Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 28 oktober 2009 @ 21:55:

Ja, snapte ik, dat je andere oorzaken probeert te bedenken. Wel slim trouwens, want ik had daar niet eens over nagedacht (die gezichtscreme). Nu ik erover nadenk, denk ik niet dat dat het is (want nooit eerder een probleem), maar het is wel een goeie. Misschien sowieso iets minder dicht bij ogen smeren....Waar maak je je ogen mee schoon als je make-up op hebt? Ik kan die tonics niet op mijn ogen verdragen, dan komt er echt een soort waas overheen lijkt wel.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 28 oktober 2009 @ 22:02:

[...]

Oogarts is een sukkel!

Bodyshop-makeup veroorzaakt wel minder klachten dan gewone, maar helpt niet helemaal. Stomme Erwt trapte ook nog in klantenkaartgedoe a la 10 euro van de bodyshop. Heb ik nu dus ook niets aan Lippenbalsam
quote:Star schreef op 28 oktober 2009 @ 22:02:

[...]

Lippenbalsam Maar dan moet ik wel hééééél veel lippenbalsem kopen voor ik eindelijk iets aan die kaart heb hoor
Peas on earth!
quote:Star schreef op 28 oktober 2009 @ 22:02:

[...]

Waar maak je je ogen mee schoon als je make-up op hebt? Ik kan die tonics niet op mijn ogen verdragen, dan komt er echt een soort waas overheen lijkt wel.

Nee, kan ik ook niet verdragen. Het beste werkt bij mij die reinigingsdoekjes van nivea (en dan de variant voor gevoelige huid, daar heb ik alle gezichtsspulletjes van). Op dit moment irriteren die doekjes ook als ik m'n ogen moet schoonmaken, maar dat hoeft dus niet zo vaak, want misschien maar 2 keer per maand een keer mascara

NEMO is natuurlijk hét museum voor Nemo
Peas on earth!
Misschien moet je eens doekjes helemaal zonder parfum enzo proberen.

Maar als je je toch zorgen blijft maken, second opinion aanvragen? Dit is ook niet echt bevredigend qua antwoorden en acties natuurlijk.
Ja, zit er wel over na te denken. Volgens mij staat Kess-stad ook bekend om goede ogendokters. Ik weet eigenlijk niet hoe dat werkt, zo'n second opinion. Moet je dan een nieuwe verwijzing halen bij huisarts? Via verzekering? Hmmm, moet ik eens even nakijken
Peas on earth!
quote:Star schreef op 28 oktober 2009 @ 22:01:

[...]

Naar NEMO!!

Voelde em aankomen

Is inderdaad ook erg leuk

Oja, dat had je hele tijd terug al gezegd over lenzen, duh. Hmmm.. Lastig. Zou het misschien door vitaminegebrek kunnen komen? Heb wel vaker gelezen dat voor dat soort problemen kan zorgen.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ben de grijze bakken van de buren aan het volproppen, tis vuilnisdag .
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:Vishnu schreef op 29 oktober 2009 @ 10:03:

Ben de grijze bakken van de buren aan het volproppen, tis vuilnisdag .

Dan doen wij elke twee weken

Buren vragen ook altijd of we nog wat kwijt moeten
Ik heb altijd maar een half bakkie maar ben de hele ochtend al aan het puinruimen en inpakken
Ik ben dól op de vuilstort altijd
Peas on earth!
Goedemorgen!

Lekker, puinruimen! Krijg je ook zo'n lekker opgeruimd hoofd van!

Second Opinion vind ik helemaal geen gek plan, Erwt. Toch raar ook dat hij eerst zegt dat het weg moet, en nu toch weer aankijken en niet weten waar dat bultje nou precies vandaan komt. Ik zou geloof ik ook mee duidelijkheid willen!

Wij zijn eergisteren naar museum geweest, waar ik het laatst al over had. Was erg leuk en geslaagd. Zal straks eens kijken of ik er leuke foto's van heb.

Vito is inmiddels gelukkig weer beter (had wéér koorts). Hij krijgt nu komende dinsdag de griepprik en dan eind november en begin december de Mex Griepprik. Nog even vol met vitamientjes blijven duwen dus, zodat hij het niet daarvóór nog krijgt.
Loretta is De Mol. Punt.
Ben benieuwd naar foto's van museum Kess!

Fijn ook van griepprikken, lijkt me wel prettig idee dat hij daartegen ingeënt wordt
Peas on earth!
De hufters weigeren mijn ouderschapsverlof. Not amused. En da's nog zacht uitgedrukt.
Fothermuckers! En nu?
De vuilnismannen zijn geweest, al best wat zooi weg. Er staan nu al aardig wat dozen klaar om meteen naar zolder te gaan in nieuwe huis. 3 dozen voor de kringloop gevuld, hij gaat weer lekker!!!
Oh en ik had bleek in mijn oog. Dat was niet zo fijn
Oh ja én 2 sollicitaties de deur uit. En de afwas gedaan. Nu ga ik Hans even erbij roepen.
Oh en vanavond naar nieuwe huis ivm overname van spullen!
Nou ja zeg.
Star ik maak mijn ogen schoon met babyolie. Wat bizar van ouderschapsverlof, wist niet dat ze dat konden weigeren?

Vish goed bezig!

Kess leuk van museum en fijn dat Vito wordt ingeent. Ben benieuwd of straks alle peuters worden ingeent!
quote:Vishnu schreef op 29 oktober 2009 @ 13:08:

Fothermuckers! En nu?Postbus51 gemaild met vraag hoe of wat ik kan doen en burgerlijk wetboek aan het lezen
Gooooed bezig Vish!
Wat een rotstreek, Star! Moet werkgever nu niet aantonen dat jij onmisbaar bent, of dat het wegens economisch belang is dat de persoon Star blijft werken? Heb je rechtsbijstandverzekering? Fuck zeg, dit is echt waardeloos om je druk om te moeten maken tijdens je verlof.
Loretta is De Mol. Punt.
Wat een kutstreek Star, vooral ook dat dat nú pas bekend wordt!

Ik vraag me ook af of ze dat zomaar kunnen weigeren. Kun je de rechtswinkel in jouw regio niet bellen? Bijvoorbeeld: http://www.rechtswinkelamsterdam.nl/

Ik heb daar wel eens heengebeld en werd toen goed geholpen

Vish, goed bezig

Bleek in oog is niet zo slim. Misschien kun je daar die leuke tandarts óók voor bellen?
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven