December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Wat ik mij trouwens afvroeg nemen jullie de kids mee om kleding te passen? Dat zag ik laatst in een winkel dat die vrouw haar dochter liet passen, was even oud ongeveer als Davina. Ik heb eigenlijk alleen Davina laten passen met een winterjas kopen en verder nooit. Lijkt me zo'n gedoe, ik koop gewoon op maat.
Eh jaha Mainecoon dat zou best kunnen...

maar ik ben al blij dat ik broeken heb in haar maat die ik ook nog leuk vind... als ik dan alleen maar broeken kan kopen met zo'n aantrekbandje... dat hebben ze lang niet allemaal meer hoor!

Leuke laarsjes zag ik trouwens voorbij komen.

In de schoenenwinkel waar ik altijd kom willen ze Y. niet aan de laarsjes omdat dat niet goed zou zijn voor haar voet bladiebla.. nu moet ze alleen nog nieuwe schoenen... ga ik binnenkort wel eens langs bij de schoenenwinkel...

Ik ga nu écht wat doen
Ik ga ook echt niet winkelen hoor met Y. mee... zelfs haar winterjas koop ik gewoon op het oog en op maat.

Vanochtend zijn we naar de kinderboerderij geweest met bio.. toen ging het regenen en konden we of naar het pannenkoekenhuisje gaan... toen ben ik naar de hennes geweest en hij naar de mcdonalds met Y.

En toen moest Y. poepen hij heeft haar alleen even laten wachten tot ik weer terug was
Mainecoon: Kleren passen kan ik echt wel vergeten met Manu hoor. Die wil dat echt niet. Gelukkig wil hij zijn nieuwe kleren en schoenen tegenwoordig wel gewoon aan, zonder drama. Jullie weten vast nog wat een moeite ik daarmee had een par maanden terug.

Falcon: Als je een foto mailt en de maat dan ben ik misschien wel geïnteresseerd in de schoentjes hoor!

Nurse: Whaha erg grappig dat fillempje!

Beterschap voor de zieke kindjes van Oef en fijn dat het beter gaat met Pepijn, Stef en Noof.

Ik ben hard aan het geboortekaartje bezig. Wordt mooi al zeg ik het zelluf, haha. Nog even geduld voor jullie het mogen zien.

Ik ga Manu uit zijn bed trekken.
Nee, wij hebben ook alleen schoenen en jas laten passen. Verder koop ik alles in mijn lunchpauze

M heeft nog steeds maat 86/92 voor broeken. Hij is niet dun (15,6 kilo vanmorgen), maar toch zijn broeken maat 92 van hema en h&m te wijd! Er zitten overal nog verstelbandjes in maar dan moeten die zo strak dat het net bandplooibroeken worden, haha. Niet mooi. Zeeman past eigenlijk het best, daar koop ik dan beige broekjes.
Hoi Tinus, ik heb net een foto gevonden. Ze zijn in maat 24, en vallen dus smal. De andere schoenen van shoesme pasten M wel.

Hmm ik ben nog steeds verliefd. Ik heb ze voor 76,50 gekocht en je mag ze hebben voor 45,- inclusief verzendkosten (te verrekenen met de 120,- voor de cover, haha).

Er zitten inlegzooltjes in met voetbedjes. Het wit is trouwens niet egaal wit, maar zo'n bepaalde antique look. Nog van een andere kant:

Ik heb gisteren ook 2 paar laarzen gekocht voor Amber (2e halve prijs):

en

We hebben van de week ook nieuwe eetkamerstoelen gekocht en vandaag krijgen e nog een nieuwe bank en fauteuil!! Leuk alles weer eens nieuw!

Ga denk ik even douchen, heb nachtdienst gehad, maar ben net door de buurman mijn bed uit gedrumd, dat doet hij nooit lang, dus dan laat ik hem maar even.

Als H er dan nog niet is met bank en stoel, dan kom ik misschien nog wel even terug en anders hopelijk vanavond nog even....want het is al weer even geleden dat ik getypt had zag ik...

KM bij deze hebben ze daar niks over gezegd, maar ja het is een hele soepele schacht dus zal wel niet echt invloed hebben denk ik.

Falcon leuke schoenen dat. Davina is 14 kilo, maar maat 92 broeken zitten toch wel hoog water.

Marloes leuke laarzen ook!

Ben blij dat ik niet de enige ben die dr kind niet mee neemt shoppen. Vond dat andere kind al zo welgemanierd vergeleken met Davina hihi. Maar misschien was ze ook wel iets ouder.
zo leuk allemaal schoenen geshopt.

Vind ik trouwens altijd zo stom van die kinderschoenen als de schoenmaat achterop staat ipv onderop. Zo klein zijn ze nou ook weer niet. Lekker belangrijk.

Ik heb even snel bijgelezen maar ga morgen weer reageren meiden. Gister en eergisternacht waren heel erg druk met de zieke kinderen. Vandaag ging het beter hier. Ik heb onze zolder geschilderd (werd tijd we wonen er al een jaar nu) en nu liggen ze alle 3 lekker rustig te slapen..... oe als ik dit typ betekend dat meestal dat ze wakker worden voordat ik dit bericht gepost heb.

drukt even op verstuur bericht
Nee ze slapen nog haha Ik ga dr zo ook in

x
hoe bedoel je dat de schoenmaat achterop staat, nog nooit gezien op de kinderschoenen???

schoenen moeten gepast worden, jassen laat ik alleen bij twijfel passen en de rest gaat op de maat. Casper heeft gelukkig iets meer kont, want bij Renske zakt alles nog steeds af... maar die weegt 17 kg bij 1.14, casper zit ergens tussen 92-98 cm met ongeveer 15 kg. 98 moet dus flink ingesnoerd worden, maar 92 is hoog water...

Renske gaat vaak mee winkelen, casper minder vaak, hij loopt meer weg (en dan is Renske wel handig, om hem weer terug te halen)

de meeste broeken die ik tegenkom hebben wel dat knoopsgat elastiek, gelukkig...

vanavond hebben we casper extra laat in bed gedaan, hopelijk dat hij de wintertijd een beetje oppakt.. want we hebben hier herfstvakantie, dus kunnen uitslapen...

het lijkt trouwens wel dat iedereen steeds aan het winkelen is...
KM; dat meen je niet !! Sorry !!!! Ik hoop wel dat je geloofd dat ik nooit expres over zo iets zou heen lezen. Ik weet het ondertussen dus nog niet eigenlijk.

Leuk al die schoenen.

Leuke dag gehad. Vanmorgen met de gym en zwem meiden en vmi een kinderfeestje. In een schuur/loods dus lekker de ruimte en ze hebben heerlijk gespeeld.

Vanmorgen viel het op dat Pepijn de jongste van de club is maar niet onder doet voor de oudste :-). Heeft 2 tanden en rolt. De rest nog niet echt. T zou wel makkelijk zijn als hij gaat terug rollen trouwens. Hij wil niet altijd op zijn buik maar rolt om zodra ik hem op zijn rug leg. Maar wat vooral opvalt (ook bij anderen dus) is zijn serieuze blik. Hij kijkt heel kritisch om zich heen. Lacht ook wel hoor maar lijkt of hij alles in de gaten wil houden.

Nouja, zal wel weer ff een nieuwe foto neerknallen. Of later want wil (weer eens) naar bed. P heeft slaap dienst dus fingers crosst voor een rustige nacht !!
Sannie: Steeds aan het winkelen? haha, nou wij wagen ons eens in de maand of zo op zaterdag in de stad. En dan om twee of drie gerichte boodschappen te doen. Nu was M na twee winkels (koffiezaak en schoenenzaak) en een boodschapje op de markt het al helemaal zat en moe. H ging lekker met hem iets drinken en op de roltrappen terwijl ik mijn tas kocht.

En kijk eens goed op de laatste foto die ik heb geplaatst: maat 25 staat daar op de hiel.

Huh, is het vanavond wintertijd? Joepie, uurtje langer slapen. Maar dan kan M dus wel eens om 7 uur wakker worden ipv 8 uur. We'll see.

Welterusten!
Ja, ben ook blij dat zus net zei van de klok hahaha. Was het echt vergeten anders.

Toch een geluk dat de kids zo rond 21 uur op bed lagen (hooooop ik)
is dr nog iemand hier?

Peet is net met David naar de ha-post

Heel erg benauwd opeens liggend kon hij bijna niet meer ademhales jezzus wat eng was dat.

ik zit in de zenuwen hier.
nou ze komen al weer naar huis gelukkig.

Hij heeft iets met zn longen, kan gewoon rest van de verkoudheid zijn. Hij krijgt ventolin met een inhaler en een antibioticakuur. Nog nooit zo'n inhaler gebruikt dus ben benieuwd wat t doet.

Tis ook was D was de enige die niet zo ziek overkwam.
Ja ik ben er nog (net), jammer dat ik niet eerder keek!

Griebel, wat een schrik.

Aanvulling: hopelijk kunnen jullie desondanks nog een behoorlijke nacht maken.. beterschap met alle zieken.
Wat akelig Oef! Hoe is jullie nacht gegaan?

xx
Jee Oef, wat een schrik..

Lukte het wat met de ventolin?

Beterschap, ik hoop dat hij snel opknapt met de inhaler/abkuur.
Zat net uit te rekenen hoeveel Stef eigenlijk per dag eet, maar hij krijgt de laatste tijd weer 6 flessen. Teveel dus..

En laten huilen gaat echt niet. Hij huilt zo hard, dat hij dan weer last krijgt van oprispingen, en hij daar dan weer in stikt/verslikt waardoor hij dan weer stopt met ademen..

Is dus ook geen optie. Als ik een 'fopfles' maak, met minder schepjes dan komt hij na 3 uur weer; en echt ontzettende honger.

Lastig hoor zo'n hongerige wolf.

Ik ga hem maar eens ook wat ander drinken aanbieden, kijken of dat wat is.

Gek is het niet dat hij eet als een malle. Hij groeit als een bezetene. Broekjes 68 zijn te kort, maat 74 is oke, maar die zijn dan al weer zo breed. Wel met elastiek te verstellen, maar de broekspijpen zijn ook zo breed. Alleen zijn Noppiesspijkerbroekje zit mooi. Misschien nog maar eens 1 halen.

Zo weer genoeg geteut, ik ga even wat met Novi doen.
Oef; o wat lijkt me dat eng !! Benauwdheid is wel 1 van de akeligste dingen om te zien vind ik. Hoe is het nu met D. ?

Mette; ik weet niet of je name it kent ? Die vallen bij Timo smal. Misschien hebben ze die ook klein ?

Floortje heeft ook heel lang extra fles(sen) gehad. Als ze maar stil was 's nachts. Misschien voeding voor hongerige baby's of een schepje rijstebloem er door ?

Pepijn eet nu: papfles, fruitje, fles, fles, groente, papfles.

Voel me weer happy de peppie. Heb wat nieuwe kleren gekocht. Jurkje, rokje en paar truitjes. Daarnaast pas ik weer wat oude broeken. Heerlijk !! Nu die buik nog.......
Oh jeetje Oef, wat eng! Raakten jullie niet in paniek? Wat zenuwslopend dat Peet alleen met hem naar de hap ging (jij moest natuurlijk bij R en D blijven). Hoe gaat het nu met hem? Nog een beetje kunnen slapen of werd je steeds wakker van de zorgen?

Falcon: Ik vind de schoentjes wel heel leuk, ook wel mijn smaak, maar sla toch even over. Manu heeft nu 2 paar sneakers en moet daarnaast eigenlijk een paar stevige schoenen erbij hebben. Die schoentjes die je voor M hebt gekocht zijn met zachte zool zeker?

Anders verkoop je ze toch via MP?

Sannie: Haha, wat een vooruitziende blik met dat tijdsverschil. Ik had het dus niet door, dom dom en was in de veronderstelling dat het pas volgend weekend inging. Ben heel de week al in de war, dacht ook al dat het gisteren Halloween was in de straat maar das ook volgende week.

Mette: Jij maar druk met flessen voeren aan dat ventje van je!! Is het ook aan te zien dat ie veel eet (bollie)?

Ben er weer een beetje uit met die voedingen van babies, over een tijdje kom ik vast ook weer hier met mijn vraagjes en zorgjes.

Floddertje: Lekker hoor, zo shoppen!

We zijn vanmorgen op de kinderboerderij geweest. Was leuk! Verder vandaag weinig plannen, beetje relaxen denk ik.
Op verzoek: Nieuwe buikfoto op HM.
vanmorgen heerlijk gezwommen, wel 1,5 uur in het water geweest, want na een uur kwamen vrienden ook zwemmen. daarna nog wat gedronken in het cafetje bij het zwembad dus net pas thuis...

Hoe is het nu met D, nog wel geslapen?? hopelijk laat hij dit niet meer zien...

wat een gedoe met de flessen mette.. helpt het niet als hij wat meer hapjes tussendoor krijgt??

lekker flodder dat pepijn het zo goed doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven