WIE heeft engel 4 vermoord?

dinsdag 27 oktober 2009 om 12:54
quote:Tia Dalma schreef op 27 oktober 2009 @ 12:50:
[...]
Wat weer bewijst hoe gemiddeld mijn humor is, aangezien ik ook een dergelijk antwoord aan het verzinnen was...
*gaat gedesillusioneerd boodschappen doen*
O.....aha....dus mijn humor is gemiddeld......
*gaat gedesillusioneerd (maar eigenlijk kwaad) stofzuigen*
[...]
Wat weer bewijst hoe gemiddeld mijn humor is, aangezien ik ook een dergelijk antwoord aan het verzinnen was...
O.....aha....dus mijn humor is gemiddeld......
*gaat gedesillusioneerd (maar eigenlijk kwaad) stofzuigen*
dinsdag 27 oktober 2009 om 12:57
quote:Tia Dalma schreef op 27 oktober 2009 @ 12:50:
[...]
Zwieber en ik hebben een alli ale abil goede verklaring: Zwieb was vanochtend bij mij op de thee! Misschien was het wel geen werk van 1 persoon...
[...]
Zwieber en ik hebben een alli ale abil goede verklaring: Zwieb was vanochtend bij mij op de thee! Misschien was het wel geen werk van 1 persoon...
dinsdag 27 oktober 2009 om 13:00
quote:Lunax schreef op 27 oktober 2009 @ 12:43:
[...]
JJ is daarna nog gesignaleerd bij Floor.......
Bij FLOOR????
Wel GVDWTFOMG
Ik zit hier al meer dan een uur op hem te wachten! Peet zou hem naar MIJ sturen. Wat is er zo goor bij Floor dat het urgentie krijgt boven mijn ramen? Ik wil weer naar buiten kunnen kijken
[...]
JJ is daarna nog gesignaleerd bij Floor.......
Bij FLOOR????
Wel GVDWTFOMG
Ik zit hier al meer dan een uur op hem te wachten! Peet zou hem naar MIJ sturen. Wat is er zo goor bij Floor dat het urgentie krijgt boven mijn ramen? Ik wil weer naar buiten kunnen kijken
dinsdag 27 oktober 2009 om 13:04
quote:sprankelend schreef op 27 oktober 2009 @ 13:00:
[...]
Bij FLOOR????
Wel GVDWTFOMG
Lezen..... Sprank.... Lezen! Hij is hier sinds gister al niet meer geweest.
Maar goed ik ga wel ff de Columbo uithangen!
Welke Pijlerts zijn van 4?
[...]
Bij FLOOR????
Wel GVDWTFOMG
Lezen..... Sprank.... Lezen! Hij is hier sinds gister al niet meer geweest.
Maar goed ik ga wel ff de Columbo uithangen!
Welke Pijlerts zijn van 4?
dinsdag 27 oktober 2009 om 13:08
dinsdag 27 oktober 2009 om 13:15
Sprank is hij er nou nóg niet?
Ik dacht dat hij niet alleen je huis een grote beurt gaf, maar ook jou!
Het duurde zoo lang eer hij terug kwam met de boodschappen, die ik uit arremoe zelluf heb kunnen doen.
Dan is het duidelijk, JJ de klusjesman van 3000+ is werkelijk overal inzetbaar en tussendoor een lijkje draait hij zijn hand niet voor om.
De Rrrrramboo!
Ik dacht dat hij niet alleen je huis een grote beurt gaf, maar ook jou!
Het duurde zoo lang eer hij terug kwam met de boodschappen, die ik uit arremoe zelluf heb kunnen doen.
Dan is het duidelijk, JJ de klusjesman van 3000+ is werkelijk overal inzetbaar en tussendoor een lijkje draait hij zijn hand niet voor om.
De Rrrrramboo!