3000+ deel4

25-10-2009 01:20 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
De grap van Floor en Mamalief om een heel topic vol te kletsen, is een serieuze belanghebbende zaak geworden.

We gaan gewoon door en het nieuwe doel is 30.000.

We zijn met een min of meer bekend groepje,maar het is hier een open groep, iedereen is welkom, we waaien allemaal binnen en weer uit.

Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoe sneller bij de eindstreep!

De regels zijn:

Off topic bestaat niet.

Door elkaar heen kletsen is standaard.

ATV aanvragen bij de permissie secretaresse.

Wat ATV is bepaald iedereen zelf.

Willem is one off the girls.

De plaspauzes zijn afgeschaft! (je gaat gewoon ff snel stiekem, doorlullen is het motto namelijk )

Persoonlijke posts niet quoten van elkaar, dan is er de mogelijkheid om privé info te delen en daarna te editen indien nodig voor poster.

Veel plezier!
anoniem_15814 wijzigde dit bericht op 27-10-2009 09:07
Reden: Er is veel gedeeld dat soms privé moet blijven. En Floor, je naam moest er nog in.
% gewijzigd
Incorrect gedrag Floor. Ik zal dit wel weer terugzien in mijn salarisoverzicht neem ik aan, maar echt terecht dat hij een ban heeft.
Volgens mij mag je wel een puppet hoor Floor. Jij hebt toch ook MJ?
Meiden...julie zijn echt weer hilarisch bezig!

Ik ben wel blij dat JJ zijn zwembroek heeft aangepast
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
heb ff mijn schoonheidsslaapje gedaan, en word ik wakker vind ik dit hier!

geweldig, lach me ziek.
Wat is een puppet?
quote:permanentia schreef op 27 oktober 2009 @ 16:43:

Heb de bevestiging binnen, en nu stond er als bijschrift in, met vriendelijke groeten!

hahahahaDe server voelt gewoon aan dat ik heel fatsoenlijk ben .
quote:bengewoonpetra schreef op 27 oktober 2009 @ 16:48:

heb ff mijn schoonheidsslaapje gedaan, en word ik wakker vind ik dit hier!

geweldig, lach me ziek.Ik ook peet...hilarisch is het gewoon!
en wat gemeen...ik heb helemaal geen tijd gehad voor schoonheidsslaapje ( en had 'm best kunnen gebruiken
quote:floor72 schreef op 27 oktober 2009 @ 16:48:

Wat is een puppet?Een niet serieuze nick. Vroeger liep hier bijvoorbeeld Ron Brandsteder rond. Met een puppet mag je dubbelnicken.
effe roken.. en dan moet ik helaas toch echt gaan koken!
Hoi Freak.

Jan Julius, ik heb net in je spulletjes gerommeld, vind je niet erg toch?

Maar waarom staat je moeder in je paspoort en ligt er een vuurwapen in je week-end tas?
quote:sprankelend schreef op 27 oktober 2009 @ 16:49:

[...]

Een niet serieuze nick. Vroeger liep hier bijvoorbeeld Ron Brandsteder rond. Met een puppet mag je dubbelnicken.

Wel dubbelnicken?

Grrrrrrr discriminaasie dus?
Wat is daar nou weer discriminatoir aan?
quote:vivafreak1 schreef op 27 oktober 2009 @ 16:49:

en wat gemeen...ik heb helemaal geen tijd gehad voor schoonheidsslaapje ( en had 'm best kunnen gebruiken

Tsssk, ja duhuh was jij om7 uur op?

Zeg eens eerlijk?

poeh hee, wat nou een skatje, een kreng oneerlijkerd ben je!

:-)
Zeg wie was nou Sinterklaas Jan Julius?
Als jullie JJ nog zien, wil je dan vragen waarom er hier ineens een roze zwembroek in de wasmand ligt?

Laat hem volgende keer zijn eigen troep meenemen zeg.

De tube glijmiddel die uit zijn tas gevallen is heb ik weggeflikkerd, als man die vindt!

hahaha, als hij dit meeleest

Helaas moet ik nu kind ophalen, veel plezier nog!
Is Jan Julius nou al onderweg om bij mij te strijken in zn konijnenpakje??
quote:vivafreak1 schreef op 27 oktober 2009 @ 16:50:

effe roken.. en dan moet ik helaas toch echt gaan koken!Nee, je moet niet gaan koken. Ik las net een topic van Kabouter23 die schrijft dat het van 19:00 tot 19:09 gratis eten bestellen is bij www.thuisbezorgd.nl (disclaimer: ik heb her NIET gechecked!). Vet balen weer dat mijn spruit zo goed zijn best gedaan had bij gym met zijn anti atletische lijf dat hij mocht zeggen wat we gaan eten vanavond en dat dat dan ook meteen weer macaroni a la Mama moet zijn (welk kind dat mag kiezen uit ALLES kiest nou niet gewoon voor de Mac?)
Floor, open even een topic over Wendy van Dijk op actueel ofzo met je discriminatie gezeur. Hoe zou jij het vinden als er opeens een Flo0r72 zou doen alsof ze jou is?
quote:Bianca40 schreef op 27 oktober 2009 @ 16:57:

Is Jan Julius nou al onderweg om bij mij te strijken in zn konijnenpakje??Niks daarvan! Hij zou bij mij komen ramenlappen. Dat kan best in het donker. Zelfs als'ie strepen trekt kan ik morgen nòg beter naar buiten kijken dan nu .
Topic van Kabouter23
quote:JanJulius schreef op 27 oktober 2009 @ 16:57:

Floor, open even een topic over Wendy van Dijk op actueel ofzo met je discriminatie gezeur. Hoe zou jij het vinden als er opeens een Flo0r72 zou doen alsof ze jou is?

Are you real?

Wil je even mijn vragen beantwoorden over dat paspoort waar ook je moeder instaat en dat vuurwapen.

Ik begin me er ongemakkelijk bij te voelen namelijk.
Nou, veel plezier nog allemaal . Ik ga mijn mannen halen en macaroni maken. Ik lees vanavond wel weer bij.

Eet smakelijk allemaal!
Ja ik ben echt.

Dat pistool is een alarmpistool en daar heb ik een vergunning voor. Zolang je de trekker niet overhaalt gebeurt er niks. Als je de trekker wel overhaalt gebeurt er ook niks. Maar dan met een geluidseffect.

Ik vind het niet ok dat je in mijn tas kijkt trouwens. En al helemaal niet in mijn paspoort.
Duh...eten laten bezorgen..zo ontaard ben ik nou ook weer niet hoor...ik ga heel gezond met allemaal verse ingredienten nassi maken...een mega pan de rest vries ikheel praktisch in

Gezond eten is heul belangrijk..... zeker voor mini want die mocht ik om half 1 al weer uit school halen en hangt al weer de hele dag op de bank..arme schat....

En nee Peet...ik werd om kwart voor 8 door wekker gewekt ..maar mini ging dus naar school dus ik heb tot kwart voor tien uitgeslapen...heeerlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven