Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nee idd, risotto bah bah

Die groene curry daarentegen wel een optie. Heb nog een potje staan geloof ik.
Iemand nog leuke vacaturesites? Heb nog steeds niks van mijn werk gehoord op mijn brief met verzoek om ouderschapsverlof. Brief was van 24 september. Ben er klaar mee.
Lekker risotto! Ik had hem met courgette en een uitje en parmezaanse kaas. Erbij Parma-kip.

Voor vanavond broccoli liggen, maar nog geen idee wat ik er mee ga doen. Hoe had jij dat met die pasta en Bertollisaus gedaan Hel?
Heb je uberhaupt al iets gehoord van je werk na de geboorte van Eetje? Raar dat ze niks laten weten op je brief. Wat voor soort baan zoek je?
Iets leuks

Ze wilden langskomen maar NA werktijd. Komt mij niet uit, want druk met eten enzo, logisch. Normaal gaan ze wel onder werktijd maar bij mij kan dat schijnbaar niet. Heb een beetje genoeg van het Star-bashen daar.

Broccoli gewoon met een kaassausje
quote:Star schreef op 26 oktober 2009 @ 10:42:

Iets leuks

Ik was al bang dat er zoiets zou komen. Misschien dat www.ikzoekeenleukebaan.nl bestaat?

Ze wilden langskomen maar NA werktijd. Komt mij niet uit, want druk met eten enzo, logisch. Normaal gaan ze wel onder werktijd maar bij mij kan dat schijnbaar niet. Heb een beetje genoeg van het Star-bashen daar.

Gezellig, kan me voorstellen dat je er dan wel gewoon helemaal klaar mee bent.

Broccoli gewoon met een kaassausje

Dat vind ik nou :puke:
Is ook smerig idd, maar soms vind ik lekker smerig wel lekker

Nee nu serieus, copy paste uit een mailtje van vanmorgen:

Ik wil eigenlijk iets als educatief medewerker, dat kan in een museum, maar ook in een bibliotheek bijvoorbeeld (leuk schoolklasjes bekend maken met jeugdliteratuur enzo :-)). Lastig te vinden helaas.

Bibliotheek lijkt me leuk, redigeren leuk, teksten schrijven/voorlichting e.d.

Office manager (die titel alleen al, te grappig ) die veel dingen moet regelen lijkt me ook wel ok.

Universiteiten/Hogescholen lijken me ook leuke omgeving om te werken.
Mijn jongste is dankzij de baby-acne weer heeeeeel erg lief . Ze ziet er niet uit, ha ha ha.

Morgen dames!

Zo laatste week man thuis. Ik heb dus nog maar even flink uit geslapen

Beterschap kindertjes!

Amalia, wat goed van El!
quote:Star schreef op 26 oktober 2009 @ 10:16:

Da's wel slim, cake voor auto ruilen. Zou de mijne ook wel intrappen. Liefde gaat door de maag enzo

Speaking of which, wat zal ik nu weer eens gaan koken? Bleeegh.

Ik eet vanavond spinazie stampot met spekjes, knoflook, pijnboompitjes en tomaatjes.

recept van de appie
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik eet nasi van mijn Indische schoonmoeder maar das veul werk....
oh dat klinkt goed Mal! Die ga ik onthouden.
Doe nog eens foto's dan Suus
Dat klinkt ook goed Mal! Ik ga donderdag sporten, dan is spinazie altijd wel lekker (moet om 19 uur al sporten).

Star, in die richting heb ik weinig ervaring. Monsterboard, nationale vacaturebank had je zelf al bedacht denk ik. Bij uitzendburo's hebben ze ook vaak een vacaturebank, kun je ook in zoeken.
Nasi lekker. Stamppot klinkt ook goed!
quote:mamax schreef op 26 oktober 2009 @ 11:16:

Star, in die richting heb ik weinig ervaring. Monsterboard, nationale vacaturebank had je zelf al bedacht denk ik. Bij uitzendburo's hebben ze ook vaak een vacaturebank, kun je ook in zoeken.

Bedenk me nu net, wat is jouw richting eigenlijk?

Ja die sites ken ik en vind ik flut
Import/export/verkoop/inkoop binnenland. Heb internationaal Management gestudeerd (variant op Commerciele Economie)
Heb iig me al op wat sites ingeschreven, krijg je wekelijks een overzicht en werkgevers kunnen me vinden.

Ook een open sollicitatie naar werkgever van Starman gedaan, al hebben die niet echt veel momenteel, trekt hopelijk weer aan binnenkort.
quote:mamax schreef op 26 oktober 2009 @ 11:20:

Import/export/verkoop/inkoop binnenland. Heb internationaal Management gestudeerd (variant op Commerciele Economie)

Vrij breed dus

Maar inderdaad, heel andere hoek.
Werkt Starman bij een groot bedrijf dan? Of kom je dan met hem samen te werken?
Ik kan het recept niet meer vinden whaaaa, was niet van de appie dus....! Maar de spek en de tomaat moest in de oven, en er moesten bosuitjes door en knoflook en pijnboompitjes kwak ik er op het laatste wel in. Ik laat het wel weten hoe het smaakte vanavond!
Stressed is just desserts spelled backwards
Klopt, zowel talen als economie trokken. Heb vooral in de verkoop gezeten, ligt me ook wel beter dan inkoop (denk ik, want in die richting heb ik niet gewerkt, ja een maand stage, dat was erg leuk trouwens...)
quote:mamax schreef op 26 oktober 2009 @ 11:22:

Werkt Starman bij een groot bedrijf dan? Of kom je dan met hem samen te werken?Corus
quote:mamax schreef op 26 oktober 2009 @ 11:24:

Klopt, zowel talen als economie trokken. Heb vooral in de verkoop gezeten, ligt me ook wel beter dan inkoop (denk ik, want in die richting heb ik niet gewerkt, ja een maand stage, dat was erg leuk trouwens...)Ik heb, voor ik op huidige verkoopplek terecht kwam, eerst een paar weken op de inkoop gezeten. Zo niet mijn ding
quote:Maleficent schreef op 26 oktober 2009 @ 11:23:

Ik kan het recept niet meer vinden whaaaa, was niet van de appie dus....! Maar de spek en de tomaat moest in de oven, en er moesten bosuitjes door en knoflook en pijnboompitjes kwak ik er op het laatste wel in. Ik laat het wel weten hoe het smaakte vanavond!Maak er maar iets moois van
Grappig, daar werkt een oom van manlief ook. Man is er 2 jaar geleden op bedrijfsbezoek geweest toen hij aan een project meedeed. Corus is wel groot ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven