Magriet Winter Fair

25-10-2009 18:57 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien niet zo heel erg gepast maar ben benieuwd of iemand hier wel is geweest? Ik wil een dagje cadeau doen aan m'n mams.. Graag jullie ervaringen!
Ja hoor, ik ben een paar keer geweest.

Als ze houdt van een kruising tussen de huishoudbeurs en een kerstmarkt, dan zal ze het hartstikke leuk vinden.

Nooit geweest. Sorry! Misschien moet je het ff bij Margriet vragen?
Ben een paar keer geweest, ook met mijn moeder. Zij vond het geweldig, mijn ding is het niet bepaald. Het is inderdaad een soort huishoudbeurs en het trekt nogal een specifiek publiek, dat was mijn indruk althans. Het is meestal stervensdruk, in de hallen is het smoorheet en het kost nogal wat moeite om daadwerkelijk iets te doen of te zien omdat het zo zwart ziet van de vrouwen.
Tis trouwens wel een bekentenis zeg....schrik van mezelf
Ik ben er vorig jaar geweest met mijn moeder. En ja hoor, best leuk. Zoals kip zegt, een kruising tussen de huishoudbeurs en een kerstmarkt.

En Bloemetje, moeders vinden het vaak al enorm leuk om een dagje uit te gaan met hun dochter, dus dit vind ze ook vast heel leuk. Gewoon doen.
Kip
Bedankt voor jullie reacties!

We gaan wss op een dinsdag dus hopelijk is het dan minder druk als in het weekend.

Ik ga denk maar is kaartjes bestellen..
WTF! Kihip!
Goed dat je dinsdag gaat . Ik ga zaterdag en hoop dat veel mensen het dan te druk vinden. Lekker rustig dan. Ik ga met schoonmams, ik hou wel van die kneuterigheid.
Ik ben bij een van de eerste keren geweest en toen werd het nog gehouden op een of ander landgoed nabij Utrecht. Nu is het in de Jaarbeurs en volgens mij is daar de hele ambiance ver te zoeken. Ik zou even wachten en dan naar een leuke Kerstmarkt gaan.
Ik ben er een paar jaar geleden geweest, inderdaad in de jaarbeurs. Was erg leuk hoor. Maar ik moet erbij zeggen dat ik daarvoor al jaren niet meer op de huishoudbeurs geweest was.

Veel make-overs (vinger opsteken), verzorgingsstands en kleding, modeshow, haarspul en pruiken. Ook veel eet-stands. Weinig huishoudspul (gelukkig, want dat kom ik thuis al genoeg tegen).

Gewoon doen hoor. En ik vond de drukte erg meevallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven