help!!
woensdag 28 oktober 2009 om 18:42
woensdag 28 oktober 2009 om 18:47
woensdag 28 oktober 2009 om 19:00
woensdag 28 oktober 2009 om 19:14
woensdag 28 oktober 2009 om 19:14
quote:Teigetje29 schreef op 28 oktober 2009 @ 19:00:
@ Zwieber, Ligt ook aan het kind, mijn zoon is bijna 6 en ik ben een paar weken terug nog naar de HAP geweest met kraaltjes in zijn oor...en die week daarvoor met parfum in zijn ogen... je begrijpt, er heerst hier nu een heel streng regime over waar hij wel en niet aan mag zitten...Aaauuuuuuuuuuuuuuuuu, parfum in de ogen! Brrrrrrrrrrrrrrrr.
@ Zwieber, Ligt ook aan het kind, mijn zoon is bijna 6 en ik ben een paar weken terug nog naar de HAP geweest met kraaltjes in zijn oor...en die week daarvoor met parfum in zijn ogen... je begrijpt, er heerst hier nu een heel streng regime over waar hij wel en niet aan mag zitten...Aaauuuuuuuuuuuuuuuuu, parfum in de ogen! Brrrrrrrrrrrrrrrr.
woensdag 28 oktober 2009 om 19:15
quote:floor72 schreef op 28 oktober 2009 @ 19:07:
Tja, mijne heeft ooit een clipje in d'r neus gestopt waarmee ze sokken bij elkaar houden.
Dat werd eerst HAP en vervolgens ZH.
Geen moment in me opgekomen om tussen de bedrijven door een topic te openen!Floor, hierbij ontneem je jezelf wel de titel van forumjunk hoor, want een echte junk weet altijd tijd te vinden om te forummen.
Tja, mijne heeft ooit een clipje in d'r neus gestopt waarmee ze sokken bij elkaar houden.
Dat werd eerst HAP en vervolgens ZH.
Geen moment in me opgekomen om tussen de bedrijven door een topic te openen!Floor, hierbij ontneem je jezelf wel de titel van forumjunk hoor, want een echte junk weet altijd tijd te vinden om te forummen.
woensdag 28 oktober 2009 om 19:21
quote:Zwieber schreef op 28 oktober 2009 @ 19:15:
[...]
Floor, hierbij ontneem je jezelf wel de titel van forumjunk hoor, want een echte junk weet altijd tijd te vinden om te forummen.
Ohwkee... ik weet de volgende keer wat me te doen staat;
Een topic;
'Help, kind zit in de taxi naar het ZH met een clipje in d'r neus!'
[...]
Floor, hierbij ontneem je jezelf wel de titel van forumjunk hoor, want een echte junk weet altijd tijd te vinden om te forummen.
Ohwkee... ik weet de volgende keer wat me te doen staat;
Een topic;
'Help, kind zit in de taxi naar het ZH met een clipje in d'r neus!'