.
Dezzzy, een fijne dienst gewenst!
Ik ga nog even wat tv kijken en dan duik ik er weer fijn in.
Oh, ik verkneukel me helemaal dat morgen een uur later begin met werken, ik ga me vannacht helemaal suf slapen. (veel beter dan andersom)
Werkers, werk ze,
slapers, slaap ze!
.
Dezzzy, een fijne dienst gewenst!
Ik ga nog even wat tv kijken en dan duik ik er weer fijn in.
Oh, ik verkneukel me helemaal dat morgen een uur later begin met werken, ik ga me vannacht helemaal suf slapen. (veel beter dan andersom)
Werkers, werk ze,
slapers, slaap ze!
.
Known to cause insanity in laboratory mice