Theehuis

12-08-2009 18:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

Mijn biologische klok zei dat het al later was én Xan was wakker. En als Xan wakker is, wordt iedereen wakker, want dan gaat ie praten enzo

Ik slaap tegenwoordig eigenlijk nooit meer heel lang uit, maar moet zeggen dat dat wel helpt bij in slaap komen. Sinds ik ook in het weekend redelijk op tijd (09.00 uur ofzo) opsta, val ik 's avonds beter in slaap

Het is hier heel stom grijs weer. Bah!
Peas on earth!
Irritant manneke die Xan

Aha, eindelijk de slaapoplossing gevonden, gewoon op 6 uur 's ochtends opstaan

Ik zie blauw en wolken. Het is nog even afwachten wie er wint.
Hier was een heel klein beetje blauw, maar de wolken hebben gewonnen

Okee 6 uur gaat me dan net een beetje tever, dan ga ik gewoon een uurtje later naar bed

Sarah heeft van die geniepige oogjes

(of is het eigenlijk Sara-zonder-h?)
Peas on earth!
Geen idee, met of zonder h, ze is met of zonder irritant

Gelukkig is mijn scherm zo ingesteld dat ik haar niet zie, alleen bij opstarten van Viva heel even snel, maar nu is ze weg
Oh das wel beter. Heeft toch nadelen, zo'n breedbeeldscherm
Peas on earth!

Goedemorgen!

* boert nog beetje creme brulé op *

Ik heb ook heeeeeerlijk gegeten gisteravond.

Geen ijs, dat is dan wel weer jammer, maar ik mocht van Don maar één toetje...

Roti lijkt me echt heel smerig.

En ik vind Sara(h) Kroos wél leuk.

Zo, de recalcitrante zondag is begonnen!
Loretta is De Mol. Punt.
Was 't lekker? Zag het er leuk uit?

Flauw dat je maar één toetje mocht

Roti is lekker!

Wat heb je allemaal gegeten, behalve creme brulee?
Peas on earth!
Ja, het was lekker! Het zag er leuk uit, was goed dat we gereserveerd hadden, want het zat helemaal vol. Wel een beetje rumoerige ruimte, maar goed. Vooraf had ik schwarzwalder ham met gemarineerde zalm en die was echt goddelijk. Hoofdgerecht entrecote met kruidenboter. Lekker wijntje erbij, helemaal goed! Ik zou er een keertje heen gaan als ik jou was.
Loretta is De Mol. Punt.
Klinkt wel goed én lekker! Ik ga het onthouden! Leuk!
Peas on earth!
Jammie, lekker Kess!

Flauwe kerel, maar 1 toetje. Snappen ze ook niks van meeste mannen
Hier was het prachtig weer, lekkere duinwandeling gemaakt. Kind voor tv nu en ik ga zo een doos in elkaar zetten denk ik.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik ben banen aan het zoeken, je inspireert Vish
Oeh vertel het me als je weer op iets leuks stuit! Morgenochtend moet ik er weer 2 uitdoen.
Ik heb je al een link gestuurd
Ik zie het, thanks!!
quote:Vishnu schreef op 25 oktober 2009 @ 15:19:

Hier was het prachtig weer, lekkere duinwandeling gemaakt. Kind voor tv nu en ik ga zo een doos in elkaar zetten denk ik.

Wow, dit zou ik zomaar kunnen hebben geschreven. Hier is, omdat we nu ineens nog maar 3 weken hebben, het inpakken ook begonnen en we hebben ook een duinwandeling gemaakt. Was erg lekker. Het was zonnig en volgens barometer 16 graden, alleen heel winderig. Chica heeft de hele weg gerend en we speelden samen verstoppertje en tikkertje terwijl Ier achter de wagen liep met zijn jas eroverheen, want wind. En heel mooi plekje ontdekt, een geheim paadje naar een heuvel met een bankje vanaf waar je de zee kunt zien en de dorpen in de buurt. Op het bankje staat: even zitten, zee in zicht, uit een gedicht. Dat rijmt. Vonden Chica en ik erg leuk en ze herkende de letters uit haar naam

Oja, ik zou bijna iets voor jullie heel belangrijks vergeten: antwoord in putje, maareh, of t erg bevredigend is vrees ik

Vish, veel werk dat inpakken he? Krijg je er hulp bij? hier een vriendin van Ier die heeft aangeboden te helpen met het inpakken. En mijn broer en paar vrienden van Ier gaan helpen met het echt verhuizen.

Nu even verder lezen.

Oja, Kess, etentje klonk erg leuk en lekker ook. Geweldige naam heeft dat restaurant ook

Hier alleen gitaargespeel als Ier wakker is. Praten doet hij pas later op de dag Vanmorgen heeft ie om 6 uur Mier meegenomen naar huiskamer en er mee getut en heb ik uitgeslapen tot 8 uur. Dat is gewoon uitslapen tegenwoordig
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Oja, Chica zit niet voor de TV, maar tekent. Maar ze piept al over dvd's dus geen idee hoe lang dat nog duurt
Ik ben echt een muts maar ik durf toch niet in te gaan pakken. Ik wacht wel tot morgen want ben zo bang dat het dan ineens niet doorgaat ofzo.

Weer was echt fijn he, wij hadden de jassen helemaal open, zonnetje was heerlijk.

Inpakken doe ik lekker zelf, heb er natuurlijk ook alle tijd voor! En heb de afgelopen maanden heel veel opgeruimd en weggegooid dus weet precies wat/waar etc. Voor het schoonmaken/klussen en echte verhuizen heb ik wel hulp gelukkig!!
Oh fijn! Ja, inpakken dan makkelijk inderdaad. Ik heb ook verlof dus ook alle tijd. Alleen wel lekker als zij een dag komt helpen, want met Mier toch minder tijd dan als ik alleen thuis zou zijn.

Ja, hier jassen uit en open. Echt lekker. En zo mooi nu alles helemaal geel goud en bruin is.

En snap hele goed dat je nog even wacht, grappig dat jinxgevoel en goed excuus om nog even te genieten van je weekend
Nieuwe foto's op Hyves, Vish
Wat is het een heerlijk mannetje Inad. Echt een knappe vent hoor! (Doet me beetje aan Nemo als baby denken, vandaar waarschijnlijk )
Ohhh Mier is lief en knap

En antwoord is inderdaad teleurstellend. Tssk
Peas on earth!
Ja accepteren we dat antwoord Erwt?
Heb je nog nooit roti gegeten Kess? Dan komen jullie maar met z'n allen in mijn nieuwe huis roti eten en dan kun je het in de voortuin weer uitkotsen als je het niet lekker vindt.
Lekker toch, cakebeslag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven