Bezemtopic deel 4
maandag 26 oktober 2009 om 13:45
Ah, al verlengd dus mét besparing. Die ik ga doen bespaar ik per maand zo'n 50 tot 100 euro mee (besparing zit dan op van vast naar mobiel en de structurele overschrijding op huidige mobiel)
Nee, no way dat ik naar zo'n grote meet ga.
Fussie, idd lang, erg lang geleden dat we elkaar gezien hebben maar die (voor mij 1e) meet in A'dam was groot genoeg. We waren op het drukste moment denk ik met zo'n 30?? Al moet ik wel zeggen dat ik naar sommige forummers wel benieuwd ben en het gister nog even overwoog. Maar eurotechnisch is het ook even niet slim met nog 1 maand salaris (of 2 eigenlijk, die van vandaag en 25-11). Weinig kans dus dat ik me nog bedenk
Nee, no way dat ik naar zo'n grote meet ga.
Fussie, idd lang, erg lang geleden dat we elkaar gezien hebben maar die (voor mij 1e) meet in A'dam was groot genoeg. We waren op het drukste moment denk ik met zo'n 30?? Al moet ik wel zeggen dat ik naar sommige forummers wel benieuwd ben en het gister nog even overwoog. Maar eurotechnisch is het ook even niet slim met nog 1 maand salaris (of 2 eigenlijk, die van vandaag en 25-11). Weinig kans dus dat ik me nog bedenk
maandag 26 oktober 2009 om 13:50
Ik heb een HI van 13 euro per maand, maar teveel gebruikt. Zowel als ik niet thuis ben, als heul veul smsjes met LL.
Daarnaast redelijk vaak naar mobiele nummers moeten bellen vanaf vaste lijn. Vaste lijn is Ziggo met wel onbeperkt bellen naar vast maar niet naar mobiel.
Nu met 2e mobiel dus geen overschrijding meer van HI en hoef geen mobiele nummers meer te bellen vanaf vaste lijn.
Dit abo is 25 voor 'onbeperkt' (1250 belminuten of sms).
LL is momenteel door Ziggo problemen niet via vaste lijn bereikbaar. Dus belde ik hem op mobiel. Met dit abo dat hij al heeft, sms ik 'bel me even'.
Dus tjaa.... En voor 'het gedoe' had ik nog zakelijk mobiel die ik in auto (speakerstand) ook soms voor privé gebruikte/mocht gebruiken.
Daarnaast redelijk vaak naar mobiele nummers moeten bellen vanaf vaste lijn. Vaste lijn is Ziggo met wel onbeperkt bellen naar vast maar niet naar mobiel.
Nu met 2e mobiel dus geen overschrijding meer van HI en hoef geen mobiele nummers meer te bellen vanaf vaste lijn.
Dit abo is 25 voor 'onbeperkt' (1250 belminuten of sms).
LL is momenteel door Ziggo problemen niet via vaste lijn bereikbaar. Dus belde ik hem op mobiel. Met dit abo dat hij al heeft, sms ik 'bel me even'.
Dus tjaa.... En voor 'het gedoe' had ik nog zakelijk mobiel die ik in auto (speakerstand) ook soms voor privé gebruikte/mocht gebruiken.
maandag 26 oktober 2009 om 13:54
quote:borodini schreef op 26 oktober 2009 @ 12:10:
Huiskamer gesopt en opgeruimd
Keuken afwas is klaar
WC
Hal
Slaapkamer 1 bed verschoond, opgemaakt en een deel van de troep opgeruimd
Slaapkamer 2 [/b] Helemaal klaar, inc bed verschonen [/b]
Slaapkamer 3
Overloop
Badkamer Gedaan !
Trap 1 en 2
Alle wassen weg werken machine draait nog steeds
Ramen zemen
+++++++++++++++++++++++++++
Yay heb de lijssies vibe weer even te pakken. Werkt weer heerlijk.
Nu even eten. ( Cracottes met ossenworst )
Huiskamer gesopt en opgeruimd
Keuken afwas is klaar
WC
Hal
Slaapkamer 1 bed verschoond, opgemaakt en een deel van de troep opgeruimd
Slaapkamer 2 [/b] Helemaal klaar, inc bed verschonen [/b]
Slaapkamer 3
Overloop
Badkamer Gedaan !
Trap 1 en 2
Alle wassen weg werken machine draait nog steeds
Ramen zemen
+++++++++++++++++++++++++++
Yay heb de lijssies vibe weer even te pakken. Werkt weer heerlijk.
Nu even eten. ( Cracottes met ossenworst )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 26 oktober 2009 om 13:55
maandag 26 oktober 2009 om 13:57
Ik heb een mobiel abbo van Tmobile.
Iets van 7 euro per maand betalen en 20 euro beltegoed. ( en sms)
Nou gebruik ik hem bijna niet, alleen om bereikbaar te zijn als ik op pad ben. Het geld dat over blijft gaat mee naar de volgende maand. Ik heb inmiddels standaard zo'n 80 euro tegoed staan.
Ik bel wel Vriend elke morgen om even goedemorgen te zeggen en te zeggen dat ik van hem hou. En dure info nummers bel ik ook meestal met mijn mobiel, komt dat beltegoed toch nog van pas .
Iets van 7 euro per maand betalen en 20 euro beltegoed. ( en sms)
Nou gebruik ik hem bijna niet, alleen om bereikbaar te zijn als ik op pad ben. Het geld dat over blijft gaat mee naar de volgende maand. Ik heb inmiddels standaard zo'n 80 euro tegoed staan.
Ik bel wel Vriend elke morgen om even goedemorgen te zeggen en te zeggen dat ik van hem hou. En dure info nummers bel ik ook meestal met mijn mobiel, komt dat beltegoed toch nog van pas .
maandag 26 oktober 2009 om 14:02
Boro, ik heb me echt helemaal sufgesurfd maar kwam er maar weinig tegen waar bellen/sms uit 1 bundel kwam. En ja, als LL en ik sms-en zijn dat ook van sms-jes van zeg maar 3 tot 5 'berichtjes' Maar met deze oplossing kunnen we voorlopig wel vooruit.
Btw, had al even niet hier gelezen tot gister en zag vanochtend je berichtje mbt verjaardag vs probleem zoon. Mooi/knap opgelost zo volgens mij. for you!
Btw, had al even niet hier gelezen tot gister en zag vanochtend je berichtje mbt verjaardag vs probleem zoon. Mooi/knap opgelost zo volgens mij. for you!
maandag 26 oktober 2009 om 14:04
quote:thee schreef op 26 oktober 2009 @ 13:55:
[...]
He-le-maal waar. Maar door burn-out, renovatie, werk(wegsanerings)gedoe alles niet even goed bijgehouden. Nu gelukkig alweer een tijd keurig met kasboek aan de slag!
Fijn dat je weer op de goede weg bent
[...]
He-le-maal waar. Maar door burn-out, renovatie, werk(wegsanerings)gedoe alles niet even goed bijgehouden. Nu gelukkig alweer een tijd keurig met kasboek aan de slag!
Fijn dat je weer op de goede weg bent
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
maandag 26 oktober 2009 om 14:05
Dank je thee (f)
Na een paar uur heb ik er inmiddels rust mee.
En ik heb mijn schoonvader gesproken. Ben erg rustig gebleven ( niet hysteris gaan huilen, die neiging heb ik nogal als ik boos \ teleurgesteld ben ) maar heb wel duidelijk verteld dat wij ( Instelling, Vriend en ik ) beslissen wat de weekenden zijn en hoe ze ingevuld worden.
Heb verteld dat hij zaterdag gehaald wordt en dat hij dan zaterdag een Mammie - A feestdag krijgt. Mag hij bepalen ( naar redelijkheid, een tripje Disney zal niet gaan ) wat we gaan doen.
Na wat gemormel leek hij het iig te begrijpen
Na een paar uur heb ik er inmiddels rust mee.
En ik heb mijn schoonvader gesproken. Ben erg rustig gebleven ( niet hysteris gaan huilen, die neiging heb ik nogal als ik boos \ teleurgesteld ben ) maar heb wel duidelijk verteld dat wij ( Instelling, Vriend en ik ) beslissen wat de weekenden zijn en hoe ze ingevuld worden.
Heb verteld dat hij zaterdag gehaald wordt en dat hij dan zaterdag een Mammie - A feestdag krijgt. Mag hij bepalen ( naar redelijkheid, een tripje Disney zal niet gaan ) wat we gaan doen.
Na wat gemormel leek hij het iig te begrijpen
maandag 26 oktober 2009 om 14:06
Oh wij zijn echt belgekken geloof ik, we hebben wel een huisaansluiting ivm bellen naar het buitenland, ik heb een abbo van 30, - en man een van 60,- en zit daar vaak over heen zelfs.
Ik word soms wel eens gek van die telefoonrekening van hem maar dat is zijn enige uitlaatklep dus laat ik het maar weer.....
Ik word soms wel eens gek van die telefoonrekening van hem maar dat is zijn enige uitlaatklep dus laat ik het maar weer.....
maandag 26 oktober 2009 om 14:16
Neem aan dat je gLazen bedoelt HPL??
@zus, met vriendinnen bel ik vaak lang en dat is echt via mobiel niet te doen. Zeker van vast naar vast voordeliger via vaste lijn.
Doe lampjes computer/strijkkamer uit en begeef me richting keuken. Tsjaaa, geen draadloos internet, geen vaatwasser, geen droger, geen I-pod (of hoe die dingen ook mogen heten)... maar gelukkig wel een ligbad!
Ciao!
@zus, met vriendinnen bel ik vaak lang en dat is echt via mobiel niet te doen. Zeker van vast naar vast voordeliger via vaste lijn.
Doe lampjes computer/strijkkamer uit en begeef me richting keuken. Tsjaaa, geen draadloos internet, geen vaatwasser, geen droger, geen I-pod (of hoe die dingen ook mogen heten)... maar gelukkig wel een ligbad!
Ciao!
maandag 26 oktober 2009 om 14:19
quote:thee schreef op 26 oktober 2009 @ 14:16:
Ja
In je keuken?
Ciao!
Ja
In je keuken?
Ciao!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
maandag 26 oktober 2009 om 14:22
Haha, nee niet in keuken. Nee, sinds kort niet meer in woonkamer 'geparkeerd' door renovatie maar kan weer écht in bad in échte 'badkamer'.
@zus, hoeveel belminuten hebben jullie voor die bedragen?? Volgens mij ben je dan ook bij die van mij nog goedkoper uit. Haha, is het helder dat ik zieltjes aan het winnen ben. Grinn, scheelt mij 1 maand abo
@zus, hoeveel belminuten hebben jullie voor die bedragen?? Volgens mij ben je dan ook bij die van mij nog goedkoper uit. Haha, is het helder dat ik zieltjes aan het winnen ben. Grinn, scheelt mij 1 maand abo
maandag 26 oktober 2009 om 14:29
Ik denk dat ik 'gemiddeld' op 10 sms per dag zit.
De meeste die ik tegenkwam zijn dan vrij beperkt in of sms niet uit bundel of niet naar mobiel bellen of maar 600 min (10 uur) en dit dus 1250 minuten, ruim 20 uur of bijv. 300 sms en dan nog ruim 15 u bellen. Enige wat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken 'nadeel' je neemt wat over is niet mee naar een volgende maand.
De meeste die ik tegenkwam zijn dan vrij beperkt in of sms niet uit bundel of niet naar mobiel bellen of maar 600 min (10 uur) en dit dus 1250 minuten, ruim 20 uur of bijv. 300 sms en dan nog ruim 15 u bellen. Enige wat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken 'nadeel' je neemt wat over is niet mee naar een volgende maand.