Saai!
dinsdag 27 oktober 2009 om 17:21
dinsdag 27 oktober 2009 om 19:22
Zo ben ik dan.
Dez wat een saaie dag heb je gehad zeg. Hoop dat het vandaag beter gaat. En dat je morgen goed je examen ingaat! Ik ga duimen voor je dat je slaagd
Snjo je pakje is in het land maar nog niet in je hand. Jeetje zeg!
Lys werkze!
Ik heb mijn eerste piercing zitten. Direct twee data meegekregen voor de Sobrero piercing. Dus dat zit helemaal goed.
Dez wat een saaie dag heb je gehad zeg. Hoop dat het vandaag beter gaat. En dat je morgen goed je examen ingaat! Ik ga duimen voor je dat je slaagd
Snjo je pakje is in het land maar nog niet in je hand. Jeetje zeg!
Lys werkze!
Ik heb mijn eerste piercing zitten. Direct twee data meegekregen voor de Sobrero piercing. Dus dat zit helemaal goed.
dinsdag 27 oktober 2009 om 22:51
yeaahh ut rozewitgestippelde pakje is in elk geval in ijsland beland!!!
en ach als ze er iets uit halen...blijft er nog genoeg over.
maar dr zit niks in wat niet mag (bijmijnweten)
pphff ik ga nog ff leren en dan slapen.
was toch nog een druk dagje.zal morgen mn best doen en goed nadenken voor ik op ut knoppie ga drukken.doei liefjes.
en ach als ze er iets uit halen...blijft er nog genoeg over.
maar dr zit niks in wat niet mag (bijmijnweten)
pphff ik ga nog ff leren en dan slapen.
was toch nog een druk dagje.zal morgen mn best doen en goed nadenken voor ik op ut knoppie ga drukken.doei liefjes.
woensdag 28 oktober 2009 om 08:46
woensdag 28 oktober 2009 om 18:26
quote:Dushi74 schreef op 28 oktober 2009 @ 16:22:
Dez ik ben de hele dag aan het duimen geweest. Niets anders dan dat gedaan. Saai he Hoe is het gegaan?
Update pakje? Is het al iets verder dan de douane?
Steph jij ook weer fijn saai?!Nog geen nieuws over het pakje (ze zitten vast te genieten daar bij de douane...)
Dez ik ben de hele dag aan het duimen geweest. Niets anders dan dat gedaan. Saai he Hoe is het gegaan?
Update pakje? Is het al iets verder dan de douane?
Steph jij ook weer fijn saai?!Nog geen nieuws over het pakje (ze zitten vast te genieten daar bij de douane...)
Snjókorn falla, á allt og alla
woensdag 28 oktober 2009 om 18:27