3000+ deel4

25-10-2009 01:20 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
De grap van Floor en Mamalief om een heel topic vol te kletsen, is een serieuze belanghebbende zaak geworden.

We gaan gewoon door en het nieuwe doel is 30.000.

We zijn met een min of meer bekend groepje,maar het is hier een open groep, iedereen is welkom, we waaien allemaal binnen en weer uit.

Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoe sneller bij de eindstreep!

De regels zijn:

Off topic bestaat niet.

Door elkaar heen kletsen is standaard.

ATV aanvragen bij de permissie secretaresse.

Wat ATV is bepaald iedereen zelf.

Willem is one off the girls.

De plaspauzes zijn afgeschaft! (je gaat gewoon ff snel stiekem, doorlullen is het motto namelijk )

Persoonlijke posts niet quoten van elkaar, dan is er de mogelijkheid om privé info te delen en daarna te editen indien nodig voor poster.

Veel plezier!
anoniem_15814 wijzigde dit bericht op 27-10-2009 09:07
Reden: Er is veel gedeeld dat soms privé moet blijven. En Floor, je naam moest er nog in.
% gewijzigd
Zou ik ook niet doen JJ want je hebt je rust nog heul hard nodig :D
Mensen, even een huishoudelijke mededeling tussendoor: nog 1099 beriggies en we hebben oud en nieuw
Permanentia, ik had je nog zo gezegd dat je het stil moest houden. Je lag lekker op de route en het was een kleine moeite, maar officieel stond je niet ingepland. Wees in ieder geval even zo correct om me het adres van sprankelend te geven zodat ik daar naartoe kan. Mijn tas kom ik vanavond wel ophalen en dan hebben we het er nog wel even over.
Bi je moet even komen helpen hoor want JJ is lastig.

Hij wil Goldfishie niet bezwangeren, heult samen met perm, is ontrouw aan Floor, hij liegt, vraagt geld, er wordt over hem geklikt door een andere JJ (1) en doet maar een eind raak.

JJ, komt hier het adres van Sprankelend.

snel lezen, want is illegaal, en verwijder het straks in een zucht.

Mej. Sprankelend

Olde klompensteeg 11

Finsterwolde

Dat leuke witte huisje op de hoek met het groene hekje en pompoen op een terrasstoeltje
Waar zijn Bianca en de Goldfish?

JJ, die tas, paspoort, plus zilvervloot krijg je niet terug voordat je die peertjes hebt geschild.

En erg onbeleefd om zonder afscheid er tussenuit te piepen
Dat is haar oude adres Permanetia, daar ging ik vroeger heen en dat ken ik wel uit mijn hoofd. Ik heb haar nieuwe adres nodig.
Het staat op de post it achter het condoom in mijn portemonnee. Die waar op staat veeleisende MILF 14:30u rubberen handschoenen meenemen.

De handschoenen mag ik zo meenemen van Ikrahm als ik klaar ben met zijn ramen. Maar alleen als ik de lege flessen meeneem. Weet iemand of er een glasbak in de buurt is bij sprankelend?
Dan loop ik achter Jan Julius, want ik heb geen adres-wijziging gekregen.

Alles verder kits achter de rits?

See you soon!
quote:JanJulius schreef op 27 oktober 2009 @ 15:47:

Het staat op de post it achter het condoom in mijn portemonnee. Die waar op staat veeleisende MILF 14:30u rubberen handschoenen meenemen.

De handschoenen mag ik zo meenemen van Ikrahm als ik klaar ben met zijn ramen. Maar alleen als ik de lege flessen meeneem. Weet iemand of er een glasbak in de buurt is bij sprankelend?

He getver. J.J. ik dacht al "wat heeft die kauwgom een ranzige smaak!

De glasbakken zijn weg, wegens de bezuinigingen.

Gooi ze maar lekker in een container, voelt ook wel eens lekker.
Dat was niet het condoom, dat was mijn bandenplaksticker. Het condoom zit in de zilveren verpakking waar met groene letters 'peppermint' op staat.
quote:JanJulius schreef op 27 oktober 2009 @ 15:51:

Dat was niet het condoom, dat was mijn bandenplaksticker. Het condoom zit in de zilveren verpakking waar met groene letters 'peppermint' op staat.

O, maak me wild.

Kom je snel hier heen om je tas, paspoort, zilvervloot ed. op te halen.

P.s, je vrouw heeft me nog gebeld. Hoe komt zij nou weer aan mijn telefoonnummer Jan Julius?!
Dat is mijn vrouw niet. Maar ik zal zorgen dat ze je niet meer lastigvalt.
Heb je de post it gevonden? Dat condoom heb ik nog nodig, dus graag in de verpakking laten zitten.
quote:JanJulius schreef op 27 oktober 2009 @ 16:01:

Heb je de post it gevonden? Dat condoom heb ik nog nodig, dus graag in de verpakking laten zitten.

Helaas, ik had een snoepkick, dus die is op.

Wie was die vrouw aan de telefoon, ze klonk niet erg aardig toen ze vroeg of ik soms die lelijkerd was van gisteravond waar jij niet graag naar toe ging, maar wel moest omdat je zo krap bij kas zit.
anoniem_78625 wijzigde dit bericht op 27-10-2009 16:27
Reden: nou nou
% gewijzigd
Errug discreet ben je in ieder geval niet, Jan Julius.
Hahaha dames wat een heerlijk oeverloos gel*l hier weer .

Zeg JanJulius, die ramen lappen zichzelf niet en ik heb er een beetje de smoor in dat je hier gewoon vertelt dat je vroeger al bij me over de vloer kwam.

Maar goed, heerlijk dagje hier in huize Sprank. Of eigenlijk buiten huize Sprank want ik heb al mijn chagrijn over de meneer die steeds naar Duitsland moet als het leuk dreigt te worden er even uitgegooid door de algen van zo ongeveer de hele straat af te schrobben (huis naast dat van mij staat leeg, hun stoepje ook maar even meegepakt). Nu ben ik er wel klaar mee. Hoop ik. Ik vind het stiekem niet zo leuk dat mijn ego zo fragiel is dat ik er van baal dat een vent me dit flikt
Sorry, ik geef geen informatie over mijn privé bloot. Ik zal dit met haar reclasseringsambtenaar bespreken en ga er van uit dat je geen last meer van haar zult hebben.
Ah! Daar ben je!

Kom eens even snèl hier!
Sprankelend, JJ zei dat je niet meer op de Klompensteeg 11 in Finsterwolde woont. Je weet wel dat ik dat zo'n leuk wit huisje op de hoek vond met dat beeldige groene hekje.

Jan Julius. je concurent heeft een ban vanwege een ongeoorloofde puppet....
Wat is een ongeldige puppet?
Ben ik ook wel benieuwd naar..
ik denk het fotootje van F. van Dusschoten.
Klopt Permanetia. Finsterwolde. Daar wil je natuurlijk als divorcée in de bloei van je leven niet dood gevonden worden .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven