3000+ deel4

25-10-2009 01:20 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
De grap van Floor en Mamalief om een heel topic vol te kletsen, is een serieuze belanghebbende zaak geworden.

We gaan gewoon door en het nieuwe doel is 30.000.

We zijn met een min of meer bekend groepje,maar het is hier een open groep, iedereen is welkom, we waaien allemaal binnen en weer uit.

Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoe sneller bij de eindstreep!

De regels zijn:

Off topic bestaat niet.

Door elkaar heen kletsen is standaard.

ATV aanvragen bij de permissie secretaresse.

Wat ATV is bepaald iedereen zelf.

Willem is one off the girls.

De plaspauzes zijn afgeschaft! (je gaat gewoon ff snel stiekem, doorlullen is het motto namelijk )

Persoonlijke posts niet quoten van elkaar, dan is er de mogelijkheid om privé info te delen en daarna te editen indien nodig voor poster.

Veel plezier!
anoniem_15814 wijzigde dit bericht op 27-10-2009 09:07
Reden: Er is veel gedeeld dat soms privé moet blijven. En Floor, je naam moest er nog in.
% gewijzigd
Hee z&z!
Dag top(icers)pers,

Ik wil de vroege vogels die me al hebben gefeliciteerd bedanken voor de felicitaties en het heerlijke ontbijt van Sprankelend:) * pakt alvast stofzuiger en ongedierte-verdelger*

Nu ben ik dus 40, een leeftijd waar ik mijn hele leven al bang voor ben, maar het valt mee. Ik heb me even uitgebreid kritisch bekeken in de spiegel, en er is niks veranderd.

Nu ga ik straks kijken of het geheugenspel van Max erop is zodat ik ook nog mijn geheugen kan keuren.

En nu solliciteren.

Fijne dag mensen!
quote:permanentia schreef op 26 oktober 2009 @ 08:48:

Nu ga ik straks kijken of het geheugenspel van Max erop is zodat ik ook nog mijn geheugen kan keuren.

quote:En nu solliciteren.Mooie dag voor een nieuwe start. Succes met je sollicitatie!
Ik ben weg!

Misschien tot later, misschien ook niet.

Fijne dag vandaag!
Goeiemorgen allemaal!!

Van harte Gefeliciteerd Perma, maak er een mooie dag van!!

Appel, succes bij de therapie

PFff wat zijn jullie weer hard gegaan gisteravond, het is niet meer bij te lezen allemaal
Oeps....vergeten dat ik me moest melden vanmorgen vroeg...:-$

(Krijg ik nu een andere straf?)
*log even stiekem in op het werk*

Goedemorgen Allemaal.

Perma, van harte!

Appeltje, blij dat je het gelezen hebt! Hoop dat het helpt.

Iedereen die moeilijke dingen moet doen vandaag, veel succes!

fijne dag!
pffff, al op 2 vakatures gereageerd, waaronder één van mac donaldsX-D

Er is hier verdomde weinig om op te reageren.

BengewoonPetra, ik wil JOUW baan!

Zo en nu ga ik weer verder met solliciteren en vakatures opschrijven...
Zo alle kinders weer naar school, jippie!!
.
Hoi lieve meiden, ik heb vandaag een drukke dag, dus ik zal er niet veel zijn, maar in gedachte zit ik natuurlijk hier te lachen!
Goedemorgen meiden.....

Perma gefeliciteerd meid...ik word over een maand veertig...vind het wel een stoere leeftijd

Petra mooi geschreven....

Sprankel...oeps schokkend zeg! sterkte

Appel sterkte met Therapie

En voor iedereen die aan het werk is succes!

Ik ga zou samen met vriendinnetje solliebrieven schrijven...twee staan sterker dan 1 zullen we dan maar zeggen
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
quote:sprankelend schreef op 26 oktober 2009 @ 10:52:

Nou, aangezien hier alles mag ook even dit. Meisje dat is overleden aan mexicaanse griep was een oud leerling van de school van mijn jongste spruit. Vandaag eerste dag na de herfstvakantie, gang vol moeders, condoleancehoekje, kaarsen. En dan toch opeens de schok door je lijf van kut, dat kan dus.

Behoorlijk stil van .

Wat ontzettend naar.

Dan komt het heel dichtbij. Hebben de moeders steun aan elkaar/

Ik heb dit meegemaakt met een familie-drama, een kindje uit mijn dochter's klas, ben ik heel lang naar van geweest maar gelukkig was er veel steun van ouders en de school.

Sterkte
He haha Freak, ik heb al een aantal sollicitaties verricht, per computer.

Zet ´m op Freak!

Kun jij wel veel vakatures vinden (vraagteken/teken doet het niet meer, excuus'
quote:Lunax schreef op 25 oktober 2009 @ 23:53:

[...]

Is Freak al met hem klaar dan? Dan kan het nooit veel zijn Grin...voor een vluggertje kan hij er niet mee door
Nou Perm...in mijn eigen vakgebied heeeeeelemaal niets..dankzij de crisis maar in lokaal krantje van die flutvacatures receptioniste enzo en officemanager...maar he ik moet wat...uitkering is ook niet alles als ik zometeen alleenstaande-gescheiden moeder ben he!

mijn toetsenbord doet ook raar...de tekens die er moeten zitten zitten er niet.
Duh vriendinnetje is er nog niet heb al gsmsd...misschien is ze het vergeten door de zwangerschapshormonen
quote:vivafreak1 schreef op 26 oktober 2009 @ 11:40:

Nou Perm...in mijn eigen vakgebied heeeeeelemaal niets..dankzij de crisis maar in lokaal krantje van die flutvacatures receptioniste enzo en officemanager...maar he ik moet wat...uitkering is ook niet alles als ik zometeen alleenstaande-gescheiden moeder ben he!

mijn toetsenbord doet ook raar...de tekens die er moeten zitten zitten er niet.Ik reageer ook op alles, ik ben zo bang dat ik straks moet harken:(
Goedemiddag!
Hé Floor, goedemorgen!

ik moet nu heel hard hollen naar de super voor boodschappen, heb nog geeeen taart in huis etc.

tot later!
Hier net toch een zieke mini uit school kunnen halen....

Pfff niet handig he als ik vanavond naar theater ga met Thee.... mmmm ze slaapt bij opa en oma das gelukkig heel vertrouwd.

Ze heeft geen koorts maar is wel rillerig en hangerig....
Knuffel voor mini

En goedemiddag

Renovatiegedoe achter de rug, nu dus weer driftig aan de slag. Grinn, moet wel. Want gister zei ik tegen zusenzo dat ik al aardig gebezemd had (vergeleken met de zooi waar ik een jaar in zat door renovatie) en dat Freak na vanavond kon beamen dat het al (wat) orderlijk(er) wordt hier.

Ben moe, wil slapen en/of in warm lang bad.

Freak, haha, wil je 2 kleine pleisters (1 cm of zo) voor me meenemen. Heb geen zin om voor pleisters alleen nog de deur uit te gaan.

Al enig idee hoe laat je hier bent en of we dan nog tijd hebben voor koffie of roseetje. En denk aan je boerenkool
Gisterenavond toch geen reet uitgevoerd Thee?

Good for you!

Rustig hier zeg.
quote:zusenzo schreef op 26 oktober 2009 @ 13:25:

Gisterenavond toch geen reet uitgevoerd Thee?

Good for you!

Rustig hier zeg.Jazeker wel. Veel gedaan gisteravond. Dus konden de mannen vanochtend aan de slag en nu kan ik alles weer gaan soppen, terug gaan plaatsen van planken en opnieuw alles op de planken..... Maar als ik weer bij Senseo/waterkoker/magnetron/aanrecht wil, moet ik dus eerst alles wat in de keuken gestald stond voor de klus, daar weer weghalen.
* Doet vast pleisters in haar tas voor Thee*

Goed bezig Thee...

Eh ik eet bij mijn ouders om een uurtje of half 6 dus kan 6 uur kwart over 6 weg rijden en zoals begrepen gister mijn oude vertrouwde route ( pff gelukkig want muts)

Dus tijd voor koffie/roseetje is er zeker nog wel.

Tot vanavond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven