LGZW Deel V

22-10-2009 11:39 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!

22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Pienienimie moet

alleen nog even

draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!

12 februariHartje!

Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!

25 februariHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli Duftyboy

geboren!

Duftygirl is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Laalbaby

geboren! Luaska3114 aug Luusbaby

geboren! Minie2313 sep Miniemeisje

geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!
Wat ga je allemaal maken van de stofjes?

Ik wil graag een slinger met vlaggetjes van stof maken. O.a. het stofje wat ik heb gebruikt voor de lakentjes. Daar een korte slinger van met de naam van ons kind erop (moet ik wel eerst een naam hebben ). En ik wil graag van kleertjes die te klein zijn geworden tzt een soort levensloopslinger maken. Voor verjaardagen en die slinger wordt dan elk jaar langer.

We hebben wel tijd om te ruimen maar helaas geen energie...dat is dan weer jammer he. Verven en behangen duurt hier al meer dan 4 weken. Maar het wordt mooi! Het duurt alleen heeeeeeeel lang. Hoewel we wel hulp krijgen van ouders ook, gelukkig maar.
Nog 2 minuten Mien!
Woohoo! Ik ga er vandoor, mijn meisje halen!!
Hehehehe gekke lieve Minie. Dikke knuffel alvast voor Miniemeisje.

Beng, ik ga onder andere kussensloopjes maken van die stof. En wat andere decoratie dingetjes maar daar maak ik nog wel een keer een foto van want dat is lastig uit te leggen.
Ben benieuwd!! Ik wil ook nog van een stukje stof van de lakentjes iets in een lijstje maken voor aan de muur. Soort mini-quilt als het ware. Borrel over van de ideeen, nu nog de uitvoering !
Nou! Ze heeft maar een kwartiertje geslapen en maar 40 cc gedronken, maar ze heeft niet gehuild en iedereen was helemaal weg van haar. Zelfs de andere ouders vonden het mooi hoe ze iedereen volgde met haar koppie.
Middag meisjes!

Zo net nog even kraamvisite gehad, was gezellig en een cadeaupas voor de Pr*natal gekregen...dus we kunnen weer winkelen

Mien, fijn dat meisje het goed gedaan heeft en nu weer lekker thuis is! Ik heb Laalbaby gisteren slapend achtergelaten en had al allerlei doemscenario's in mijn hoofd zitten van Laalbaby die wakker zou worden in hysterie omdat zijn moeder er niet was. Nou niets van dat hoor, vraag me zelfs af of hij me wel gemist heeft

Oh Beng, tranen weer opgedroogd? En wat lastig van dat KDV, hoeveel dagen wil je je meisje straks brengen?

Pien, lekker aan het shoppen geweest dus...leuk

Luus, heerlijk he die nachten! Laalbaby slaapt de laatste paar nachten ook goed! Komt 's nachts 1 keer voor zijn speentje en kwam vanochtend pas om 07:30...lekker hoor!
Oh wat fijn Mien!

Laal dat was late kraamvisite. Maar cadeautjes en gezelligheid zijn altijd welkom natuurlijk.
Er staan sowieso nog 3 bezoeken op stapel...maar eigenlijk ben ik er wel klaar mee, ik heb helemaal geen zin meer in bezoek Volgende week moet ik ook gewoon weer werken, dus dan wordt het alleen maar drukker.

Vind het ook zo raar (mijn mening hoor) dat je nu pas belt voor kraambezoek. Volgens mij ga ik bij een tweede gewoon een kraamfeest geven...
Ik krijg vrijdagavond en volgende week zaterdag ook nog kraamvisite. Maar Laalbaby is wel een maand ouder dan Miniemeis (grappig eigenlijk, dat wij 5 weken na elkaar uitgerekend waren, elke keer allebei op zondag 'verweekten' en dat onze kinderen nu precies op de dag af een maand schelen).

Oh ik hoor een grote boer uit de box komen! Meisje is helemaal uitgeteld en ligt daar lekker te slapen. Ik zou alleen willen dat de onder/bovenburen eens ophielden met zo rond te stampen. Dansers horen toch lichtvoetig te zijn??!
Laal, ik ben ook helemaal klaar met kraambezoek, blegh!

Naja, vrijdag krijg ik weer wel hele leuke visite maar wat mij betreft is het klaar met baby-kijken hier in huis! Ik heb zelfs ooms en tantes die hier nog nooit geweest waren, en nu dus wel op kraamvisite (wat ik al stom vind!), die nu bellen of ze nog een keer mogen komen, want ze is vast al gegroeid Ik mag toch hopen dat ze nu niet elke maand langs gaan komen...bbbrrr

Mini, gelukkig heeft je kleine ukkie het leuk gehad, en is ze nu weer lekker bij mama (aan het boeren )

Die van mij heeft net een hele luier volgepoept bij stomme visite op schoot, ze zeiden gelijk: "volgens mij is het tijd om te gaan!" .... kind heeft een perfecte timing
Lalie, bij hoeveel weken zou je dan een kraamfeest doen?
Oh wat toevallig Chiek, ik ga vrijdag ook op visite waar ik heel veel zin in heb

Hier net zo hoor...ook ooms en tantes die hier en zelfs in ons vorige huis nooit langsgeweest zijn (niet dat ik ze gemist heb hoor)...en natuurlijk is het wel aardig dat ze geïnteresseerd zijn, maar een kaartje met een cadeaubon was voldoende geweest Nee hoor dat is onzin, maar ik heb het nu gewoon wel een beetje gehad.

Als ik een kraamfeest zou geven, dan zou dat rond een week of zes zijn...Ben je zelf alweer een beetje op de rit...baby is iets groter. En ik zou het zeker weten uitbesteden! Niet thuis, maar ik zou ergens anders heengaan. Betaal je wat voor, maar dan heb je ook geen rommel en al die mensen over de vloer.
Ook een nadeel aan kraamvisite...ik zit nu met een wakker kind wat te moe is om in slaap te kunnen vallen
Heb ik eigenlijk wel eens verteld hoe verschrikkelijk veel ik van Laalbaby hou? Als ik nu bij hem ga kijken en die donkerblauwe ogen kijken me aan, dan smelt ik helemaal. Zeker omdat die kijkers vergezeld gaan met een stralende glimlach...Kind zo vol vertrouwen in zijn papa en mama dat ik er gewoon om kan huilen...
Volgens mij heb ik even een emo-moment
Nou wat lief Laal. Niet te veel van dat soort berichtjes posten vandaag want mijn tranen zitten erg hoog.

Enne het valt allemaal niet mee he om de schare fans van jullie minies te weren.

Zo'n kraamfeest lijkt me trouwens ook best een goed idee. Gaan dat nu niet doen maar lijkt me wel een optie.
Lief wilde nu al een kraamfeest, maar dat wilde ik niet omdat het me zo gezellig leek al die visite (what was I thinking )...maar als er een tweede komt, dan gaan we waarschijnlijk wel voor het kraamfeest, zeker omdat er dan al een kindje rondhobbelt...En weet je wat het is, familie en vrienden komen toch wel apart kijken. Eigenlijk geef je dus een kraamfeest voor mensen die minder dicht bij je staan.
*inbreek* ik kom even bij nemootje kijken. meis, hou je het een beetje vol? zo nu 10 dagen na je eerste echte ei ooit... hoop op een mooi resultaat, en snel een beetje. */inbreek*
Oh god...ik krijg het werkelijk spaansbenauwd van het nieuwsbericht "vrees voor zeer jonge griepdoden". Sowieso schrok ik al enorm van dat meisje van 14 wat overleden is...brrr...Volgende week moet ik naar het CB, ik ga toch eens vragen hoe en wat. Al kunnen zij waarschijnlijk ook niet zo veel vertellen...
quote:DJ Momo schreef op 28 oktober 2009 @ 14:09:

*inbreek* ik kom even bij nemootje kijken. meis, hou je het een beetje vol? zo nu 10 dagen na je eerste echte ei ooit... hoop op een mooi resultaat, en snel een beetje. */inbreek*Wat lief! en hoe is het met jou? 4 weken + 2 dagen las ik
Zou Sjippie al bij de echo zijn geweest?

Lieve sjippie, ik hoop op goed nieuws op alle vlakken
@Pien

ga jij echt op zondag voor de pretecho? Wij gaan woensdag. Bengman heeft er vreselijk veel zin in.

@Laal

wij hebben ingeschreven voor 3 dagen KDV, ma, di, wo.
Beng, ze heeft morgen de echo pas!

Wij hebben een muis, jakkiebah... Dat komt omdat die stinkonderburen hun vuilniszakken gewoon in huis laten staan (heb het vandaag met mijn eigen ogen weer gezien, hun deur stond open toen ik met Miniemeis thuiskwam), en ze klimmen langs de verwarmingspijpen ofzo. Nou ja en wij zitten er weer mee, want ze blijven bij ons altijd hangen omdat er hier en daar nog wel vogelzaad ligt bij ons.
Ooh morgen is het pas de 29e tuurlijk.... Ik ben de dagen van de week een beetje kwijt, dacht dat t al donderdag was

Ooh bah een muis. Kun je een poes lenen van iemand? Eentje die niet dol is op vogels maar wel op muizen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven