3000+ deel4

25-10-2009 01:20 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
De grap van Floor en Mamalief om een heel topic vol te kletsen, is een serieuze belanghebbende zaak geworden.

We gaan gewoon door en het nieuwe doel is 30.000.

We zijn met een min of meer bekend groepje,maar het is hier een open groep, iedereen is welkom, we waaien allemaal binnen en weer uit.

Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoe sneller bij de eindstreep!

De regels zijn:

Off topic bestaat niet.

Door elkaar heen kletsen is standaard.

ATV aanvragen bij de permissie secretaresse.

Wat ATV is bepaald iedereen zelf.

Willem is one off the girls.

De plaspauzes zijn afgeschaft! (je gaat gewoon ff snel stiekem, doorlullen is het motto namelijk )

Persoonlijke posts niet quoten van elkaar, dan is er de mogelijkheid om privé info te delen en daarna te editen indien nodig voor poster.

Veel plezier!
anoniem_15814 wijzigde dit bericht op 27-10-2009 09:07
Reden: Er is veel gedeeld dat soms privé moet blijven. En Floor, je naam moest er nog in.
% gewijzigd
En wat is het hier rustig zeg!

( ik lees nutteloze topics...ben niet vooruit te branden)

Morgen komt dus vriendinnetje voor sollies ( ze was het vergeten door paniek babykamerhorrorstory)
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Hier ook niet vooruit te branden. Koud. Dus zou a/d slag moeten om het wat warmer te krijgen

Zie je vanavond. Hoop dat tegen die tijd zowel huis als ik toonbaar zijn. Maar oké, JIJ hebt het in de slechtste tijd gezien en slechter kon niet

En een voor-, tussen en nawijntje is gezien tijdsbestek nog steeds verantwoord
Wat erg Thee, wat zijn ze aan het doen bij jou thuis?
quote:zusenzo schreef op 26 oktober 2009 @ 14:17:

Wat erg Thee, wat zijn ze aan het doen bij jou thuis?

Het afgelopen jaar....: nieuwe vloer- en muurtegels (vloeren moesten worden uitgefreesd) in badkamer en toilet; nieuw toilet, nieuwe wastafel, thermostaatkranen, nieuwe keuken, nieuwe waterleidingen, nieuwe berging, nieuwe balkons/galerij (zowel hekken als vloer) etc. via woningbouw.

Zelf: nieuwe keukenvloer, nieuwe badkamermeubeltjes, wat extra keukenmeubilair, nieuwe gordijnen woonkamer en nog wat dingen (nu BLUT dus).

Tijd zonder water/wc (chemisch toilet) en gas gezeten.
Ben je levensmoe of zo Tjeetje wat lijkt me dat erg........

Maar ja het resultaat mag er straks wezen nietwaar.

Ik ben zo een trut die gewoon verhuisd zodra er te veel moet worden opgeknapt
Ik haal dit straks weer ff weg.
Maar..... gelukkig wel in die tijd mijn LL (lieve Lief) gedownload en daar in begintijd veel gebivakkeerd omdat ik het hier niet meer trok, elke dag zware verbouwingsherrie van 7 tot 16 u en dat maanden lang. Als je werkt, krijg je dat niet zo mee.
Jeetje, gelezen hoor, wat een gedoe.

Krijg je straks nou wel ww dan?

Neem aan van wel, maar dat is toch ff een stukje minder da je gewend bent natuurlijk.

En die gedownloade, ist een lieverd?
Mijn 'gedownloade' is idd een lieverd en erg bijzonder. Het beste wat me (op dit gebied) ooit is overkomen.

Zij laatst al tegen oa Freak, als dit ophoudt, heb ik een betere 9 maanden herinnering dan 4 jaar relatie/huwelijk (ver in de vorige eeuw).
Ja dat is een lieverd Zus
Dat scheelt een hele hoop, op al die ellende dan, niet waar.

Heerlijk zo een schouder dan.

Gedownload en wel
Jee Thee, wat een verhaal. Ik zou gillend gek weggerend zijn van de misére. Of in overspannen toestand het huis verlaten...

Nu kan het alleen nog maar beter worden:)

Ik ben superdom geweest, heb boodschappen gedaan voor verjaardag en laat het brengen....heb alleen niet gevraagd wanneer ze het komen brengen.

Kan misschien wel 6 uur zijn...lastig als de visite eerder komt.
quote:permanentia schreef op 26 oktober 2009 @ 14:46:

Jee Thee, wat een verhaal. Ik zou gillend gek weggerend zijn van de misére. Of in overspannen toestand het huis verlaten...

Nu kan het alleen nog maar beter worden:)

Ik ben superdom geweest, heb boodschappen gedaan voor verjaardag en laat het brengen....heb alleen niet gevraagd wanneer ze het komen brengen.

Kan misschien wel 6 uur zijn...lastig als de visite eerder komt.

Ai perma, da's nie slim nie.... Kun je niet even bellen voor info of bezorging alsnog skippen en snel zelf ophalen (ken je vervoer niet)...

Dames/Freak, ik ga nu itt eerder bericht niet de keuken in, maar eerst even slapen. Anders red deze ouwe doos de avond niet eens
En oh ja, begin dit jaar ook nog 11 weken liftloos. Ik woon op 8. Via grote omweg en omlopen kon ik met lift naar 6 maar dan nog 4 trappen dus en dat voor iemand zonder conditie schiet niet op.
oei...het stoom komt weer uit mijn oren!
en dan moet ik het eerst hier posten van petra voor dat ik rare dingen ga doen
dus hierbij vraag ik jullie om jullie mening.

Hoe raar is het dat ik exfreakman niet in dit huis wil hebben als ik niet thuis ben... ik heb dan nl de hele tijd het gevoel dat mijn privacy geschaad word...het voelt absoluut niet goed dat hij hier binnen is ( afgelopen zaterdag ook gebeurd en dan ligt er een briefje met wat hij allemaal heeft meegenomen!)
Hé, Freak, ik log precies op tijd in, geloof ik.

Lees: stoom en oren.

Oké, op je handen blijven zitten (advies 1) en vertel (advies 2) wat is er gebeurd?

(Als je wilt natuurlijk, he!)
Oké, mosterd... Ik ga even lezen!
Kan me voorstellen dat het voelt alsof je privacy geschonden wordt. Kan hij niet bellen van te voren, of wil hij dat niet?
Nou na wat sms verkeer en een telefoontje van mijn kant geloof ik dat hij mijn gevoel gaat respecteren..duh.... ik moet wel eerlijk blijven zegt hij dan want dat is hij ook...en oh ja hij zegt ook nog dat hij te vertrouwen is... ja duh...wie gaat er hier nu vreemd????

hij belt of smst meestal wel van te voren maar als ik aangaf er dan niet te zijn kwam hij toch en dat wil ik dus niet...en ik geloof dat dat nu duidelijk is
Oh eh Hoi Alixz
Ah, hij heeft het begrepen! Komt niet meer onaangekondigd?!

Hopelijk is het dan nu echt duidelijk! Maar vind het helemaal niet raar dat je dat niet ziet zitten!

Hoi!

Wilde net een plaatje van Remi gaan plakken! Rustig hier!
Hoi lieve meiden!!

Nou Freak, het is te hopen dat ie dan vanaf nu wel rekening met je houdt. En alle mooie praatjes die hij daaromheen breidt die moet je gewoon je andere oor uit laten gaat. Het belangrijkste is dat je bereikt wat je wil bereiken, namelijk dat ie niet meer zomaar in huis komt.
Dank lieve meiden... ik hoop dat het kwartje is gevallen!

uit voorzorg meld ik me vanavond af en zet laptop uit en leg het even ergens anders dan gewoonlijk. ( lijkt me wel wijsheid )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven