3000+ deel4
zondag 25 oktober 2009 om 01:20
De grap van Floor en Mamalief om een heel topic vol te kletsen, is een serieuze belanghebbende zaak geworden.
We gaan gewoon door en het nieuwe doel is 30.000.
We zijn met een min of meer bekend groepje,maar het is hier een open groep, iedereen is welkom, we waaien allemaal binnen en weer uit.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoe sneller bij de eindstreep!
De regels zijn:
Off topic bestaat niet.
Door elkaar heen kletsen is standaard.
ATV aanvragen bij de permissie secretaresse.
Wat ATV is bepaald iedereen zelf.
Willem is one off the girls.
De plaspauzes zijn afgeschaft! (je gaat gewoon ff snel stiekem, doorlullen is het motto namelijk )
Persoonlijke posts niet quoten van elkaar, dan is er de mogelijkheid om privé info te delen en daarna te editen indien nodig voor poster.
Veel plezier!
We gaan gewoon door en het nieuwe doel is 30.000.
We zijn met een min of meer bekend groepje,maar het is hier een open groep, iedereen is welkom, we waaien allemaal binnen en weer uit.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoe sneller bij de eindstreep!
De regels zijn:
Off topic bestaat niet.
Door elkaar heen kletsen is standaard.
ATV aanvragen bij de permissie secretaresse.
Wat ATV is bepaald iedereen zelf.
Willem is one off the girls.
De plaspauzes zijn afgeschaft! (je gaat gewoon ff snel stiekem, doorlullen is het motto namelijk )
Persoonlijke posts niet quoten van elkaar, dan is er de mogelijkheid om privé info te delen en daarna te editen indien nodig voor poster.
Veel plezier!
anoniem_15814 wijzigde dit bericht op 27-10-2009 09:07
Reden: Er is veel gedeeld dat soms privé moet blijven. En Floor, je naam moest er nog in.
Reden: Er is veel gedeeld dat soms privé moet blijven. En Floor, je naam moest er nog in.
% gewijzigd
zondag 25 oktober 2009 om 18:21
quote:chocolover schreef op 25 oktober 2009 @ 18:18:
Haha Bub, die foto van die man met die enge slangetjes (dat zag ik niet op de Iphone) ging ik toch ff kwijlen.. Maar nu ik hem zo zie met slangetjes denk ik nah..
Maar geen mooi mannen plakken anders ga ik ook scheiden voor ik getrouwd ben..
Ooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhh zit dat zo.
Nou in dat geval ga ik lekker voor je op zoek want scheiden is hot hier en jij wordt dan een unicum met de scheiding voor het huwelijk.
Prepare for some nice men!!
Haha Bub, die foto van die man met die enge slangetjes (dat zag ik niet op de Iphone) ging ik toch ff kwijlen.. Maar nu ik hem zo zie met slangetjes denk ik nah..
Maar geen mooi mannen plakken anders ga ik ook scheiden voor ik getrouwd ben..
Ooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhh zit dat zo.
Nou in dat geval ga ik lekker voor je op zoek want scheiden is hot hier en jij wordt dan een unicum met de scheiding voor het huwelijk.
Prepare for some nice men!!
zondag 25 oktober 2009 om 18:24
quote:appeltjesgroen25 schreef op 25 oktober 2009 @ 18:20:
[...]
Ik? snap m nie...
En, wat is de buit van vanmiddag? Voor alles kunnen slagen?
Voor mr Bianco.... een gaaf zwart dik vest.
Voor zoon.. 3 spijkerbroeken, 3 shirts, een groenig vest en een grijs/zwart vest en een grijze joggingbroek.
Voor me, myself and I: een zachtroze trui met v-hals, een creme-kleurige trui met v-hals, een antraciet trui met kol (en lange mouwen!), een atraciet hempie met kant aan de bovenkant, en een heeeerlijk pyama! (die ik alleen aan mag van Bianco als ik niet in bed lig!)
Bij de Etos: Veet creme, scheermesjes, haarverf, mascara, oorwatjes en lippenstift
Errug duur geslaagd dus!
[...]
Ik? snap m nie...
En, wat is de buit van vanmiddag? Voor alles kunnen slagen?
Voor zoon.. 3 spijkerbroeken, 3 shirts, een groenig vest en een grijs/zwart vest en een grijze joggingbroek.
Voor me, myself and I: een zachtroze trui met v-hals, een creme-kleurige trui met v-hals, een antraciet trui met kol (en lange mouwen!), een atraciet hempie met kant aan de bovenkant, en een heeeerlijk pyama! (die ik alleen aan mag van Bianco als ik niet in bed lig!)
Bij de Etos: Veet creme, scheermesjes, haarverf, mascara, oorwatjes en lippenstift
Errug duur geslaagd dus!
zondag 25 oktober 2009 om 18:28
quote:floor72 schreef op 25 oktober 2009 @ 18:24:
@Bianc...
Er was ook nog een Miss zwanger op Horror!
Ja ik las het
weet je dat ik sinds nu net dus pas begrijp dat Horror hetzelfde is als Kinder
maar oke... dat zal jullie niet verbazen, het is inmiddels welbekend dat ik heeel soms een heel klein beetje traag van begrip ben.. eventueel.
@Bianc...
Er was ook nog een Miss zwanger op Horror!
Ja ik las het
weet je dat ik sinds nu net dus pas begrijp dat Horror hetzelfde is als Kinder
maar oke... dat zal jullie niet verbazen, het is inmiddels welbekend dat ik heeel soms een heel klein beetje traag van begrip ben.. eventueel.
zondag 25 oktober 2009 om 18:30
quote:Bianca40 schreef op 25 oktober 2009 @ 18:24:
[...]
Voor me, myself and I: een zachtroze trui met v-hals, een creme-kleurige trui met v-hals, een antraciet trui met kol (en lange mouwen!), een atraciet hempie met kant aan de bovenkant, en een heeeerlijk pyama! (die ik alleen aan mag van Bianco als ik niet in bed lig!)Bij de Etos: Veet creme, scheermesjes, haarverf, mascara, oorwatjes en lippenstift
Errug duur geslaagd dus!Klinkt goed Bi (en oh mijn excuses aan Sprank, het was dus Alixs die wilde koppelen!)
[...]
Voor me, myself and I: een zachtroze trui met v-hals, een creme-kleurige trui met v-hals, een antraciet trui met kol (en lange mouwen!), een atraciet hempie met kant aan de bovenkant, en een heeeerlijk pyama! (die ik alleen aan mag van Bianco als ik niet in bed lig!)Bij de Etos: Veet creme, scheermesjes, haarverf, mascara, oorwatjes en lippenstift
Errug duur geslaagd dus!Klinkt goed Bi (en oh mijn excuses aan Sprank, het was dus Alixs die wilde koppelen!)