Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waren jullie vanmorgen ook allemaal zo vroeg wakker? Hier 06.15 uur
Stressed is just desserts spelled backwards
hier was Juul 7 uur wakker, maar ik kwart over 6

maare wie is Zoebie dan?
Had ik op 7:31 al geschreven. Neem even een kopje koffie Bam
Ik zal op haar stemmen Mal. Als jij zegt dat ze het verdient dan stem ik op haar.

Haha Bam, ik had inderdaad de Nederlandse site geplöakt. Het lijkt mij een uitkomst voor onderweg ja!

Zo, ik ga oudste naar de kita brengen en dan werken. Doei!
quote:Maleficent schreef op 26 oktober 2009 @ 07:47:

Had ik op 7:31 al geschreven. Neem even een kopje koffie Bam

die heb ik al voor mijn neus staan

Sorry, had er even over heen gelezen
Lijkt mij ook heel leuk, wij zijn ook geregeld onderweg, en iets nieuws voor in de auto is wel leuk. Had het nog nooit eerder gezien!
Ik vind het zo lastig om weer kado's te verzinnen voor Jonathan. Hij blijft zo lang op hetzelfde werk-denk niveau.
Dat lijkt me ook lastig Mal. vindt hij gereedschap niet leuk? Boormachine enzo?
Heeft hij al. Hij vindt duplo leuk, maar daar hebben we ook al 4 boxen van staan. Misschien dat ik de trein wat ga uitbreiden ofzo...
hmm Winkeltje, keukentje?
Dat keukentje van Ikea is op zich wel leuk misschien voor zijn verjaardag. Dan kan ik de pannetjes en andere accessoires vragen aan familie.
Keukentje van Ikea is super, Mal (hebben helaas al een andere maar misschien gaat die nog kapot ofzo )!

Weet het voor Mare ook nog niet zo goed voor Sint en de verjaardag. Zit ook best wel dicht op elkaar natuurlijk.

Cake aan het bakken maar kom helverwege tot de ontdekking dat we geen eieren hebben. Zo maar even bij buren aanbellen. Iemand nog spannende plannen voor vandaag? Prutweer....
Goeiemorgen!

Hier was het vanmorgen 6.30. Best netjes dus. Mini heeft gisteravond 2 uur lang hartverscheurend gehuild: oorontsteking. Hem een dosis sinaspril gegeven en op bed gelegd. Na 3 kwartier weer wakker, weer hartverscheurend huilen. Na een half uur HA post gebeld (ik hoopte eigenlijk dat ze het door konden prikken, maar dat kan niet) nog een dosis gegeven en toen heeft hij de hele nacht geslapen. Vanmorgen zat z'n oor vol rommel, dus gelukkig is hij doorgebroken.

Mal, keukentje van Ikea is erg leuk! Volgens mij verkopen ze daar ook allerlei accesoires er voor. Maxi en Mini hebben een hele berg van die plastic meuk, vind ik zelf niet zo leuk.

Ik zal zo op Zoebie stemmen.

Jin, dat ziet er leuk uit! Doet Oudste dat ook echt al? Ik vind het er nog best moeilijk uitzien als ik het zo zie.

Compu, doe de nieuwe link ook eens op de groep? Gaan jullie dat andere huis nu ook niet meer bezichtigen?
Amaal dat hotel waar CD zat ben ik vorig jaar langsgereden en dat is echt te erg voor woorden, dus dat gaat 'm ook niet worden

Eurorelais, dat is wel een ok organisatie dacht ik inderdaad.

Wil inderdaad ook graag die kant op, vond L zo schattig vorig jaar op z'n skietjes. Denk dat Ceetje dat echt geweldig zou vinden ook. Oostenrijk vind ik dit jaar nog een beetje te onhandig.

voor L met zonder luier

Jin, ik dacht dit keer niet door

Grote dame is op school, kleine dame ligt voor de verandering eens lekker te slapen.

Ik ben zoooo benieuwd hoe Oudste op het stoplicht gaat reageren. Die gaat vast stuiteren

Dat legspel is leuk!!!! Ken het nog van vroeger.

Ik heb helemaal niks in de auto qua speelgoed (ja DVD ), dus da's wel goed idee om zoiets aan de Sint te vragen.

Hel, jij ook trek in cakebeslag? Heb ik gisteravond namelijk gegeten
Beterschap voor Mini Mamax, klinkt niet fijn!

Mal, stofzuigertje? Bezempje en stoffer en blik enzo?
Moge.

Hier was het 10 voor 7 maar ik heb B maar laten kletsen. L werd om 10 voor half 8 wakker, dus netjes.

Arme kinderen: B had gisteren de tafel dus ondergespuugd, kom ik vanmorgen op L's kamer: heeft hij in bed en op de grond gespuugd. Hij had het zelf met een handdoek opgeruimd, schattig.

Daarna B nog een enorme diarree luier. Ik heb mijn portie wel gehad....

Nu lopen ze vrolijk en fris rond.

Ja, ik reed ook langs dat hotel Star (wij zaten er precies naast) en het leek mij niet zo. Maar zij vond het heel leuk.

Je hebt ook Centerparks maar die is duur en je mag er niet met auto op. Zit je net met 2 pukkies helemaal aan het einde van het park... dat doen we dus niet. Ik zal even kijken vandaag of ik ons huisje kan vinden voor je.

Oh L wil het juichende poppetje voor hem van jou omdat ie geen luier meer heeft zien
Toch jammer dat ik nu geen auto heb, anders had je vanmiddag visite gekregen Hel!

O ja, nog even voor L.!

Star, gaat al weer beter hoor met Mini, is nu weer helemaal het mannetje nu de druk weg is. En hier ook alleen een DVD in de auto als speelgoed. Tenminste, voor de langere ritten. Anders nemen ze een autootje mee ofzo.
Bleeeegh Amaal, heerlijk zo twee van die vloeibare kinderen.

Ik vind Centerparcs echt zwaar overschat voor die prijzen, daar doe ik niet aan mee. Ook niet handig inderdaad als je er niet met de auto op mag.

is ook een leuk poppetje

Komt nog wel viezigheid uit oor zeker Mamax? Nou ja, als ie maar niet meer beroerd is.
voor de spuug en diarree en het zere oor (en de mama's die het mogen opruimen)! Wat zielig Mamax, zo hartverscheurend huilen van de pijn. Heeft hij nu nog last?

En denk hier nog een juichsmiley voor L-zonder-luier!

Ooo, ik zit ook zonder auto Mamax, anders was ik naar jou toe gereden! Regende vanochtend zo hard dat ik in een opwelling van naastenliefde vriend de auto heb meegegeven naar werk. Nu ik eenmaal wakker ben vind ik het niet zo'n goed idee meer.

Nog wel wat overgehouden voor de cake Star? Dit was kantenklaar kruidcakebeslag (van de bioboerderij, dat dan weer wel), Mare vond het eruit zien als poep dus we hebben nog niet geproefd. Staat nu in de oven. Benieuwd hoe het in gebakken toestand smaakt. Ruikt iig goed.
Naastenliefde

Cake is vrij klein

Ben benieuwd of Mare wel gestolde poep wil straks.
Gekke kinders hebben wij. Mini zei dat laatst over de chocoladetaart.

Er komt nog wel vieze prut uit z'n oor ja. Maar de pijn is weg!
Zwaar overschat, naastenliefde.

Kleine cake, haha! Wat voor smaak?

Gestolde poep, ieeeeuwks... Gaan 'm straks met de fiets of de bus naar vriend op z'n werk brengen (en nemen dan de auto mee).
Da's wel slim, cake voor auto ruilen. Zou de mijne ook wel intrappen. Liefde gaat door de maag enzo

Speaking of which, wat zal ik nu weer eens gaan koken? Bleeegh.
Dan is het ook metene zo goed als over, toch Mamax? Naar, oorontsteking. Kan zo zeer doen.

Jij vond het zeker niet erg dat hij geen chocoladetaart wilde?
Ik ga vanavond aan de risotto (experiment, met dank aan Suus), maar dat is niet jouw ding he? Gisteren had ik groene curry van kipfilet, paprika en broccoli, met rijst. Effe denken, zaterdag pasta met tonijnsaus (zak van bertoli, met tonijn uit blik, gefruit uitje en zwarte olijven) en broccoli (was in de aanbieding ). Vrijdag aardappelen met gehaktballen en rode kool. Mmm, niet erg insprirerend geloof ik.

Frittata met pasta en garnalen, met een lekkere salade?

Ah, de cake is klaar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven