lievelings sn(tr)oep?
maandag 26 oktober 2009 om 17:36
Het is weer eens zover! Een vreetbui, teveel ingeslagen bij de ah.
Heb nu zoveel dat ik niet kan kiezen waarmee ik wil beginnen.
Zat me te bedenken wat me lievingssnoep is: smurfen, aardbeitjes, cherrycolaflesjes, en zo kan ik nog wel doorgaan.
Wat is jullie lievelingssnoep?
(misschien ontdek ik nog iets nieuws hihi)
Heb nu zoveel dat ik niet kan kiezen waarmee ik wil beginnen.
Zat me te bedenken wat me lievingssnoep is: smurfen, aardbeitjes, cherrycolaflesjes, en zo kan ik nog wel doorgaan.
Wat is jullie lievelingssnoep?
(misschien ontdek ik nog iets nieuws hihi)
maandag 26 oktober 2009 om 17:58
maandag 26 oktober 2009 om 18:00
maandag 26 oktober 2009 om 18:01
maandag 26 oktober 2009 om 18:04
Dit is heel slecht om nu hier te lezen, ik zit al in mijn huispak hahaa, maar ik denk dta ik even snel een broek aantrek en naar de supermarkt gaat, woon er 2 minuten vandaan hahhaa ik kijk op de supermarkt en het lijktw el of er 2 armpjes uitsteken van kom maar meissie ff snoep kopen, ik ga ook even de stoofperendrop halen, be right back
maandag 26 oktober 2009 om 18:05
maandag 26 oktober 2009 om 18:06
Ik eet eigenlijk nooit snoep. Tenzij iemand het aanbiedt ofzo ooit op het werk. Maar zal het nooit in huis halen. Wel kokosbiscuitjes, telt dat ook? Daar eet ik wel een pak van leeg in de week.
Dat ik geen snoep koop heeft meer te maken met zelfbescherming, dan dat ik het niet lekker vind. Als zo'n zak eenmaal gehaald is moet ie ook op. In dat geval ga ik voor die zure napoleon, of engelse dropjes
Dat ik geen snoep koop heeft meer te maken met zelfbescherming, dan dat ik het niet lekker vind. Als zo'n zak eenmaal gehaald is moet ie ook op. In dat geval ga ik voor die zure napoleon, of engelse dropjes
maandag 26 oktober 2009 om 18:18
quote:kiss86 schreef op 26 oktober 2009 @ 18:14:
haha het is echt heel erg! Ik heb gehaald: rozekoeken, haribosnoepmix, kokosbiscuits, bros, kitkat, chocokruidnootjes en paprikachips en dit alles wors geblust met een flesje dokter pepper hihi. Heeelll slechttt he?
Heel vezel- en vitaminerijk lijkt het me in elk geval niet.
Houd best van wat drop, pepermunt, gevulde peculaas, kruidnootjes of iets anders zo nu en dan, maar hier zou ik echt misselijk van worden.
haha het is echt heel erg! Ik heb gehaald: rozekoeken, haribosnoepmix, kokosbiscuits, bros, kitkat, chocokruidnootjes en paprikachips en dit alles wors geblust met een flesje dokter pepper hihi. Heeelll slechttt he?
Heel vezel- en vitaminerijk lijkt het me in elk geval niet.
Houd best van wat drop, pepermunt, gevulde peculaas, kruidnootjes of iets anders zo nu en dan, maar hier zou ik echt misselijk van worden.
maandag 26 oktober 2009 om 18:26
quote:Elynn schreef op 26 oktober 2009 @ 18:01:
[...]
Al of niet bewust: wat een prachtige woordspeling.
Ahum... natuurlijk heeeel bewust...
Caramels. Ook lekker.
Of zoete zwart-op-wit van de ouderwetsche drogist. En dan je natte vinger er in dopen tot je een hele klont aan je vinger hebt...
(het water loopt me bij deze gedachte in de mond...)
[...]
Al of niet bewust: wat een prachtige woordspeling.
Ahum... natuurlijk heeeel bewust...
Caramels. Ook lekker.
Of zoete zwart-op-wit van de ouderwetsche drogist. En dan je natte vinger er in dopen tot je een hele klont aan je vinger hebt...
(het water loopt me bij deze gedachte in de mond...)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

maandag 26 oktober 2009 om 18:35
Zet je een teiltje naast je bed als je gaat slapen kiss??
Ik ben vooral van de chocola, in alle soorten en maten. Maar mijn favoriet is die reep van de aldi: paars/blauw doosjes, melkchocolade met noten en rozijnen. Als ik die voor mn neus heb, is ie binnen een paar minuten op.
Ik hou niet zo van drop, en al dat andere zoete spul ook niet zo. Wel één of twee, maar geen zakken vol. Vroeger vond ik van die schuimblokken zo lekker trouwens.
Ik ben vooral van de chocola, in alle soorten en maten. Maar mijn favoriet is die reep van de aldi: paars/blauw doosjes, melkchocolade met noten en rozijnen. Als ik die voor mn neus heb, is ie binnen een paar minuten op.
Ik hou niet zo van drop, en al dat andere zoete spul ook niet zo. Wel één of twee, maar geen zakken vol. Vroeger vond ik van die schuimblokken zo lekker trouwens.
maandag 26 oktober 2009 om 18:43
quote:kiss86 schreef op 26 oktober 2009 @ 18:38:
die schuimblokken van vroeger owww wat krijg ik daar een raar gevoel van aan me tanden/mond!
Inderdaad, brrrrrrr! Zelfde met pepermunt... de griebels lopen over mijn grabbels!
Het snoep moet wel een beetje lekker mondgevoel hebben..
die schuimblokken van vroeger owww wat krijg ik daar een raar gevoel van aan me tanden/mond!
Inderdaad, brrrrrrr! Zelfde met pepermunt... de griebels lopen over mijn grabbels!
Het snoep moet wel een beetje lekker mondgevoel hebben..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje