Kaetje en de prikbitches

05-08-2009 21:42 1221 berichten
Alle reacties Link kopieren
IEDEREEN DIE OOK EEN KLAP VAN DE MEDISCHE MOLEN HEEFT GEHAD EN MEE WIL SCHRIJVEN IS WELKOM

Superstoere meisjes:

* Kaetje: 31 jaar. na 8 IUI nu bezig met afvallen, daarna verder met IVF

* Sammy300: 4x IUI, miskraam in december, 6e IUI gehad. Nu even pauze tot na de zomervakantie.

* Merel29: Korte rustpauze.. Eerst vakantie en dan op voor de laatste keer..Dat zal eind 2009 worden..

* Fleur: 3e IVF/ICSI poging aan het eind van het jaar.

*Wix: begonnen juli 2007. Uitslag onderzoeken 24-11

*Goof: begonnen in januari 2006, Start IVF november.

*Mariesophie: Februari 2007 mm, PCOS, 1xIUI mislukt + 2xIVF mislukt. Nu afwachten hoe we verder gaan.

*Watson: start april 2008, Onlangs kijkoperatie gehad met positieve uitslag. Deze cyclus beginnen met 1e IUI

*Dolfijntje: mei 2006 begonnen, 3 x IUI, endometriose weggelaserd in mei 2009, nu in afwachting van vervolgtraject

*Allis: Begonnen half 2007, miskraam eind 2007 na 9 weken, goede kijkoperatie maar verminderd vruchtbaar zaad, begonnen met IUI in maart 2009. zwanger na IUI nr.2 maar een miskraam in juni.

*linnielin: 25 jaar, vanaf oktober 2007 bezig. Bij gynecoloog geweest voor endometriose, hiervoor kijk operatie gehad.

*Haiti: 33 jaar en probeer sinds februari 2008 zwanger te worden. Februari 2009 begonnen met de eerste onderzoeken.

*Knappekloon: bezig sinds dec 2007, mmm rond juni

*Lynn80: begonnen in mei 2007, nu 8e (en laatste) IUI poging. Start IVF per september 2009

*Kanarie: #

3 jaar geleden begonnen met proberen; een jaar geleden een miskraam gehad; sinds twee maanden bezig met IUI

*MagiC:# 36 jaar, begin 2008 begonnen, 10 september 2009 laparoscopie gepland.

*Bankie 34 jaar, Dochter van 3 gekregen na 8 IUI, nu op voor de tweede, via IUI

*Heidss 28 start jan met eerste ICSI poging...

Zouden eerst deze maand al starten maar zijn net alle 2 begonnen bij een nieuwe baas, Daar eerst ff rust mee opbouwen en dan het nieuwe jaar nieuwe kansen

*Yamunamamma van yammini, in afwachting van kaakoperatie en begin 2010 . daarnaweer naar ZH voor een yammini-broertje/zusje.

Superstoere Meisjes en Zwanger!!!!!!!

*Barbabella: 27 jaar, sinds maart 2007 proberen zwanger te worden, sinds juli 2008 in de medische molen. Spontaan zwanger, 16 maart positieve test, 24 november uitgerekend

* Sophy: 2 jr bezig, 3 keer ICSI in eigen cyclus, 3e keer raak! Positieve test op 3 mei. Echo op 19 mei

*Bengal: 31 jaar, sinds juli 2007 in het z'huis en gaan per eind maart het fertiliteitstraject in (ws. ICSI). Op 8 juni positieve test! spontane zwangerschap!!

*Zitah: IUI uitgerekend januari 2010

Superstoere meisjes en Bevallen!!!!!!!

* Krissie: Bevallen op 16-8 van een zoon

* Draaimolen: mama van een zoontje!

* Marielle: Dochtertje!

* Loekie: ICSI-baby, 9-12-'08 een zoontje!

*Sweety: zwanger via IUI Dochtertje.

* Yamuna: Zwanger via IUI, 06-01-'09. Dochtertje!

* Nicks: Bevallen van een zoontje op 13 april 2009.

* Suzzel: ICSI,

* Doggie75: 4x IUI. Spontaan zwanger geraakt na de IUI's. zoon

* Fre: 1e IVF --> 07-10 positief getest!! Twee kloppende hartjes op 20 mei een jongetje en een meisje!

* Debgirl1984: PCO 20 mei dochtertje.

* Nicky22: meisje geboren op 06-06-09

* Rebels: Kind 2 jr, Dochtertje geboren op 12 juni.

* Maria 52 (Pierel): Zoontje geboren op 3 juli 2009.

* Mousie: icsi eigen cyclus, 5e poging.

* Blogbabe: IUI Op 10 juli mama geworden van een meisje.

* Carpe Diem: ICSI. Op 14 juli bevallen van een meisje.

* Tornapart: IVF /CRYO 20 augustus een zoon

* Peggysue2: IVF 14 okt bevallen van een tweeling

zoon en dochter. beide kindjes nog in het ziekenhuis.

hier is het oude topic
Ha die Yam! Ja hoor, deze prikbitch is toch online! Heb op hyves wel vanalles geschreven (voornamelijk gezeik), maar dat hebben velen van jullie al gevonden. Ben van slag! En heb zo te doen met Blogman. De ouders van Blogman hebben geen contact met familieleden. Dus Blogman heeft geen ooms of tantes (ja, die heeft ie wel, maar die kent ie niet). En nu heeft ie echt het gevoel alleen op de wereld te zijn. :(

Peg: hoe gaat het nu? Moeilijk zeg, dat jullie kindjes in verschillende ziekenhuizen komen te liggen. Ik heb zo met jullie te doen en hoop heel hard dat het heel snel goed komt.

Merel: gelukkig is de rust weer een beetje teruggekeerd. Ingewikkeld allemaal! Ik zou nu wel heel duidelijke afspraken met hem willen maken (of heb je dat al eens geprobeerd?).
Is er iets Yam, dat je wilde chatten vanmiddag? Ik ben vanavond de hele avond thuis dus als je nog zin en tijd hebt ben ik er hoor!

Blog wat een rotsituatie waar jullie nu in zitten. Vind het zo erg voor jullie.

Merel, gelukkig gaat het weer wat beter thuis. Maar gaat hij er nu ook wat aan proberen te doen? Gaat hij proberen wat te veranderen?

Peggy, wat een verdriet dat je jonge gezinnetje nu al niet meer bij elkaar is. Hopelijk zijn de kindjes en de papa en mama snel weer bij elkaar.
Merel, wat erg voor je. Ik kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt. Goed dat je je moeder/stiefvader belt. Op zo'n moment heb je iemand nodig die lief tegen je is. Wie weet ben je wel door de kinderwens en de focus daarop uit elkaar gegroeid (dan is er nog iets aan te doen). Of misschien ben je juist door de kinderwenst (gezamelijke focus, niet nadenken of je nog bij elkaar past) bij elkaar gebleven, maar merk je nu dat je uit elkaar bent gegroeid? Klinkt niet aardig, maar ik wilde die gedachten toch eerlijk uitspreken. In ieder geval veel sterkte, en zoek de lieve mensen om je heen.

Peg, wat moeilijk allemaal. Hoe gaat het nu?

Soof, goed dat je er weer even bent. Je klinkt 'opgeruimd'.
Blog, wat ontzettend naar allemaal voor Blogman. Ik hoop dat er toch nog een keer herstel van contact zit aan te komen. Maar als zijn ouders ook al geen contact hebben met de rest van de familie heb ik daar wel een hard hoofd in. Wat doen die mensen hun kind aan zeg!

Merel, hoe is het nu?

Ms, heb jij niet binnenkort een gesprek in het andere ziekenhuis? Ergens begin november, toch?
Peg, wat naar allemaal. Ik hoop dat het gauw beter met T gaat en dat L lekker doorgroeit zodat jullie snel verenigd zijn. Een eerste stap is weer in hetzelfde ziekenhuis dichtbij huis. Sterkte.

Merel, fijn dat de lucht wat is geklaard. Denk je dat er nu structureel wat veranderd is of dat het weer wachten is totdat de volgende bom barst?

Blog, wat ellendig allemaal. Ik dacht hetzelfde als CD, maar hoop dat we het mis hebben en dat moeder toch nog tot inzicht komt.
Ik hoop dat er structureel iets veranderd is maar daar durf ik nog niks over te zeggen. Wel heeft man gisteren met zijn moeder gepraat en ik hoop echt dat dat wat opgelost heeft voor hem..

Gisteren kwam ik thuis en man heeft weer slecht nieuws op zijn werk gehad, het gaat momenteel weer heel slecht. Geen werk en de verplichte loonsverhoging is ook niet uitbetaald om deze reden. Dit maakt het voor man allemaal zeer onzeker.

We gaan hier samen uitkomen..

Groetjes Merel
kreeg een SMS van peggysue

L is ook naar het andere ziekenhuis gebracht. kindjes zijn dus samen en peg is ook daar, ze overnacht inhet Ronald Mc Donald huis. zeis erg te spreken over de artsen en verpleging.

ze zijn erg lief zorgzaam en ze heeft er een goed gevoel over.
Bedankt voor de info Yam. Pfff, hoopt dat alles snel beter gaat met de Peg en de kids.

Merel, heftig joh. Wat zit het allemaal tegen zeg! Heel veel sterkte.

CD, dinsdag moet ik naar het ziekenhuis. We zouden er nog een brief over krijgen. Ik had vorige week al gebeld en nu nog steeds geen brief. Net weer gebeld naar het ziekenhuis, is hij niet eens gemaakt! Gaat echt weer lekker.
Nou dat is ook lekker (NOT) MS! Gaat de afspraak wel door dan? Dat toch hoop ik wel!? Hoe gaat het verder met je?

Yam, fijn voor je update over Peg en de kleintjes. Fijn dat ze wel samen zijn, of moest de kleine meid ook? Nee toch hoop ik? Alleen aansterken toch? Hopen dat de AB goed aanslaat bij T en dat hij snel opknapt.

Merel sterkte met alles. Geen fijn nieuws van je man zijn werk...geeft natuurlijk ook een hoop stress erbij.

Verder alles goed met iedereen? Er is wel een hoop gaande bij iedereen zeg! Heel veel sterkte voor degene die het nodig hebben, ik denk aan jullie!
Dolfijntje ik kreeg de indruk dat het met L prima gaat,( in de zin van ze moet nog wel aansterken met het lage geboorte gewicht) volgens mij is hetgewoon beter voor peg en de kindjes om bij elkaar te blijven.
Gelukkig yam! Wel heel netjes dat ze allebei samen zijn, scheelt een hoop stress voor de nieuwe papa en mama.
Zo, ben ik ook weer eens....moest al aardig bijlezen...

Wat fijn voor Peggy dat de kindjes nu in 1 ziekenhuis zijn en dat zij zelf ook kan blijven. Lijkt me een stuk rustgevender!

Merel meis, wat een rotsituatie zo zeg! Hoop dat jullie er samen uit kunnen komen!!!

Ikzelf zit natuurlijk in de wachtweken....dagen gaan veel te langzaam....maar das altijd in die wachtweken....

Mijn dochter heeft de waterpokken. Haar buik en rug lijken op een krentebol en ok haar hoofd en zelfs onder het haar zitten die ellendige pokken. Hoop dat ze vannacht een beetje door kan slapen!!!!
Yam, bedankt voor de update! Wat fijn dat ze nu weer allemaal bij elkaar zijn! Zal iets minder stressen zijn, denk ik. Hopelijk sterkt T snel aan.

Bankie, spannend de wachtweken. Hoe lang moet je nog?

MS, lekker weer met het ziekenhuis. Gaat de afspraak wel door zonder brief? Wel toch, mag ik hopen?
Fijn Peg, dat de tweeling weer samen is. En thanks Yam voor het doorgeven.

Spannend Bankie!

MS, gaat de afspraak nu gewoon door?

Merel, ik hoop dat je man door zijn moeder wat inzicht heeft gekregen.
Afspraak gaat gewoon door.

Ben inmiddels al wel aan het informeren geweest bij mijn verzekering voor Belgie. Moet ik helemaal een verwijzing hebben van mijn ziekenhuis. Ik hoop dat ze wel meewerken.
Ik ben er nog en heb even meegelezen maar weinig tijd. Morgen ben ik voor school een dag weg en ik heb het nog druk op het werk.

Peg, mn duimen draaien voor jullie, ik hoop zo dat het T heel snel opknapt!

En hetzelfde eigenlijk voor Doggie.
Peg: mijn duimen draaien. Fijn dat je tevreden bent over de zorg daar. Heel belangrijk natuurlijk! T knapt vast heel snel op als z'n lieve mammie bij hem in de buurt is. :hug

Merel: heftige tijd voor jou en je man, zeg! Pff... je man heeft het inderdaad niet makkelijk nu.

MS: fijn dat de afspraak doorgaat. Wat een gedoe, zeg! Moet je weer een verwijzing regelen.... Pfff! Hoop voor je dat ze gelijk meewerken.

Bankie: spannend!!!!!!!! Ik duim voor je. Wanneer mag je testen?
Peg, wel fijn dat je kindjes nu weer samen zijn en dat je in de buurt bent.

MS, hopelijk doen ze niet moeilijk inderdaad en gaat het allemaal gewoon door.
Peg, heftig meid. Wel heel fijn dat je kindjes samen zijn. Veel sterkte!

naar alle dames!
Wat is het rustig hier vandaag! Iedereen hard aan het werk?

Peggy hoe gaat het met jullie alle-4? En Doggy, hoe is het met jou en is T weer een beetje opgeknapt?

Hier alles goed, heb een erg heftige week op mijn werk achter de rug, maar gaat gelukkig nu weer goed. Ben daarom ook wel blij dat we deze maand niet naar het ziekenhuis zijn, anders had ik die spanning er ook nog bij gehad. Nu ongeveer mijn ovulatie, dus over ongeveer 2 weken gaan we weer beginnen.

Blog, hoe gaat het nu met jou thuis? Nog nieuws?

En Fre, al een tijdje niks van je gehoord (toch?) hoe gaat het met jou en de kinderen?
ik ga even een bericht over Peggy op hyves zetten.
hallo,

jullie geloven het nooit......maar ik ben ZWANGER!!! SPONTAAN!!! na 3 jaar, na 2 ICSI pogingen. We zijn ingepland voor poging 3 in december, maar die hebben we niet nodig.

Ik heb zojuist getest. Zeer positief. Ik heb ook al klachten, zoals af en toe maagzuur, vlagen van misselijkheid en gevoelig tepels.

ik kan ht echt niet bevatten. Mijn man weet het nog niet. Hij is aan het trainen. Ik heb hem een berichtje gestuurd dat hij meteen naar huis moet komen. Nu zit ik hier alleen te janken.

heeft die paranormale man toch nog gelijk.

Ik vind het wel eng. Ik ben nu pas 4 weken en 4 dagen. Ik hoop echt dat ht goed blijft gaan. Ik dacht echt dat wij geen kinderen zouden krijgen.

help.....ik ben nu heel onrustig.
Yeah Fleur!! Gefeliciteerd!!!! Heerlijk dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn. Ik hoop dat je man snel thuis is, die zal ook niet weten wat ie hoort.

*breekt weer uit*
Fleur, wat een supermooi bericht, gefeliciteerd!
Hee eindelijk weer supergoed nieuws hier. Wat een verrassing Fleur. Van harte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven