Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
woensdag 28 oktober 2009 om 17:38
Heerlijk Sum je hoofd leeg maken op het strand. En dat daar dan toch wat tranen bij horen, dat snap ik best hoor! Ik zie je al lopen op het strand met SH. Wat zei iemand hier laatst (volgens mij was je dat zelf
) Tranen maken ruimte in de ziel of iets in die strekking. Ik vind het heerlijk soms even huilen, en heb zelf ook al menig traantje gelaten tijdens een flinke wandeling. Lekker met je hoofd in de wind, de lucht van de zee opsnuiven... dat was vast een fijn momentje vanmiddag Sum.

woensdag 28 oktober 2009 om 17:44
Het was een heerlijk momentje Sneez
En ik zei het inderdaad....tranen geven ook ruimte
Maar het is ook het strand
Ik hou van het strand.
Loesje heeft een uitspraak:
"op het strand is iedereen directeur"
En zo voelt het voor mij ook
Ik voel me op het strand oppermachtig, maar ook vreselijk klein en kwetsbaar...
En ik zei het inderdaad....tranen geven ook ruimte
Maar het is ook het strand
Ik hou van het strand.
Loesje heeft een uitspraak:
"op het strand is iedereen directeur"
En zo voelt het voor mij ook
Ik voel me op het strand oppermachtig, maar ook vreselijk klein en kwetsbaar...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 28 oktober 2009 om 21:03
Hee Sneeze en ook Pom, inderdaad mijn weekend is vol.
Maarrrr ik heb nog niets definitiefs afgesproken, want eehh... ik hou ervan alle opties open te houden.
Om eerlijk te zijn heb ik nu even geen overzicht, mijn hoofd zoemt van de gedachten.
Summetje om je vraag te beantwoorden...
Ik weet het niet.
Als je zegt, ze staan beide voor je, wie sleur je je bed in is het antwoord MX.
Als je vraagt: wie kies je in de trant van wie heeft het grootste slagingspercentage qua relatie zeg ik: DM.
Maar MX kén ik al, dus dat is zo lekker veilig.
En gister was het weer zo gezellig!
Sta ik net op de bus te wachten, belt DM: 'Waar ben je?'
Blijkt ie twee straten verderop in een eethuis te zitten, en meneer deelt mee me op te komen halen zodat ik iets kan eten.
Zo gezegd zo gedaan, iets gegeven met hem en zijn neef, daarna heeft ie me weggebracht.
Weet nog even niet wat ik ervan vond.
Hij blijkt minder zoetsappig te zijn dan ik dacht, dat is op zich wel een goed teken vind ik.
Maar hij doet zo hard zijn best dat ik echt een beetje wantrouwend word.
Ik vind mannen gewoon eng!
Sum wat heerlijk zeg, zo de tranen en de gevoelens de vrije loop laten gaan op het strand!
Klinkt allemaal zo goed.
Maarrrr ik heb nog niets definitiefs afgesproken, want eehh... ik hou ervan alle opties open te houden.
Om eerlijk te zijn heb ik nu even geen overzicht, mijn hoofd zoemt van de gedachten.
Summetje om je vraag te beantwoorden...
Ik weet het niet.
Als je zegt, ze staan beide voor je, wie sleur je je bed in is het antwoord MX.
Als je vraagt: wie kies je in de trant van wie heeft het grootste slagingspercentage qua relatie zeg ik: DM.
Maar MX kén ik al, dus dat is zo lekker veilig.
En gister was het weer zo gezellig!
Sta ik net op de bus te wachten, belt DM: 'Waar ben je?'
Blijkt ie twee straten verderop in een eethuis te zitten, en meneer deelt mee me op te komen halen zodat ik iets kan eten.
Zo gezegd zo gedaan, iets gegeven met hem en zijn neef, daarna heeft ie me weggebracht.
Weet nog even niet wat ik ervan vond.
Hij blijkt minder zoetsappig te zijn dan ik dacht, dat is op zich wel een goed teken vind ik.
Maar hij doet zo hard zijn best dat ik echt een beetje wantrouwend word.
Ik vind mannen gewoon eng!
Sum wat heerlijk zeg, zo de tranen en de gevoelens de vrije loop laten gaan op het strand!
Klinkt allemaal zo goed.

donderdag 29 oktober 2009 om 09:07
Goedenmorgen ladies...
Wat is het hier rustig geweest zeg...
Ik was zelf gisteravond eerst een rondje door het zuiderpark aan het hollen , en daarna kwam mijn collega langs en die is gezellig blijven slapen ...
Alleen heb ik sinds vannochtend echt onwijs last van mijn nek en schouders , zo erg dat ik zeg maar niet naar links kan kijken zonder dat heel mijn lijf mee moet draaien..
Ik denk dat ik verkeerd heb gelegen vannacht .. beetje irritant en pijnlijk ook..
En verder Frizz , het is heel herkenbaar hoor wat je schrijft , over dat het veiliger voelt als je "controle"hebt in dat soort situaties , en dat MX een veiligere optie is...
Maar DM klinkt nog steeds erg leuk en leuk toch dat hij zo aan je denkt , en je spontaan opbelt ?
Sum heerlijk uitgewaaid las ik, lekker he het strand ..
Lief van VWM dat hij zich dat herrinerde..
Heb je nog plannen met hem voor aankomend weekend ?
Pom .. alles goed ? Brief al af?
Sneeze nog steeds niks gehoord via Hyves??
Moos , kan gebeuren dat je minder forumerig bent toch,alles gaat wel goed verder ?
Wat is het hier rustig geweest zeg...
Ik was zelf gisteravond eerst een rondje door het zuiderpark aan het hollen , en daarna kwam mijn collega langs en die is gezellig blijven slapen ...
Alleen heb ik sinds vannochtend echt onwijs last van mijn nek en schouders , zo erg dat ik zeg maar niet naar links kan kijken zonder dat heel mijn lijf mee moet draaien..
Ik denk dat ik verkeerd heb gelegen vannacht .. beetje irritant en pijnlijk ook..
En verder Frizz , het is heel herkenbaar hoor wat je schrijft , over dat het veiliger voelt als je "controle"hebt in dat soort situaties , en dat MX een veiligere optie is...
Maar DM klinkt nog steeds erg leuk en leuk toch dat hij zo aan je denkt , en je spontaan opbelt ?
Sum heerlijk uitgewaaid las ik, lekker he het strand ..
Lief van VWM dat hij zich dat herrinerde..
Heb je nog plannen met hem voor aankomend weekend ?
Pom .. alles goed ? Brief al af?
Sneeze nog steeds niks gehoord via Hyves??
Moos , kan gebeuren dat je minder forumerig bent toch,alles gaat wel goed verder ?
donderdag 29 oktober 2009 om 10:11
Wauwwwwwwwww ik heb lekker 10 uurtjes geslapen.
Jongens ik kon gewoon écht niet meer helder denken!
Pom ik mis af en toe je bijdragen hoor!
Hoe is het nou met die brief van je?
Is het trouwens heel gek dat ik mijn sollicitatiebrieven altijd in een uurtje eruit pers?
Ben ik de enige die dat zo doet?
Oei Stroll, das niet fijn!
Hebben jullie misschien een beetje te innig in elkaar verstrengeld gelegen?
Je hebt gelijk hoor Stroll, wat DM betreft.
Maar IS het nou gewoon interesse?
Ergens voelt het alsof ik gewoon een project ben, waar hij zijn zinnen op heeft gezet.
Ik zal het eens ter sprake brengen.
Hij belde net alweer: 'Hee liefje!'
Ik gebruik écht geen lieve woordjes terug hoor!
Jongens ik kon gewoon écht niet meer helder denken!
Pom ik mis af en toe je bijdragen hoor!
Hoe is het nou met die brief van je?
Is het trouwens heel gek dat ik mijn sollicitatiebrieven altijd in een uurtje eruit pers?
Ben ik de enige die dat zo doet?
Oei Stroll, das niet fijn!
Hebben jullie misschien een beetje te innig in elkaar verstrengeld gelegen?
Je hebt gelijk hoor Stroll, wat DM betreft.
Maar IS het nou gewoon interesse?
Ergens voelt het alsof ik gewoon een project ben, waar hij zijn zinnen op heeft gezet.
Ik zal het eens ter sprake brengen.
Hij belde net alweer: 'Hee liefje!'
Ik gebruik écht geen lieve woordjes terug hoor!
donderdag 29 oktober 2009 om 10:41
Hahaha... zeg je dan niet" hey schatje" ?? whahaha nee hoor zou ik ook niet doen...
Maargoed tja breng het eens ter sprake misschien bedoeld hij het echt wel goed,laten we er vanuit gaan dat niet alle mannen "slecht"zijn en ons als projecten beschouwen..
Waar heb jij het zo druk mee van het weekend eigenlijk ? ik ga heel het weekend her en der spullen ophalen die ik via marktplaats heb gekocht, heb inmiddels een bank,een tafel,stoelen,en een gashaard ( een hele mooie trendy) dus dat moet ik wel allemaal gaan halen
En verder schoonmaken en invitariseren over wat er nou allemaal gedaan moet worden
Maargoed tja breng het eens ter sprake misschien bedoeld hij het echt wel goed,laten we er vanuit gaan dat niet alle mannen "slecht"zijn en ons als projecten beschouwen..
Waar heb jij het zo druk mee van het weekend eigenlijk ? ik ga heel het weekend her en der spullen ophalen die ik via marktplaats heb gekocht, heb inmiddels een bank,een tafel,stoelen,en een gashaard ( een hele mooie trendy) dus dat moet ik wel allemaal gaan halen
En verder schoonmaken en invitariseren over wat er nou allemaal gedaan moet worden
donderdag 29 oktober 2009 om 10:42
Ja hoor Stroll, het gaat prima, dank je
Was blijkbaar gewoon nog erg moe vooral, heb ook meer dan 10 uur geslapen en voel me nu weer stukken beter.
Frizzel, ik heb er ook een beetje een gevoeletje bij. Het komt op mij over alsof hij heeft besloten (op wat voor gronden dan ook) dat jij voor hem bent en dat jullie nu iets hebben. Ik zou er de kriebels van krijgen, maar he, dat ben ik
Oh, ik doe sollicitatiebrieven ook in hoogstens 2 uur hoor. Heb altijd wel bewondering voor mensen die langer met its bezig kunnen zijn, ik doe dingen bij voorkeur effe snelsnel tussendoor. Maar ik ben wel errug benieuwd naar de droombaan Pom!
Was blijkbaar gewoon nog erg moe vooral, heb ook meer dan 10 uur geslapen en voel me nu weer stukken beter.
Frizzel, ik heb er ook een beetje een gevoeletje bij. Het komt op mij over alsof hij heeft besloten (op wat voor gronden dan ook) dat jij voor hem bent en dat jullie nu iets hebben. Ik zou er de kriebels van krijgen, maar he, dat ben ik
Oh, ik doe sollicitatiebrieven ook in hoogstens 2 uur hoor. Heb altijd wel bewondering voor mensen die langer met its bezig kunnen zijn, ik doe dingen bij voorkeur effe snelsnel tussendoor. Maar ik ben wel errug benieuwd naar de droombaan Pom!
donderdag 29 oktober 2009 om 10:45
Leuk Stroll, bezig zijn met je nieuwe huisje! Ik herinner me nu ineens dat ik vannacht droomde dat de gitarist van mijn bandje bij een huizenverhuurbureau werkte, en dat-ie voor mij ging kijken of er niet wat interessanters in mijn prijsklasse te vinden was dan waar ik nu woon. Maar ook in mijn droom was ik er al van overtuigd dat dat niet bestond
donderdag 29 oktober 2009 om 10:48
Goedenmorgen Moos..
Das fijn dat het goed gaat verder.
Druk met je werk of valt het mee op het moment?
Ik ben ook nooit zo lang bezig met een sollicitatie brief,moet ook zeggen dat ik pas ooit 1 geschreven heb en verder altijd op hun uitnodiging bij een bedrijf ben binnen gekomen ...( die hadden weer via via gehoord dat ik op zoek was naar een baan ) dus ik heb daar mazzel mee gehad altijd..
Het is pas kwart voor 11 en ik heb nu al geen zin meer..Ik wil naar huis , onder de hete douche ,straal op mn nek en dan hopen dat het helpt.. Maarja ... dat zit er niet in...
Das fijn dat het goed gaat verder.
Druk met je werk of valt het mee op het moment?
Ik ben ook nooit zo lang bezig met een sollicitatie brief,moet ook zeggen dat ik pas ooit 1 geschreven heb en verder altijd op hun uitnodiging bij een bedrijf ben binnen gekomen ...( die hadden weer via via gehoord dat ik op zoek was naar een baan ) dus ik heb daar mazzel mee gehad altijd..
Het is pas kwart voor 11 en ik heb nu al geen zin meer..Ik wil naar huis , onder de hete douche ,straal op mn nek en dan hopen dat het helpt.. Maarja ... dat zit er niet in...
donderdag 29 oktober 2009 om 10:54
Ik zeg hoogstens weleens 'lieve schat', maar dat zeg ik tegen iedereen en vooral als ik advies wil geven of mezelf wil verdedigen.
Oh Stroll, ik heb zaterdag in optie staan:
- naar de tempel want er komt een monnik die ik graag wil zien uit Engeland;
- naar mijn nichtje;
- naar de forummeeting;
- naar een Europacup-wedstrijd (oude team zusje);
- naar het feestje in R'dam (met MX of PT?).
PT heb ik inmiddels afgezegd, die stond er óók nog.
Zondag is nu nog leeg, maar wellicht kan ik dán naar de tempel gaan, al denk ik dat de monnik er zondag niet is.
En eigenlijk wil ik zondag NIKS doen.
Of mijn huis schoonmaken, dat zou ook geen kwaad kunnen.
Moosey zoals jij het beschrijft voel ik het ook (wat DM betreft).
Nou zou het ook kunnen dat hij mij al langer leuk vindt, want hij vertelde me gister dat ie me in januari ook nog heeft gezien, en wat ik toen deed enzo.
Kan ik me alleen niks meer van herinneren, haha!
Ik ga hem gewoon vragen waarom ie achter me aanzit.
Kan toch wel?!
Stroll waaróm kan je niet weg eigenlijk?
Als je ziek bent ben je toch ziek?
Oh Stroll, ik heb zaterdag in optie staan:
- naar de tempel want er komt een monnik die ik graag wil zien uit Engeland;
- naar mijn nichtje;
- naar de forummeeting;
- naar een Europacup-wedstrijd (oude team zusje);
- naar het feestje in R'dam (met MX of PT?).
PT heb ik inmiddels afgezegd, die stond er óók nog.
Zondag is nu nog leeg, maar wellicht kan ik dán naar de tempel gaan, al denk ik dat de monnik er zondag niet is.
En eigenlijk wil ik zondag NIKS doen.
Of mijn huis schoonmaken, dat zou ook geen kwaad kunnen.
Moosey zoals jij het beschrijft voel ik het ook (wat DM betreft).
Nou zou het ook kunnen dat hij mij al langer leuk vindt, want hij vertelde me gister dat ie me in januari ook nog heeft gezien, en wat ik toen deed enzo.
Kan ik me alleen niks meer van herinneren, haha!
Ik ga hem gewoon vragen waarom ie achter me aanzit.
Kan toch wel?!
Stroll waaróm kan je niet weg eigenlijk?
Als je ziek bent ben je toch ziek?
donderdag 29 oktober 2009 om 11:04
Ahhh Frizz dat zijn een hele hoop opties inderdaad..
Nou ik ben toch niet ziek ? Ik heb alleen onwijs pijn in mn nek .. en de paracetamol helpt ook niet echt.
Als ik starks helemaal klaar met verhuizen enzo ben , dan wil ik een date met je plannen Frizz om een keer mee te gaan naar de tempel..( als je dat goed vind natuurlijk) ..
Nou ik ben toch niet ziek ? Ik heb alleen onwijs pijn in mn nek .. en de paracetamol helpt ook niet echt.
Als ik starks helemaal klaar met verhuizen enzo ben , dan wil ik een date met je plannen Frizz om een keer mee te gaan naar de tempel..( als je dat goed vind natuurlijk) ..
donderdag 29 oktober 2009 om 11:39
Je lichamelijke gesteldheid zit je werkzaamheden in de weg = ziek.
Tenminste, zo bekijk ik het.
Ben ook geen type om me ziek te melden hoor (kan me de laatste keer niet heugen), maar het is zo'n vrouwending om maar door en door te gaan als je je niet lekker voelt!
En das ook niet verstandig vind ik, je moet wél goed voor jezelf zorgen.
Stroll je bent méér dan welkom.
Ergens komende maand (moet even uitzoeken wanneer) is er een Engelstalige monnik in mijn tempel, ik denk dat het voor een buitenstaander leuk is om te komen als hij er is.
Misschien zijn er meer gegadigden?
Tenminste, zo bekijk ik het.
Ben ook geen type om me ziek te melden hoor (kan me de laatste keer niet heugen), maar het is zo'n vrouwending om maar door en door te gaan als je je niet lekker voelt!
En das ook niet verstandig vind ik, je moet wél goed voor jezelf zorgen.
Stroll je bent méér dan welkom.
Ergens komende maand (moet even uitzoeken wanneer) is er een Engelstalige monnik in mijn tempel, ik denk dat het voor een buitenstaander leuk is om te komen als hij er is.
Misschien zijn er meer gegadigden?
donderdag 29 oktober 2009 om 11:43

donderdag 29 oktober 2009 om 13:56
Hé lieffies, tja een standaardbrief pers ik er in 1 of 2 uur eruit, alleen dit moet een heule speciale worden. Ik wil namelijk gaan voor een communicatiefunctie op mijn vakgebied en dat is nog niet regulier binnen de branche. Vandaar dat in de brief ik ze moet overtuigen om een nieuwe functie voor mij te creëren en mijn visie naar voren moet komen; wat een stuk moeilijker te bepalen is voor een bedrijf waar je niet zelf werkt, maar wel leuk lijkt om voor te kunnen werken.
Dus ik ga weer door met mijn brief
@Frizz, tja ik blijf erbij dat ik DM nogal dominant vind, vrijpostig ook wel, maar hé ik begrijp ook wel het idee om eindelijk een keer een man te treffen die wel besluitvaardig is en die wel weet hoe hijzelf een beetje in elkaar steekt. Hij heeft volgens mij ook wel principes en dat mag ik wel, maar ondanks eerste 3 maanden niet zoenen en eerste 6 maanden geen seks vind ik dat hij gevoelsmatig te snel gaat en daarom zou ik de kriebels van hem krijgen.
@Stroll, klinkt goed hoe het met collega gaat. Ik heb niet heel veel tijd (boardseizoen begint weer ), maar als je hulp nodig het met de verhuizing, dan kan ik wel wat tijd voor je vrijmaken.
Dus ik ga weer door met mijn brief
@Frizz, tja ik blijf erbij dat ik DM nogal dominant vind, vrijpostig ook wel, maar hé ik begrijp ook wel het idee om eindelijk een keer een man te treffen die wel besluitvaardig is en die wel weet hoe hijzelf een beetje in elkaar steekt. Hij heeft volgens mij ook wel principes en dat mag ik wel, maar ondanks eerste 3 maanden niet zoenen en eerste 6 maanden geen seks vind ik dat hij gevoelsmatig te snel gaat en daarom zou ik de kriebels van hem krijgen.
@Stroll, klinkt goed hoe het met collega gaat. Ik heb niet heel veel tijd (boardseizoen begint weer ), maar als je hulp nodig het met de verhuizing, dan kan ik wel wat tijd voor je vrijmaken.
donderdag 29 oktober 2009 om 14:13
Hey Pom.
Oh nu kan ik me er iets meer bij voorstellen waarom het zoveel tijd in beslag neemt.
Hoop dat je ze helemaal gaat overtuigen en je daar een baan aangeboden gaat krijgen.
Lief aanbod , het me willen helpen met verhuizen , maar hoeft niet hoor ik zou zeggen ga lekker boarden. En als ik helemaal gesetteld ben kom je gewoon langs voor een wijntje..
En verder ja met collega gaat het leuk, erg leuk voel me er goed bij geen gestress geen rare gevoelentjes .. gewoon leuk en lekker en ongecompliceerd ..
Oh nu kan ik me er iets meer bij voorstellen waarom het zoveel tijd in beslag neemt.
Hoop dat je ze helemaal gaat overtuigen en je daar een baan aangeboden gaat krijgen.
Lief aanbod , het me willen helpen met verhuizen , maar hoeft niet hoor ik zou zeggen ga lekker boarden. En als ik helemaal gesetteld ben kom je gewoon langs voor een wijntje..
En verder ja met collega gaat het leuk, erg leuk voel me er goed bij geen gestress geen rare gevoelentjes .. gewoon leuk en lekker en ongecompliceerd ..
donderdag 29 oktober 2009 om 15:19
Oooooooooooooooooooooooh Pom dan begrijp ik het!
Das dus niet zomaar een sollicitatiebrief!
Maar hoe is het verder dan met je?
Leuk weekend gehad?
Nieuws op MI-gebied of is ie helemaal uit beeld verdwenen?
DM belde weer in zijn pauze en toen heb ik het toch maar even ter sprake gebracht.
Dat ik het eigenlijk een beetje gek vind hoe het gaat, dat het voelt alsof ik een projectje ben.
Dat ie donderdag gewoon besloot: 'Ik zoek iemand en ik kies.... HAAR!'
Hij legde uit dat het al langer gaande is dan sinds donderdag, ik had me bij hem allang in de kijker gespeeld.
Bovendien heeft hij met zijn neef cq mijn collega al vaker over mij gesproken, en alles wat hij hoorde sprak hem aan.
Ik ben zelfstandig, ik ben slim, leuk in de omgang, heb mijn eigen leven, zeg waar het op staat en dat vindt hij geweldig.
Donderdag dacht ie: 'Die laat ik gewoon niet meer gaan', en dat dacht ie zaterdag vervolgens ook, en gister weer.
Hij zei wel: ' Als het je benauwd of als je me vervelend vindt moet je het gewoon zeggen.'
En toen voelde het ineens minder benauwend.
Das dus niet zomaar een sollicitatiebrief!
Maar hoe is het verder dan met je?
Leuk weekend gehad?
Nieuws op MI-gebied of is ie helemaal uit beeld verdwenen?
DM belde weer in zijn pauze en toen heb ik het toch maar even ter sprake gebracht.
Dat ik het eigenlijk een beetje gek vind hoe het gaat, dat het voelt alsof ik een projectje ben.
Dat ie donderdag gewoon besloot: 'Ik zoek iemand en ik kies.... HAAR!'
Hij legde uit dat het al langer gaande is dan sinds donderdag, ik had me bij hem allang in de kijker gespeeld.
Bovendien heeft hij met zijn neef cq mijn collega al vaker over mij gesproken, en alles wat hij hoorde sprak hem aan.
Ik ben zelfstandig, ik ben slim, leuk in de omgang, heb mijn eigen leven, zeg waar het op staat en dat vindt hij geweldig.
Donderdag dacht ie: 'Die laat ik gewoon niet meer gaan', en dat dacht ie zaterdag vervolgens ook, en gister weer.
Hij zei wel: ' Als het je benauwd of als je me vervelend vindt moet je het gewoon zeggen.'
En toen voelde het ineens minder benauwend.