We gaan nog NIET naar huis.
woensdag 28 oktober 2009 om 20:49
Tijden lang reisden we rond met het NIETgroepje. Van vakantie oord naar vakantie oord.
Ergens in de crisis zijn we blijven hangen. Maar het is genoeg. We gaan verder reizen. Op naar het volgende mooie oord :
Transsylvanië
Omdat het halloween is.
Enjoy lieve mensen.
Ons vakantie huis:
En een bloody Mary :
Van bloed natuurlijk.
verslaafd zijn aan het viva forum is als je 223303 postings hebt gedaan met zijn allen, en nog steeds door gaat
Ergens in de crisis zijn we blijven hangen. Maar het is genoeg. We gaan verder reizen. Op naar het volgende mooie oord :
Transsylvanië
Omdat het halloween is.
Enjoy lieve mensen.
Ons vakantie huis:
En een bloody Mary :
Van bloed natuurlijk.
verslaafd zijn aan het viva forum is als je 223303 postings hebt gedaan met zijn allen, en nog steeds door gaat
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 28 oktober 2009 om 21:30
quote:Yamuna schreef op 28 oktober 2009 @ 21:28:
doordat mijn mormeltje nog steeds stug fles weigert flirten de rode wijn en ik alleen met elkaar...
beetje sjansen vanuit dat wijrekje ...
Niet om je te ontmoedigen hoor... maar terror heeft de 16 maanden dat ie an mijn tiet hing geweigerd uit een fles of beker te drinken.
Zijn enige vocht was dus mijn melk. Geen wijn of bier voor mij.
Inmiddels heb ik mijn schade wel weer ingehaald
doordat mijn mormeltje nog steeds stug fles weigert flirten de rode wijn en ik alleen met elkaar...
beetje sjansen vanuit dat wijrekje ...
Niet om je te ontmoedigen hoor... maar terror heeft de 16 maanden dat ie an mijn tiet hing geweigerd uit een fles of beker te drinken.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....

woensdag 28 oktober 2009 om 21:38
M'n kat was net aandacht aan het vragen en luid spinnend probeerde hij in mn armen te kruipen... ineens werd ie weer raar en beet me (zachtjes) in mn arm (hij is nog een beetje van slag doordat ik op vakantie ben geweest)...
Neemt een sprint, want magnie en nu zit ie al een kwartier op de trap uit zichzelf Goeie plek vinnik!
woensdag 28 oktober 2009 om 21:40
ik kon jullie niet meer vinden! blijken we op vakantie te zijn....
Transsylvanie, gezellig hoor, maar wel een eindje weg.
laat die tomatensap en het groen er maar uit voor mij, en ik slaap wel waar èr een plkeje over is. ik ben niet zo moeilijk als ik mijn ogen dicht doe slaap ik namelijk...
gaan al die Nietjes huisdieren ook mee?
Transsylvanie, gezellig hoor, maar wel een eindje weg.
laat die tomatensap en het groen er maar uit voor mij, en ik slaap wel waar èr een plkeje over is. ik ben niet zo moeilijk als ik mijn ogen dicht doe slaap ik namelijk...
gaan al die Nietjes huisdieren ook mee?
woensdag 28 oktober 2009 om 21:46
quote:borodini schreef op 28 oktober 2009 @ 21:30:
[...]
heel af en toe drink ik een half glaasje bij het eten.
voor het eten gevoed, bij het eten half glaasje en tegen de tijd dat ze dan weer gevoed word nou het prommillage wat ze daar van binnen krijgt ... lijkt me te verwaarlozen.
[...]
heel af en toe drink ik een half glaasje bij het eten.
voor het eten gevoed, bij het eten half glaasje en tegen de tijd dat ze dan weer gevoed word nou het prommillage wat ze daar van binnen krijgt ... lijkt me te verwaarlozen.

woensdag 28 oktober 2009 om 22:11