Hardloopmaatje in Haarlem Noord gezocht.

22-10-2009 16:23 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, nu de zomer voorbij is en de economische crises zich voortzet en ik met mijn inkomen 10% op achteruit ben gegaan en helaas geen hometrainer kan aanschaffen of de sportschool kan bezoeken!!

Ben ik opzoek naar een hardloopmaatje in Haarlem Noord. Dus, welke meid kan tegen een beetje regen, is in voor een goede conditie/afvallen en wil op de ochtenden tussen (07-08uur) een half uurtje samen met mij hardlopen?

Waarom zo vroeg? Omdat ik altijd om 09.00uur op mijn werk moet zijn. Jah, een vroegevogel dus. Nou meiden, ik hoor het heel graag van jullie en wie weet tot gauw.

Groetjes.
zo heee

Dat is wel een beetje vroeg.

Ik houd wel van hardlopen maar dan toch liever na mijn werk of in het weekend.

groetjes
He, bedankt voor je reactie. Het is inderdaad ook een beetje aan de vroege kant, anders blijf ik het maar uitstellen en van uitstel komt afstel. We kunnen zeker wel een keertje op zondagmiddag een blokje hardlopen. Lijkt me leuk. Ik hoor het graag van je.

Grt.
Hey, ik heb je toegevoegd als vriendje! Loop je ook met Start to run?
quote:ellablue schreef op 02 november 2009 @ 13:03:

Hey, ik heb je toegevoegd als vriendje! Loop je ook met Start to run?

He, leuk joh! Nee, ik heb nog geen echte loopschema, maar ik zou wel in de toekomst met Start to run mee willen lopen. Wie weet kunnen we een keertje samen rennen. Lijkt me leuk.

Groetjes
Ja lijkt mij ook leuk. Zullen we ff prive berichten over waar we ongeveer wonen enzo...haha
Hoi, ik wilde je prive berichten, maar het wil maar niet lukken en toevoegen ook niet. Misschien moet je een functie vrijgeven.

Groetjes.
Raar he, ik zal even kijken wanr t lukt niet om jou een vriendje te maken.. :S
hey meid, raar maar waar. Ik kan je alsnog helaas niet toevoegen, bijdeze dus mijn email adres en hopelijk kunnen we als nog een blokje rennen. Ik zou opzich op ma-avond en do-avond tussen 20uur en 20.30 kunnen. Tot gauw.

Grt
Oh, ik vergeet alsnog mijn email adres te vermelden: haarlem27@live.nl
Hoi

Ik weet niet hoeveel hardloopmaatjes je inmiddels hebt;-) maar ikmoet ook nodig wweer aan de slag.

laat me even weten of je nog iemand zoekt

gr

eefje
hey,wat leuk joh. Ik heb 1 reactie gekregen en we zijn er nog niet helemaal uit wat betreft de startpunt. Zelf woon ik in de omg van centraal station(5 min) en het leek mij dan wel handig om hier niet vervandaan te zitten. Je kan me mailen en dan kijken we wel verder. Nou, maybe tot ziens. Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven