Minnaar deel 4

07-10-2009 15:08 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.

--------------------------------------------------------------------------------

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?

-----------------------------------------------------------------------------

Het oude minnaartopic vinden jullie hier!

minnaar deel3
@ Toy; door zulke situaties ga je je denk ik realiseren wat echt de moeite van het 'drukmaken' waard is. Mijn mams is recentelijk gediagnosticeerd met kanker, om vervolgens na iedere operatie of scan weer slecht nieuws te krijgen. Op sommige momenten kan ik me dan ook niet druk maken om zaken die voorheen wel van belang leken. Het lijkt dan allemaal erg triviaal..

Daarentegen: iemand zei laatst tegen me dat juist het 'voelen' op zo'n moment ook helend kan werken. Wanneer je veel verdriet hebt ben je veel aan het nadenken, je zit veel 'in je hoofd' zeg maar. De genegenheid, het perspectief (van de te komen date) en de seks zelf kunnen er ook (al is het maar voor even) voor zorgen dat je echt 'in je lijf' zit en uit je hoofd. (klinkt te filosofisch? excuseer!)

Ik merk zelf dat het gebrek aan perspectief dat je hebt wanneer je verdriet hebt, soms een hang naar persectief op andere gebieden kan veroorzaken.

Bijvoorbeeld het perspectief binnen je werk, maar ook naar een date dus...

Pff... verstandige praat zo op de vroege middag
Toy neem je tijd, sterkte!
Lieve Toy, fijn dat je laat weten hoe het met je gaat.

Wat heerlijk dat je zo'n steun hebt aan je vriend.

Kan me voorstellen dat je even rust wilt nu. Neem de tijd om alles te verwerken ....

@avonduurtje, balen joh.

@mikka, ook voor jou, heel erg jammer. Van drie (!) dagen naar helemaal nada?

@jasmijn, haha op je handen zitten ...

Ik had gisteren een gezellig feest. Heerlijk ff geen sv of sc in beeld maar gewoon met man een veel lieve vrienden.

Sc heeft gisteren overigens nog wel een aantal keer gemaild.

Heeft het ook moeilijk, loslaten.
@bkstr, heb je dat allemaal bedacht terwijl je in het sop zat?

Mooi geschreven hoor, top!
@ Toy, veel sterkte!

@Bkstr, erg mooie post, je weet het erg goed te verwoorden.

@Ninah, volgens mij is sc nog lang niet klaar met je
thnx Goed verwoorden komt omdat ik juist iemand ben die teveel 'in het hoofd' zit.. Ik kan praten als brugman, verbaal ben ik erg sterk, maar de valkuil is dan ook meteen dat ik teveel in het hoofd blijf en dus niet goed meer ga voelen. Ervaringsdeskundige, helaas.

@ ninah: ben het sop nog niet in geweest... Veel te druk met het forum
ga nu toch maar s in bad. Thnx Ninah, 4 reminding me Tot strakjes!
Klopt ook wel bkstr, van dat 'voelen'

Maar wel een beetje nuchter blijven toch? Relativeren is niet zo moeilijk. Misschien ben ik er beter in geworden, ben niet alleen nu mijn zus verloren maar ook al eerder mijn broertje. Je veranderd er wel door.

Erg lief van jullie allemaal om mij zo offtopic te steunen
@Ninah, bij jou gaat niet alles zoals het moet/je wilde?

Kop op meissie, meer mannen dan lantaarnpalen!

En blijf je altijd in de liefde van je man en vrienden wentelen!

Avontuurtjes (hoe spannend ook) kunnen daar niet tegenop.
Ben even heel verdrietig... Heb net een lang gesprek gehad met sv en hij gaat het weer heel voorzichtig proberen met zijn ex vriendin. Wist wel dat hij nog veel om haar gaf en dat dit kon gebeuren , maar toch even erg moeilijk.

Hij had het er zelf ook moeilijk mee om mij verdriet te doen , want dat wil hij beslist niet.

En we hebben steeds gezegd als hij weer een relatie zou hebben dat het tussen ons zou stoppen. Maar als dat momnet er dan is ...

Ik ben ook wel blij hoor voor hem en zijn ex , want ze hebben het beide niet makkelijk gehad. En misschien dat ik me nu ook weer volledig op mijn gezin kan richten .

Het blijft gewoon even erg KLOTE!!!
Toy wat ben je toch een lieverd.

Zo veel verdriet en toch zo betrokken bij ons ......

Ik heb zelf ook veel mensen die me na staan verloren (mijn vader, mijn stiefvader, een naaste collega en nog meer). Ik herken het en leef me je mee.

Ontopic; balen Jasmijn, heel erg moeilijk, ik herken je gevoel.

Heb je hem telefonisch gesproken? Na je sms aan hem?

Goedzo bkstr, lekker badderen. Miss komen er nog wel leuke lekkere plannetjes voor sc oppoppen in de bubbels

@marjo, hij kan mij niet loslaten maar wel in de zin van een seksrelatie. Dat gevoel heb ik. En ik vind het wel prettig, we hebben per slot nogal wat gedeeld he?
Knuffel voor jou Jasmijn.

En wat jij schrijft Bkstr, is zo herkenbaar voor mij! Ik ben ook iemand die overal over nadenkt, veel te veel maalt etc etc. Ik ben ook van plan om meer te gaan voelen, en dan letterlijk.

@ Toy wat jij schrijft klopt ook. Als je dat soort dingen meemaakt vraag je je wel eens af waar mensen zich druk om kunnen maken. Op een dag maakte ik me ook weer druk om kleine dingen en wist ik dat het weer beter met me ging.Je leert er inderdaad beter van relativeren.( en nee, ik heb het niet over mijn ex-sv)
Wil de spreuk van mijn scheurkalender met jullie delen.

Het huidige moment is het kostbaarste geschenk dat we hebben.

Thick Nhat Hanh

*verander motto*
Mooi motto schaap maar of dat echt zo is?
Ja dat is echt zo

Je hebt alleen het nu...

gister is geweest en morgen tsja das morgen
Eens met schaap. Het leven vind vandaag plaats.
inderdaad een mooi motto: probeer hier vaker wat mee te doen.

Het badderen heeft me opgefrist: heerlijk een uur in de warmte van het water gewenteld (veel w's in deze zin ). Grappig was dat SC (to be, or not to be) me laatst wees op de tekst van een nummer dat wel op ons sloeg. Daarna is het al 3x voorgekomen dat wanneer ik in bad ging, dat nr op de radio was. Toeval bestaat niet (of ik ga gewoon te vaak in bad)...

Toy, zettumopmeid! zoveel ellende wens je niemand toe. Maar misschien maakt het je ook sterker als persoon? Zo voelt dat nu vast nog niet, maar ik ben ervan overtuigd dat je bent wie je bent door wat je meemaakt in je leven. What doesn't kill you makes you stronger, eventually....
ik lees beetje mee,geen tijd om te te rageren op alles.

toytje! dikke knuffel voor jouw.

wat zal jij je verdrietig voelen.

fijn dat je zo'n lieve vriend aan je zijde heb.
Tja Ninah, en toch, elke keer is weer anders. De vader van mijn oudste, mijn eerste liefde (die nog van de grond aan het komen was) na mijn scheiding, sloeg me ook even overhoop. (beide verongelukt) Nu merk ik weer dat zo dichtbij, zo close (was erg close met broertje en zus) er echt iets in jezelf veranderd.

@Stew, precies zoals je zegt denk ik ja (alleen heb ik dat nu natuurlijk nog niet) Als je je weer druk gaat maken om kleine dingen. Ik zal me proberen te gaan beseffen wanneer dat is!

@Schaap, zou best kunnen, ik denk er even over na.

@bkstr, klopt, het maakt je sterker, weet ik al uit ervaring en voel het nu ook al. Alleen is de prijs veel te hoog, daar moet ik dan maar niet over na gaan denken.

@Angel, is zo ja... gelukkig heb ik de juiste mensen om me heen.

Als jullie me straks weer missen, ik ben er een weekje weg van.
Zware (kostbare) kost op het minnaar topic hier, vind dat toch ook wel bijzonder. Zal even de traditie in ere houden, vannacht sex gehad, dat dan weer wel
@toytje;fijn dat je idd de juiste mensen om je heen heb dat heb je nodig in deze moeilijke periode.

ook fijn om te lezen dat je toch ook nog een beetje geniet.

hoop dat je ook geniet van je weekje weg,energie op doen.
Toy: de prijs is VEEEEL te hoog, daar heb je helemaal gelijk in. Niets zo close en sterk als een familieband inderdaad. Het is dan ook niet verwonderlijk dat je voelt dat er iets in jezelf, in je ;zijn' verandert. Dat is ook weer iets goeds, ook al voelt dat nu totaal niet zo. Deze mensen hebben veel voor je betekend in jouw leven, hoe lang of kort dat ook geweest is. Ze zitten dus ook in jou verankerd, je neemt ze altijd mee, ook al zijn ze er niet meer.

Heel veel sterkte meid! Hoop dat je wat kunt ontspannen en tot jezelf komen in je weekje weg!
hoe krijg je die icoontjes nu bij je tekst dat luk mij nog steeds niet?
@ angel: ipv meteen je bericht te versturen, kun je ook klikken op 'bekijk bericht'. Dan zie je in de vakjes boven je tekstvak ook een smiley staan. Als je daarop klikt, zie je de icoontjes met daaronder de benodigde tekens om het icoontje te plaatsen. Zodra je al een paar keer de icoontjes gebruikt hebt, weet je er wat uit je hoofd en hoef je ze niet meer via 'bekijk bericht' te doen, maar kun je gewoon de tekens typen Succes; merken vanzelf of t je lukt
@bkstr;ik ga is op onderzoek uit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven