Good Luck
maandag 26 oktober 2009 om 11:27
quote:Star schreef op 26 oktober 2009 @ 11:25:
[...]
Ik heb, voor ik op huidige verkoopplek terecht kwam, eerst een paar weken op de inkoop gezeten. Zo niet mijn ding Ik liep toen stage bij Karstadt. Moesten we de nieuwe golfcollectie samenstellen. Beetje golftassen uitzoeken, beetje golfen om clubs te testen, niet heel naar.
[...]
Ik heb, voor ik op huidige verkoopplek terecht kwam, eerst een paar weken op de inkoop gezeten. Zo niet mijn ding Ik liep toen stage bij Karstadt. Moesten we de nieuwe golfcollectie samenstellen. Beetje golftassen uitzoeken, beetje golfen om clubs te testen, niet heel naar.
maandag 26 oktober 2009 om 11:41
Ik heb de klinisch geneticus nog eens gesproken, ik zat weer heel erg in de twijfelmodus (ik weet niet of jullie door hadden dat ik wat chagrijnig of stiller was, want ik sliep er weer heel slecht door en weer malen etc), maar ze kon me gelukkig wel aardig geruststellen dat we volgens mij de goede weg wel zijn ingeslagen. Risico's heb je toch altijd wel, of je nou gezond bent, of niet... De kans dat het goed gaat is gelukkig altijd nog veel groter dan de kans dat het fout gaat.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 26 oktober 2009 om 11:59
ohh veels te druk, heb geen steen gezien, liep alleen maar over koppen
Verder was het heel erg leuk, maar ik vind het echt heul erg klein en heb het voor een paar jaar wel weer gezien of moet zijn dat ik gratis kaartjes krijg
Vind het overigens ook geen 25,- entree waard, was dan ook blij dat ik voor Juul een gratis kaartje had en voor ons kortingskaarten.
Verder was het heel erg leuk, maar ik vind het echt heul erg klein en heb het voor een paar jaar wel weer gezien of moet zijn dat ik gratis kaartjes krijg
Vind het overigens ook geen 25,- entree waard, was dan ook blij dat ik voor Juul een gratis kaartje had en voor ons kortingskaarten.
maandag 26 oktober 2009 om 12:13
Ja hoor, ik ga even naar yoga met de guppies, kom ik terug: moet ik 4 blz lezen! En dat op de maandagochtend. Tsss. Werken jullie! Onee, dat is juist het probleem.
Ik zie wel heeeele lekkere dingen langskomen, ik krijg er honger van! Hier ook een inspiratieloos iemand. Ik denk pasta spinazie. Jammer dat de kinderen dan weer eens niet gaan eten...
Even wat smiley's voor L, die vindt ze geweldig
Ik zie wel heeeele lekkere dingen langskomen, ik krijg er honger van! Hier ook een inspiratieloos iemand. Ik denk pasta spinazie. Jammer dat de kinderen dan weer eens niet gaan eten...
Even wat smiley's voor L, die vindt ze geweldig
maandag 26 oktober 2009 om 12:41