LGZW Deel V

22-10-2009 11:39 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!

22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Pienienimie moet

alleen nog even

draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!

12 februariHartje!

Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!

25 februariHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli Duftyboy

geboren!

Duftygirl is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Laalbaby

geboren! Luaska3114 aug Luusbaby

geboren! Minie2313 sep Miniemeisje

geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!
quote:sproet1978 schreef op 28 oktober 2009 @ 20:37:

Pien, weet je dat ik inderdaad bijna jullie zou uitnodigen om ons uit te komen zwaaien? Hebben we een goed verhaal voor Hello Goodbye Vind het ook zo'n raar idee dat ik niet echt afscheid van jullie neem.En weet je dat ik er ook serieus over nagedacht heb om te komen zwaaien...ik vind het ook heel raar dat ik een vriendin niet echt gedag ga zeggen...
Oh, Caat, jij ook al zo'n kleine stinkerd dus!

Vervelend van die blaasontsteking, heb je daar vaker last van?

Oh en Mard, ik vind het ook heul knap dat je gewoon op je werk hebt zitten kolven. Lijkt me niet de meest ontspannen omgeving.
quote:Lalie schreef op 28 oktober 2009 @ 20:47:

[...]

En weet je dat ik er ook serieus over nagedacht heb om te komen zwaaien...ik vind het ook heel raar dat ik een vriendin niet echt gedag ga zeggen...
quote:Lalie schreef op 28 oktober 2009 @ 20:47:

[...]

En weet je dat ik er ook serieus over nagedacht heb om te komen zwaaien...ik vind het ook heel raar dat ik een vriendin niet echt gedag ga zeggen... Haha.. daar hadden Chiek en ik het afgelopen maandag nog over, maar met zo'n grote groep is dat vast niet haalbaar. En met alle kindjes en oppas zeker niet. Wel jammer inderdaad.
[quote]sproet1978 schreef op 28 oktober 2009 @ 20:50:

Oh, Caat, jij ook al zo'n kleine stinkerd dus!

Vervelend van die blaasontsteking, heb je daar vaker last van?

quote]

Ja, daarom ga ik nooit meer in mijn eentje met hem douchen op mijn vrije dag. Caatman moet echt thuis zijn om te helpen wanneer ik weer eens een code bruin onder de douche heb.

En blaasontsteking heb ik al 2 keer eerder gehad, maar er zit telkens een paar jaar tussen. Het blijft dus terugkomen. Is ook zo bij aambeien, dus ik kan mijn lol op.
Heb net heerlijk in bad gedobberd. Bengman had t bad laten vollopen en heeft een kopje thee in de badkamer geserveerd. Lief he....
Ik ben gisteren met Mardmeisje in bad geweest

Die heeft trouwens een nieuw ritme, half 9 in bed maar wel weer een nachtvoedign. Aangezien ze meteen weer doorslaapt en vervolgens gewoon om half 8 wakker wordt (werktechnisch gezien ideaal) vind ik het wel best. Komt beter uit dan doorslapen tot 6 uur qua voedingen.

Heb net even heel veel foto`s van Mardmeisje op de groep gezet. En nu ga ik lekker tukken.
Weet je Sproet je zegt ons ook geen gedag omdat we elkaar hier gewoon kunnen treffen. Daar kunnen geen kilometers afstanden tegenop. Dus hoewel ik je heel graag uit zou zwaaien (en zo te lezen meerdere met mij, zou je het leuk vinden of alleen maar genant of irritant?) is dat eigenlijk helemaal niet nodig want voor ons ben je helemaal niet weg.

En wat een geweldig poepverhaal!!! Jij wint!!!!

Hier een hele blije en heldere Pien. Die coach is echt top!!!
Oh wat toch ook wel een comedy prijs verdient is het kraampakket dat vandaag bij de buren is afgegeven.

We kunnen nu echt ziekenhuisje spelen.
Oh en Laal you've got mail!
Goedemorgen meisjes. (vier op een rij geloof ik )

Even voor Sjippie (geen idee of je dit leest): Heel veel kijkplezier vandaag. Ik hoop dat jullie wiebelende mini het goed doet en dat je er een beetje van kunt genieten ondanks dubbele gevoelens.

En we zijn natuurlijk heel benieuwd welke smaak jij in je buik hebt.

Alle andere een hele fijne dag gewenst!!!
Goedemorgen!

Fijn Pien, dat je zoveel hebt aan die coach (en dat je je zelfs helder voelt om half twaalf 's avonds!) hoe vaak ga je nog naar haar (of is het een hem?) toe? En moet je er nu zelf voor betalen ook?

Ik zou het natuurlijk onwijs leuk vinden als jullie er allemaal stonden op Schiphol, maar ik vrees dat ik nu al het gevoel ga hebben dat ik niet aan iedereen evenveel aandacht kan schenken. Want er staan denk ik al een stuk of 15 man. En het zou inderdaad om wat uitleg vragen (wie zijn al die hysterische meiden? haha).

Sjip, ontzettend veel succes vandaag en ik hoop dat het plezier even de overhand heeft vandaag. Geniet er van!
Hihi Sproet ja dat dacht ik al dat het niet zo handig was. En wat ik gisteravond al schreef. We zeggen ook eigenlijk helemaal geen gedag want digitaal zijn we altijd en overal te bereiken.

Ik heb nu drie afspraken vooruit gepland met de coach. Dus voorlopig zie ik haar nog wel even. En ze heeft heel lief aangegeven dat ik zelf mag nadenken over een beloning. Omdat ik het helemaal vanuit mezelf doe en er geen werkgever me daarin steunt (dit bedoel ik niet zo dramatisch als het klinkt overigens ). Wel lastig als iemand zoiets zegt overigens want welke beloning is dan goed genoeg?!

Mard wat een enige foto's!!!!

BTW had zelf gister totaal niet in de gaten dat het al zo laat was. Tot dat ik mijn laatste berichtje had gepost en op de klok keek.
Pien, wat ontzettend cool van die coach. Ik hoefde er destijds ook niets voor te betalen omdat ik uit mezelf kwam (het was wel iemand van de universiteit, maar die mogen je maar tot 2 jaar na je afstuderen begeleiden).

Werkt zij als zelfstandige? Of krijgt ze een gewoon salaris? Want daar zou ik de beloning ook een beetje van af laten hangen. Alhoewel ik vermoed dat ze in beide gevallen geen slecht salaris zal hebben hoor (bedrijven betalen toch wel). Misschien is het zelfs makkelijker om haar geen cash geld te geven maar iets van een diner- of hotelbon ofzo. Daar kun je veel meer je waardering mee uitspreken en dat is ook niet iets waarvan je de waarde dan gaat uitdrukken in een uurloon.
Ze heeft twee part time banen en doet dit dus ook als zelfstandige (overigens nog niet zo heel lang geloof ik) dus ik denk ook dat de beloning iets anders zal moeten zijn dan geld. Een dinerbon o.i.d. vind ik een goed idee maar ik hoop haar bijvoorbeeld ook aan het bedrijf waar ik werk of aan een ander bedrijf te kunnen koppelen (als haar dat leuk lijkt natuurlijk). Zodat ze op die manier ook weer meer werk krijgt. Ik vind haar namelijk echt goed.
We moeten een verzekering voor de verhuizing afsluiten, lastig met zelfgemaakte eettafel en stoelen. En kunst (want ook daar hebben we geen bonnetjes van geloof ik). Ik heb eigenlijk zo'n hekel aan verzekeringen, want je betaalt je scheel, maar de kans dat je er aanspraak op moet maken is nihil en dan zijn er ook altijd nog uitzonderingsclausules. Maar ja, je weet maar nooit of toevallig onze container de eerste zal zijn die van het schip afdondert, zo de oceaan in. Wisten jullie trouwens dat je een verzekering voor je huwelijk af kunt sluiten? Voor het geval de bruid een dag van tevoren haar been breekt en het hele feest niet door kan gaan.
Ik bedoel dus niet voor je huwelijk als het eenmaal gesloten is, dat zou grappig zijn. Dat je uit elkaar gaat en dan 10.000 casht om een nieuwe start te maken.
Hihihihi Sproet ik denk dat dat een heel populaire verzekering zou zijn.

Ik heb ook zo'n hekel aan die dingen want je durft het niet te laten maar het lijkt ook zo zonde van het geld. Had ik met de reisverzekering ook. Door de dure reis was de verzekering ook duur. Daar heb ik ook even om moeten slikken hoor.

Trouwens zijn wij de enige twee hier vandaag?
Ja, het is maar een stille bedoening hier. Worden er vandaag stiekem nog meer LGZW huwelijken gearrangeerd?
Mmmmm hoewel ik het wel geestig vind, vind ik het ook maar ongezellig. Vooral omdat ik het weer zo vreselijk druk heb.

Ga zo maar weer eens aan mijn huiswerk. Da's wel nuttig.
Haha, Sroet, dat zou wat zijn als we daar met z'n allen zouden staan!

Ik heb een vrolijke baby vandaag joh! Zo leuk, om 05.00 uur hoorde we hem heel vrolijke geluidjes maken, van die gilletjes en kraaien. Om 05.45 lag ie nog steeds heel vrolijk te kraaien in bed, ben maar een flesje gaan geven toen. Toen ik hem om 06.15 weer in bed legde, heeft ie weer tot 06.45 superrrhard liggen gillen en kraaien van plezier. Ongelooflijk!

Om 08.30 werd ie weer wakker, weer hetzelfde verhaal: vrolijke geluidjes door de babyfoon en echt op z'n hardst! Alsof ie probeert te kijken hóe hard hij kan met zijn stem.

Oh bericht staat al sinds vanmorgen open. Even posten. Luusman komt zo thuis omdat ie slecht heeft geslapen vannacht (natuurlijk door Luusbaby die al vanaf vijf uur kabaal lag te maken.
Haaai!

ben er wel, maar toch niet ! Heb even snel gelezen op mijn werk vanmorgen, maar had t eigenlijk te druk om te forummen. En nu thuis voor een boterham en dan lekker naar bed zo. Ben moe. Wel lekker gewerkt trouwens, een hoop gedaan dus dat is fijn.
Ah lekker Beng, was wel weer leuk zeker, een half dagje werken?

Luus, same here, een jongetje dat het 's nacht heel erg leuk vindt om z'n stem uit te testen. Overdag trouwens ook, het gaat achter elkaar door, ieeee! ieee!
Het was heerlijk!! Ik vind het zo fijn om even te werken. Merk wel dat t er inhakt hoor, maar het was net te doen. Moet ontzettend uitkijken dat ik niet over mijn grenzen ga. Als ik dan op mijn werk ben wil ik eigenlijk te veel doen....
Nou zo lang je dat nu al onderkent is het toch helemaal goed Beng. Goed geregeld hoor!

Luus en Sproet wat lief van die kraaiende ventjes. Heul schattig!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven