help!!

28-10-2009 18:25 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn zoontje heeft lego in zijn neus gestopt. Heeft iemand hier ervaring mee? denken jullie dat er een operatie plaats moet vinden? Ik heb inmiddels de huisartsen post gebeld. We kunnen daar pas 19:10 terecht.
Jawel Glitter, je hebt van die lange dunne legoblokjes met een enkele rij hobbels in plaats van een dubbele.
quote:Zwieber schreef op 28 oktober 2009 @ 19:32:

Jawel Glitter, je hebt van die lange dunne legoblokjes met een enkele rij hobbels in plaats van een dubbele.als je die ver in je neus duwt, dan krijg je een giga - bloedneus!
Ik gok eerder op zo'n rond onderdeeltje van technisch lego.
quote:permanentia schreef op 28 oktober 2009 @ 19:36:

[...]

als je die ver in je neus duwt, dan krijg je een giga - bloedneus!Sorry, geen ervaring mee dus ik kan het niet zeggen.
quote:Teigetje29 schreef op 28 oktober 2009 @ 19:00:

@ Zwieber, Ligt ook aan het kind, mijn zoon is bijna 6 en ik ben een paar weken terug nog naar de HAP geweest met kraaltjes in zijn oor...en die week daarvoor met parfum in zijn ogen... je begrijpt, er heerst hier nu een heel streng regime over waar hij wel en niet aan mag zitten...Arme Teiger! Is dat regime nog nodig? Of durft hij inmiddels nergens meer aan te zitten?
En Rwanda,. hoe staat het er mee? Moet je zoon de rest van zijn leven slijten met een auto-onderdeeltje in zijn neusgat??
quote:Zamirah schreef op 28 oktober 2009 @ 19:43:

En Rwanda,. hoe staat het er mee? Moet je zoon de rest van zijn leven slijten met een auto-onderdeeltje in zijn neusgat?? Om 19:10 aan de beurt. Als het gaat zoals hier dan duurt het nog wel even eer ze terug zijn.
Mijn broertje heeft vroeger wel eens een dubbeltje in zijn neus gestopt. Dat hebben mijn ouders er zelf uit kunnen halen.

Het komt wel meer voor dat kinderen hier mee experimenteren maar sommige volwassenen kunnen er ook wat van. Er schijnen regelmatig mensen op de eerste hulp te komen met vreemde voorwerpen in bepaalde lichaamsopeningen...
quote:toffifee schreef op 28 oktober 2009 @ 19:43:

[...]

Arme Teiger! Is dat regime nog nodig? Of durft hij inmiddels nergens meer aan te zitten?Ik meot hem nog wel eens in de gaten houden maar berg nu ook heel veel dingen op, aanstekers en licifers liggen boven op de keuekenkastjes en dingen als schoonmaakmiddel had ik al achter slot en grendel
En TO ben je al terug?
Mijn zusje heeft vroeger wel eens een kraaltje in haar neus gestopt. Gelukkig is mijn vader fervent postzegelverzamelaar en hadden we daarom allerei verschillende soorten pincetten in huis (ook zonder scherpe punt enzo). Volgens mij is het toen wel opgelost zonder tussenkomst van de HAP
Mijn dochter had laatst een kraal in haar neus. Die heb ik eruit kunnen vissen met een pincet, wat nog niet meeviel vooral omdat ze compleet hysterisch werd. Ik heb haar echt om moeten kopen om stil gte zitten :-)))

'T komt er altijd wel weer uit, maar dat weet je intussen vast al na het HA-bezoek!
quote:Zwieber schreef op 28 oktober 2009 @ 19:00:

Oeh, au wol. Ik kan me dat bijten van het zout helemaal voorstellen. En zo'n legoblokje met die hoeken enzo lijkt me ook pijnlijk. Zal het zo'n lange dunne zijn?

ja zoon zei dat het echt pijn deed. maarja ik kon de nibb-it er niet uitkrijgen omdat het erg week was geworden....

lego lijkt me erg pijnlijk ook idd

TO??? al thuis of zit je nog te wachten?
quote:2Italy2 schreef op 28 oktober 2009 @ 18:40:

En dan ook zo'n vraag stellen op het forum.....Ja ik had kind met neus allang op het hakblok gelegd. Geen redden meer aan die neus.
En al terug TO?
Ik heb zo'n schijthekel aan kinder huisartsenpos mensen die HELP als titel verzinnen en dan in de Bermuda-driehoek verdwijn lego.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ligt je zoontje op de OK, ik mag hopen van niet.
Jammer, TO ik zit in spanning. Toen minihaaas 3 eens een legoachtigiets in zijn neusgat duwde (en ik op zondagmorgen door een gillende minihaaas1 wakker werd geblerd) heb ik hem met de verbazingwekkende tegenwoordigheid van geest voor de vroege zondagochtend heel hard laten snuiten terwijl ik -neusgat met niks- dicht drukte...

Het steentje was wat nattig... probleem opgelost.
Waarom doen kinderen dat eigenlijk:? Volgens mij is dat al zo oud als de weg naar Rome> dingen in je neus en oren stoppen.
Het is niet zo erg hoor, als morgen de winkels weer open zijn kan je gewoon weer een nieuw blokje kopen en is je verzameling weer compleet. Je moet alleen wel even uitzoeken welk formaat en welke kleur ontbreekt en je kan waarschijnlijk geen losse stukjes kopen, maar de stukjes die je overhoudt zijn dan mooi reserve voor als het weer eens gebeurt.
Inmiddels weer terug. Van de huisartsenpost zijn we doorverwezen naar het ziekenhuis omdat ze daar het stukje nie eraf konden halen (het zat veel te diep) In het ziekenhuis hebben ze hem verdoofd en hebben ze het stukje gelukkig eraf kunnen halen.

Trouwens op het moment dat ik aan het forummen was had hij nergens last van. Ik was juist de gene die mij zorgen maakte. Wat is er mis mee om anderen raad te vragen...

Voor de mensen die mij wel serieus hebben genomen alvast bedankt! en voor de mensen die mij een beetje belachelijk proberen te maken zou ik zeggen zoek een leven!
Nou gelukkig met een sisser afgelopen
quote:rwanda schreef op 29 oktober 2009 @ 07:26:

en voor de mensen die mij een beetje belachelijk proberen te maken zou ik zeggen zoek een leven!

Die hadden we volgens mij al een tijdje niet gehoord!

Rwanda, fijn dat het goed is afgelopen.
Fijn dat het goed is afgelopen!
Wees blij dat het geen duplo was, dan had je pas echt een probleem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven