Mode & Beauty alle pijlers

Corrigerende onderkleding

25-10-2009 21:00 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zullen ongetwijfeld al topics over geweest zijn maar ik kon ze niet terug vinden, dus daarom maar een nieuwe.

De correctieslip met pijpjes is lange tijd favoriet geweest bij mij, ideaal om die bobbels op m'n heupen te verdoezelen. Echter, tegenwoordig stoor ik mij enorm aan de bobbels op met name m'n buik. Zo'n corrigerende slip voor de buik werkt bij mij onvoldoende. Door de randen van die slip en m'n legging, lijkt het net alsof de rollen juist zichtbaarder zijn!

Wie heeft dé oplossing voor echt goed corrigerend ondergoed die dus met name de rollen bij de buik minimaliseren? Oké, sporten en afvallen liggen erg voor de hand en daar werk ik ook hard aan. Echter, dat gaat niet over één nacht ijs natuurlijk.

Ik heb wel eens iets gelezen over corrigerende hempjes. Welke zijn goed, waar kan ik ze krijgen en - heel belangrijk - wat kosten ze ongeveer? Die hempjes moet je natuurlijk over de legging dragen zodat die elastieken band niet meer zo door m'n jurkje drukt. Maar op de één of andere manier kruipen hempjes altijd op bij mij en dat zit ook weer niet fijn.

Kortom: hellup!!!
Tja Bergje, het Bridget-Jones effect gaat hier helaas wel mee gepaard... evt. kun je een stringetje in je tas gooien, en dat snel omwisselen...

Ik ga het broekje van de afbeelding zeker proberen, heb ook last van schuurbenen.

Corrigerend ondergoed 'mag' je trouwens niet te vaak dragen, dan verslappen je buikspieren volgens mij,
quote:Nammmma schreef op 25 oktober 2009 @ 21:37:

http://www.telsell.com/nl ... uit/default.aspx?phid=525Nouja bij zo'n ding krulden bij mij de pijpjes dus op, heel irritant. Dat ie boven doorloopt is een plus, maar hou er rekening mee dat zo'n ding je tieten altijd plet.
Ik heb ook een paar Hema hemdjes. Als ze je echt te strak zitten, heb je een te kleine maat. Zelf vind ik ze heerlijk zitten en ze "plakken" ook niet. Vooral onder een strak jurkje kleden ze mooi af.

En je moet ze niet over je hoofd aan doen - dat lukt niet.

Gewoon erin stappen en omhoog trekken. Bij je borsten is de stof dunner dan bij het buikgedeelte.
ik heb n soort wielrenbroek van hunkemuller, zit mooi behalve die snijrand onderaan mn dijbenen!
quote:Emma262 schreef op 26 oktober 2009 @ 10:33:

Ik heb ook een paar Hema hemdjes. Als ze je echt te strak zitten, heb je een te kleine maat. Zelf vind ik ze heerlijk zitten en ze "plakken" ook niet. Vooral onder een strak jurkje kleden ze mooi af.

En je moet ze niet over je hoofd aan doen - dat lukt niet.

Gewoon erin stappen en omhoog trekken. Bij je borsten is de stof dunner dan bij het buikgedeelte.Dus je gaat niet van een C naar een A cup?
Ik heb eens een corrigerend hemdje aangehad en die maakte van mijn twee kleine rolletjes een hele grote! Niet goed dus. Mijn leggings hebben allemaal een heel breed elastiek in de taille en die maken mijn buik mooi plat. Misschien een tip om naar zoiets te zoeken? Leggings en ondergoed met een hele brede elastieken band?
Gos, ik zou 't er niet voor overhebben. Ik heb een beetje een buikje en dat bolt wat naar voren, hoewel ik wel normaal slank ben. Maar om nou een corset aan te gaan trekken.. Ik draag meestal een getailleerd jasje of vestje dat ik open laat staan. De aandacht naar de positieve punten leiden, dat zou ik doen. En niks knellends op mijn buik, bah.
Nou, ik heb m'n Hema-hempje gekocht! Nog niet gepast maar werd redelijk ontmoedigd door de tekst op de bon: correctie/zwanger ondergoed! Nou ja, straks maar even passen en kijken hoe het staat. Net een flinke bord spaghetti gekeken dus misschien is morgenochtend een betere optie. Hoe dan ook, ik had wel mazzel want hij was nog in de aanbieding ook! Ben trouwens gegaan voor een L terwijl ik meestal voor een M ga. Hij ziet er niet echt uit alsof ie niet over m'n hoofd past dus ik ga gewoon voor de normale aantrekmanier, maar houd in m'n achterhoofd wel de instapoptie Ben benieuwd of ik me morgen weer in een jurkje durf te vertonen!
Laat je het even weten?
Ik heb 5 jaar geleden ook die van Tellsell gekocht ( bij de kijkshop) Slim and Lift ofzo. Kreeg hem in het zwart en huidkleur. Voor onder een jurkje ( ik was toen maatje 42-44 incl. zwembandjes) maakt het je wel mooi "strak"

Kreeg alleen door het knellen, buikpijn. Kreeg toen wel complimenten als ik hem droeg " ben je afgevallen" etc. Ik heb ze nu steeds, kwaliteit blijft mooi. Wel de pijpjes ( zoals eerder gemeld in dit topic) zaten niet mooi. Onder een linnen broek valt het op.
Oké, het kost wat maar ze zijn super: het corrigerend ondergoed van Magic Bodyfashion. Deze koop je bij womensecret.nl of de Bijenkorf. Ik ben helemaal verliefd op de Magic Slim Dress. Omdat het een jurkje is, word je hele lijf gladgetrokken. En nog belangrijker: de onderkant krult niet maar blijft echt op je benen plakken. Die van de Hema blijven bij mij nooit zitten. Het broekje met hoge taille is ook super want valt helemaal over je buik. Je voelt jezelf wel behoorlijk ingesnoerd maar het heeft een super effect. Las ook dat Trinny & Sussanah nu in NL corrigerend ondergoed verkopen maar geen ervaring mee.
Het figuurcorrigerend ondergoed was/is nog net in de aanbieding bij de HEMA. Ik heb even getwijfeld maar heb uiteindelijk toch maar een hempje gehaald, een maat M, terwijl ik meestal S heb, maar kleiner hebben ze niet. Superstraks zit het dus niet, kan em ook gewoon over mijn hoofd heen aan doen Ik had em vandaag op de bruiloft van mijn schoonbroer aan, met ook nog een panty erbij van de HEMA die figuurcorrigerend zou zijn. Er werd zowaar gevraagd of ik afgevallen was. .
Het zal voor af en toe wel niet zo'n kwaad kunnen, maar als je vaak sterk corrigerende onderkleding aanhebt dan is dat niet al te best voor je darmen! Je buikorganen in het algemeen worden op elkaar gedrukt en kunnen minder soepel hun werk doen.

Tsja, en die ingesnoerde dames in vroegere tijden vielen niet voor niks flauw; die hadden o.a. last van chronische hyperventilatie !
Ik zoek ipv een hemdje een corrigerend t'shirt. Iemand een idee waar die te koop is?
espritspookje kickt het topic weer omhoog ;)

De tips in dit topic inspireerden mij om het toch weer eens te proberen met mijn correctiehemdje dat ik ooit gekocht heb en vervolgens 1 x een poging heb gedaan om aan te trekken. (Over mijn hoofd...)

Instappen maakt idd een wereld van verschil. Ik heb de cups die er soort van inzitten maar mijn boobs toch wel heftig platdrukten, onder mijn bh gevouwen. en voila, boobs aanwezig en spijkerbroek past wél... ;)

Dus dames, thanx voor de bruikbare tips!
Wat ik me altijd afvraag bij dit soort ondergoed is het volgende. Dragen jullie het gewoon als onderbroek? Ik gebruik het wel eens en het werkt goed, maar het is vaak zo'n synthetisch stofje dat het niet goed kan zijn voor je vagina en omstreken.

Als ik ze draag doe ik dat altijd maar een avondje ofzo, maar vind het wel jammer want ook overdag komen ze soms goed van pas.

Hoe lossen jullie dat op?
Met het zwarte hemdje heb ik er ook nog een zwart spagettihemdje onder, anders staat het een beetje vaag, de combi bh en naar beneden gerolde cupjes.

Met een corrigerende boxer zou ik er een simpel katoenen slipje onder aan doen.
Dat is raar! Ik had op de wehkampsite gezien dat ze een corrigerende body hadden van flexees en dat leek me wel wat. Met bandjes zodat het niet bij je buik naar beneden rolt, borsten niet bedenkt zodat die niet geplet worden en pijpjes zodat je billen en benen ook gecorrigeerd worden.

Ik had bij de reviews een paar negatieve opmerkingen gelezen dat de pijpjes krullen en de bandjes snijden in je schouders. Kijk ik de volgende dag: zijn alle negatieve reacties verwijderd en de positieve staan er nog!

En ik hoor trouwens ook veel dat bedrijven mensen inhuren om positieve reacties achter te laten dus ik vertrouw het allemaal niet :(

Weet een van jullie waar ik zo'n body kan krijgen die goed zit?

Een corrigerend onderjurkje is trouwens niks voor mij. Vorig jaar kerst had ik er een gekocht en na een paar uur was de onderkant tot op mijn heupen opgerold zodat ik een enorme zwemband had :S Daarna uitgedaan, en ik kon weer ademen en eten. Werd het toch een fijnere kerst van! ;)

Dit is trouwens die body:

http://www.wehkamp.nl/dam ... -body/C01_L0A_LA3_409545/
Ik vind deze nog. Iemand ervaring mee?

http://www.trinnyandsusan ... l-in-One-Body-Shaper.html

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven