Corrigerende onderkleding
zondag 25 oktober 2009 om 21:00
Er zullen ongetwijfeld al topics over geweest zijn maar ik kon ze niet terug vinden, dus daarom maar een nieuwe.
De correctieslip met pijpjes is lange tijd favoriet geweest bij mij, ideaal om die bobbels op m'n heupen te verdoezelen. Echter, tegenwoordig stoor ik mij enorm aan de bobbels op met name m'n buik. Zo'n corrigerende slip voor de buik werkt bij mij onvoldoende. Door de randen van die slip en m'n legging, lijkt het net alsof de rollen juist zichtbaarder zijn!
Wie heeft dé oplossing voor echt goed corrigerend ondergoed die dus met name de rollen bij de buik minimaliseren? Oké, sporten en afvallen liggen erg voor de hand en daar werk ik ook hard aan. Echter, dat gaat niet over één nacht ijs natuurlijk.
Ik heb wel eens iets gelezen over corrigerende hempjes. Welke zijn goed, waar kan ik ze krijgen en - heel belangrijk - wat kosten ze ongeveer? Die hempjes moet je natuurlijk over de legging dragen zodat die elastieken band niet meer zo door m'n jurkje drukt. Maar op de één of andere manier kruipen hempjes altijd op bij mij en dat zit ook weer niet fijn.
Kortom: hellup!!!
De correctieslip met pijpjes is lange tijd favoriet geweest bij mij, ideaal om die bobbels op m'n heupen te verdoezelen. Echter, tegenwoordig stoor ik mij enorm aan de bobbels op met name m'n buik. Zo'n corrigerende slip voor de buik werkt bij mij onvoldoende. Door de randen van die slip en m'n legging, lijkt het net alsof de rollen juist zichtbaarder zijn!
Wie heeft dé oplossing voor echt goed corrigerend ondergoed die dus met name de rollen bij de buik minimaliseren? Oké, sporten en afvallen liggen erg voor de hand en daar werk ik ook hard aan. Echter, dat gaat niet over één nacht ijs natuurlijk.
Ik heb wel eens iets gelezen over corrigerende hempjes. Welke zijn goed, waar kan ik ze krijgen en - heel belangrijk - wat kosten ze ongeveer? Die hempjes moet je natuurlijk over de legging dragen zodat die elastieken band niet meer zo door m'n jurkje drukt. Maar op de één of andere manier kruipen hempjes altijd op bij mij en dat zit ook weer niet fijn.
Kortom: hellup!!!
zondag 25 oktober 2009 om 21:22
Ik heb die van de hema weleens geprobeerd, zijn er in verschillende modellen en kleurtjes en kosten ongeveer 17 euro. Je hebt ook goedkopere bij de Action maar die zit hier niet in de buurt. Die van de hema zijn op zich wel fijn, lekker lang en rolden bij mij niet terug. Ze zijn echter zó lang en zó effectief dat ik een soort kuil in mijn billen kreeg waar dat hemdje dus ophield. Dat stond nogal suf dus.
zondag 25 oktober 2009 om 21:25
zondag 25 oktober 2009 om 21:25
quote:everose schreef op 25 oktober 2009 @ 21:22:
gewoon zo'n corrigerende slip die hoog zit, dus tot onder je bhbandje.
Dat werkt bij mij dus niet. Als ik ga zitten, krult die rand en krijg ik alsnog rollen.
Coffeepot: ik ga morgen gelijk kijken bij de Hema en de Action, bedankt voor de tip! Kan me trouwens geen voorstelling maken van de zo omschreven kuil in jouw billen, haha.
gewoon zo'n corrigerende slip die hoog zit, dus tot onder je bhbandje.
Dat werkt bij mij dus niet. Als ik ga zitten, krult die rand en krijg ik alsnog rollen.
Coffeepot: ik ga morgen gelijk kijken bij de Hema en de Action, bedankt voor de tip! Kan me trouwens geen voorstelling maken van de zo omschreven kuil in jouw billen, haha.
zondag 25 oktober 2009 om 21:32
*noteert Hemabezoek als pauzeactiviteit voor de maandag*
Even wat praktische vragen: ze zijn dus rond de 17 euro en in verschillende kleuren? Hangen ze bij het andere corrigerend ondergoed? Staat er nog een specifieke naam op?
Ik stel deze vragen omdat ik weinig pauzetijd heb (moet ook nog eten
) en in staat ben om met volstrekt het foute hempje thuis te komen, vandaar
Even wat praktische vragen: ze zijn dus rond de 17 euro en in verschillende kleuren? Hangen ze bij het andere corrigerend ondergoed? Staat er nog een specifieke naam op?
Ik stel deze vragen omdat ik weinig pauzetijd heb (moet ook nog eten
zondag 25 oktober 2009 om 21:34
Bij de hema heb je ook broekjes met pijpjes tot halverwege de bovenbenen en tot hoog op de buik. Ik draag ze onder mijn rokken, omdat mijn benen anders tegen elkaar schuren, maar het effect op mijn buik is leuk meegenomen. Ik heb het op mijn buik niet echt nodig, maar zie wel duidelijk effect, een veel plattere buik. Je hebt ze in zwart en huidskleur en zijn echt superfijn.
En nog een voordeel, er zitten geen naden over je billen alsof je een te strakke onderbroek aanhebt, dat had ik met de broekjes van Hunkemöller. Zeker proberen!
En nog een voordeel, er zitten geen naden over je billen alsof je een te strakke onderbroek aanhebt, dat had ik met de broekjes van Hunkemöller. Zeker proberen!
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
zondag 25 oktober 2009 om 21:37
http://www.telsell.com/nl ... uit/default.aspx?phid=525
zondag 25 oktober 2009 om 21:38
Bonny, die correctieslip ken ik en ik vind ze dus niet fijn. Het materiaal vind ik heel erg broeien waardoor het zweet me letterlijk in de bilnaad komt te staan. Bovendien krult die slip bij alsnog.
Jen, voor dat prijsverschil ga ik inderdaad maar eerst even naar de Action. Eerst maar eens even uitvogelen waar zo'n winkel zit. Hier in mijn woonplaats is ie volgens mij niet gesloten...
Jen, voor dat prijsverschil ga ik inderdaad maar eerst even naar de Action. Eerst maar eens even uitvogelen waar zo'n winkel zit. Hier in mijn woonplaats is ie volgens mij niet gesloten...
zondag 25 oktober 2009 om 21:53
zondag 25 oktober 2009 om 21:53
zondag 25 oktober 2009 om 21:54
Bij de wehkamp heb ik een corrigerende body gekocht, een soort strakzittend badpak voor onder je kleding. Ik draag hem alleen onder jurkjes, voor elke dag voelt het te benauwd. Maar het geeft veel resultaat, ook als je zit geen rolletjes, krult en kruipt niet op. Scheelt zeker een maat.
Ik heb toen wel meteen een dure besteld die goede reviews kreeg. Sommige zijn erg oma achtig maar ik heb zelf een zwarte met een mooi motief. Kan geen link plaatsen maar op de wehkampsite wijst het zich vanzelf.
Ik heb toen wel meteen een dure besteld die goede reviews kreeg. Sommige zijn erg oma achtig maar ik heb zelf een zwarte met een mooi motief. Kan geen link plaatsen maar op de wehkampsite wijst het zich vanzelf.
zondag 25 oktober 2009 om 21:55
quote:Liondevil76 schreef op 25 oktober 2009 @ 21:53:
[...]
Haha, zo erg dat het bijna je eetlust ontneemt? Dan heeft het wel mooi een tweeledig effect Nou... zo erg dat je bijna niet kunt ademhalen. Ik werd er serieus een beetje misselijk van. Toen ik thuis kwam van mn werk heb ik het ding uitgegooid en de rollen lekker laten wapperen. Heeeeerlijk!!
[...]
Haha, zo erg dat het bijna je eetlust ontneemt? Dan heeft het wel mooi een tweeledig effect Nou... zo erg dat je bijna niet kunt ademhalen. Ik werd er serieus een beetje misselijk van. Toen ik thuis kwam van mn werk heb ik het ding uitgegooid en de rollen lekker laten wapperen. Heeeeerlijk!!
zondag 25 oktober 2009 om 23:18
Tja Bergje, het Bridget-Jones effect gaat hier helaas wel mee gepaard... evt. kun je een stringetje in je tas gooien, en dat snel omwisselen...
Ik ga het broekje van de afbeelding zeker proberen, heb ook last van schuurbenen.
Corrigerend ondergoed 'mag' je trouwens niet te vaak dragen, dan verslappen je buikspieren volgens mij,
Ik ga het broekje van de afbeelding zeker proberen, heb ook last van schuurbenen.
Corrigerend ondergoed 'mag' je trouwens niet te vaak dragen, dan verslappen je buikspieren volgens mij,
maandag 26 oktober 2009 om 08:39
quote:Nammmma schreef op 25 oktober 2009 @ 21:37:
http://www.telsell.com/nl ... uit/default.aspx?phid=525Nouja bij zo'n ding krulden bij mij de pijpjes dus op, heel irritant. Dat ie boven doorloopt is een plus, maar hou er rekening mee dat zo'n ding je tieten altijd plet.
http://www.telsell.com/nl ... uit/default.aspx?phid=525Nouja bij zo'n ding krulden bij mij de pijpjes dus op, heel irritant. Dat ie boven doorloopt is een plus, maar hou er rekening mee dat zo'n ding je tieten altijd plet.