Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 26 oktober 2009 @ 11:25:

[...]

Ik heb, voor ik op huidige verkoopplek terecht kwam, eerst een paar weken op de inkoop gezeten. Zo niet mijn ding Ik liep toen stage bij Karstadt. Moesten we de nieuwe golfcollectie samenstellen. Beetje golftassen uitzoeken, beetje golfen om clubs te testen, niet heel naar.
Daarom. En heb open sollicitatie naar communicatie & marketing afdeling gestuurd, dus zit ook nog eens in ander kantoorpand dan Starman.

Ja dat is wel leuk ja, maar levertijden bewaken enzo, neuh.
quote:mamax schreef op 26 oktober 2009 @ 11:27:

[...]

Beetje golftassen uitzoeken, beetje golfen om clubs te testen, niet heel naar.Vervelend werk zeg
Stressed is just desserts spelled backwards
De recessie is over als ik de kranten mag geloven, dus dan gaat de arbeidsmarkt ook weer aantrekken, lijkt me!
Deze lijkt er een beetje op Mal:

recept

Ik ben ook meer van de verkoop hoor. Los liever problemen op als dat ik ze aan moet kaarten.
Ik wil niet naar de winkel. Gaat 'm dus niet worden die spinazie. Jammer.
Ik heb de klinisch geneticus nog eens gesproken, ik zat weer heel erg in de twijfelmodus (ik weet niet of jullie door hadden dat ik wat chagrijnig of stiller was, want ik sliep er weer heel slecht door en weer malen etc), maar ze kon me gelukkig wel aardig geruststellen dat we volgens mij de goede weg wel zijn ingeslagen. Risico's heb je toch altijd wel, of je nou gezond bent, of niet... De kans dat het goed gaat is gelukkig altijd nog veel groter dan de kans dat het fout gaat.
Ik ben liever van niet werken
Goed zo Mal
quote:bambino schreef op 26 oktober 2009 @ 11:55:

Ik ben liever van niet werken \vertel nou eerst maar eens hoe het bij de dolfies was.
Malletje toch, kleine piekeraar. (dikke knuf voor jou).

Fijn dat ze je kon geruststellen.
Suus, heb even een oud topic van jou op Hyves geupt met een vraag.
ohh veels te druk, heb geen steen gezien, liep alleen maar over koppen

Verder was het heel erg leuk, maar ik vind het echt heul erg klein en heb het voor een paar jaar wel weer gezien of moet zijn dat ik gratis kaartjes krijg

Vind het overigens ook geen 25,- entree waard, was dan ook blij dat ik voor Juul een gratis kaartje had en voor ons kortingskaarten.
Echt? Grappig, we zijn het niet eens

Maar hoe vond Juul het?
Ja hoor, ik ga even naar yoga met de guppies, kom ik terug: moet ik 4 blz lezen! En dat op de maandagochtend. Tsss. Werken jullie! Onee, dat is juist het probleem.

Ik zie wel heeeele lekkere dingen langskomen, ik krijg er honger van! Hier ook een inspiratieloos iemand. Ik denk pasta spinazie. Jammer dat de kinderen dan weer eens niet gaan eten...

Even wat smiley's voor L, die vindt ze geweldig

Pffff is ook om gek van te worden Amaal, dat ze allebei niet eten. Sta je dan met je goede gedrag.
Amalia, Jonathan eet ook niet mee van de stamppot hoor. Alleen het vlees. Voor de rest wil hij niks. Het enige wanneer hij groenten eet is als we campingmacaroni eten.
Zolang ze hun zuivel, brood en fruit maar eten schijnt het ok te zijn.
quote:Star schreef op 26 oktober 2009 @ 12:04:

Echt? Grappig, we zijn het niet eens

Maar hoe vond Juul het?

Hahaha

Juul vond het super & ik ook maar ga dan voor dat geld toch liever naar de efteling.

De shows zijn geweldig van het Dolfinarium
Kinderen op Yoga? wat moet ik me daar dan weer bij voorstellen?
quote:bambino schreef op 26 oktober 2009 @ 12:44:

Kinderen op Yoga? wat moet ik me daar dan weer bij voorstellen? Droogkloot.
Amalia, hoe was yoga?

Mal, ik hoop zo dat 2010 jouw jaar wordt!
Hup en nog een solli de deur uit
Waar gaat die heen?
Ik bedoel dus wat voor soort functie? (voor ik weer zo'n antwoord krijg als vanmorgen...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven